PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / Friday 29th March 2024

هشدار
م-ت اخلاقی


با  توجه به اطلاعیه شماره ۵٩ شورای ملی مقاومت که در زیر آمده : 

حمله به اشرف-شماره 59

نيروهاى عراقى در وحشت از عزم ساكنان اشرف،  به دروغ مدعى شدند 22تن خواهان ترك اشرف هستند 

 

    مقامهاى عراقى و برخى رسانههاى متعلق به رژيم آخوندى و مزدورانش در عراق، اعلام کرد 22 تن از اعضاى سازمان مجاهدين مستقر در عراق، بعد از تهاجم جنايتكارانه نيروهاى عراقى به قرارگاه اشرف، در خواست بازگشت به ايرن كردهاند. 1 
     
    ساكنان اشرف اعلام كردند اين موضوع مطلقا دروغ است و هيچ‌يك از ساكنان، از زمان تهاجم وحشيانه نيروهاى عراقى اشرف را ترك نكرده و چنين درخواستى نداشته است.  
     
    هدف رژيم آخوندى و اياديش در عراق از اين دروغپردازيها، روحيه دادن به نيروهاى عراقى است. نيروهايى كه از عزم سترك و اراده پولادين رزم آوران آزادى كه با دست خالى در مقابل هجوم سبعانه مزدوران رژيم آخوندى به دفاع از اشرف پرداختهاند و از نفرت و انزجار عموم مردم عراق و افكار عمومى جهانى سخت به وحشت افتادهاند.  
     
    دبيرخانه شوراى ملى مقاومت ايران 
    10مرداد 1388 (1 اوت 2009)
     

وبا در نظرگرفتن دعوت به برگزاری مراسمی در پاریس،که اطلاعیه آن به زبان فرانسه در بخش کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت به آدرس زیر درج شده :

http://ncr-iran.org/fr/index.php

Rassemblement à Paris 
LE 3 AOUT 
de11h à 19h

Pour condamner l'attaque sauvage d'Achraf  
par les forces irakiennes 
12 tués, 450 blessés, 51 disparus 
 
Parvis des droits de l'Homme 
(Métro Trocadero
 با  مراجعه به توضیحات بالا و اطلاعیه های صادر شده از طرف شورای ملی مقاومت ، روشن است که۵١ رزمنده سازمان مجاهدین در تهاجم نیروهای عراقی (نیروهای بدر تحت امر سپا ه پاسداران ایران) مفقود شده اند ،یعنی در اصل در اسارت دولت نوری مالکی بسرمی برند .

تجربه بارها نشان داده واین ترفند همه دیکتاتورها بوده که از یکطرف ناراضایتی داخلی را به شکلی به خارج ازمرزها ربط داده اند، واز طرفی دیگر با آوردن دشمنانش،بخصوص از جنس قسم خوردشان به شوهای تلویزیونی،سرنگونی خود راحتی ١روز هم شده ،به تاخیر بکشانند .

امّا تجربه ربوده شدن ٢ نفر از اعضای شورای ملی مقاومت به اسامی جمیل بسام و ابراهیم خدابنده، توسط دولت سوریه در سال ٢٠٠۳ میلادی وتحویل آنها به رژیم ایران(خمینی)،این نکته را باید اعلام کرد،که اگر سازمان مجاهدین در همان ایام ، این آدم ربایی را افشا کرده بود،چه بسا که دست دولت سوریه را در این جنایت بسته ، و کار این ٢ نفرحتی به شوهای تلویزیونی رژیم هم کشیده نمیشد .

چرا نکرد ، دلایش را نمیدانیم .

هدف از توضیحات بالا اینست  که سازمان مجاهدین  میتواند با علنی کردن اسامی مفقود شدگان(ربوده شدگان) تهاجم اخیر نیروهای مالکی به اشرف ،دست دولت عراق وبه تبع آن دست رژیم خمینی در این جنایت را رو کرده واز این فاجعه( انتقال غیرقانونی نفرات به ایران) جلوگیری کند .

  با توّجه به  اینکه کلیه سرویسهای اطلاعاتی آمریکا ودولت گوش به فرمان نوری مالکی ورژیم خمینی ،همه وهمه تمامی مشخصات وحتی ADN تک تک نفرات اشرف را در اختیار دارند ،به تظر نگارنده مصلحت در اینست که هرچه زودتر سازمان مجاهدین با علنی کردن کلیه اسامی مفقود شدگان که از روز ۳ شنبه ( ٦مرداد ١۳٨۸) به بعد اتفاق افتاده است ،جلو این خیمه شب بازی وجنایات پس از آنرا بگیرند .  

                                             هشدار،هشدار !!!  

                                                            م- ت اخلاقی

                                                           ٩ مرداد ١۳۸٨



منبع: پژواک ایران