PEZHVAKEIRAN.COM ممنوعیت دیدار مادربزرگ و نوه از سوی فرقه رجوی
 

ممنوعیت دیدار مادربزرگ و نوه از سوی فرقه رجوی
حمید قنبری‌آرا

من حمید قنبری آرا فرزندعبدالعلی قنبری آرا و پری محمدی هستم که در حال حاضر در آلمان زندگی می کنم . والدینم مرا در حالیکه نوجوان کم سن و سالی بودم به عراق و پادگان اشرف بردند و به سازمان مجاهدین پیوستند. پدرم عبدالعلی قنبری آرا (ناظمی) چند سال قبل در آلبانی بعلت سرطان درگذشت و مادرم (پری محمدی) همچنان در اشرف 3 تیرانا زندگی می کند. خودم 16سال درعراق با مجاهدین بودم ولی 4 سال قبل ازمجاهدین جدا شدم و از آلبانی بیرون آمده و در آلمان ازدواج کردم . در این مدت تحصیلاتم را کامل کردم و در شرکتی معتبر مشغول به کار شدم .

 

من به تازگی صاحب یک نوزاد شده ام و قصد داشتم تا تصویر فرزندم را به مادرم در آلبانی نشان بدهم و با او صحبت کنم اما مسئول تشکیلات در اینجا یعنی آقای علی ملک حتی اجازه یک مکالمه تصویری را به بنده نداده و مادرم را از حق دیدن نوه اش محروم کرده است. متاسفانه پیگیری های من از کانال های مختلف به هیچ نتیجه ای نرسیده و حتی به من توهین نیز کرده اند حالا از شما کمک می خواهم تا درخواستم را به گوش همه برسانید تا دیگران بفهمند این مدعیان آزادی خلق و فدائیان ملت چه افراد رذل و پست فطرتی هستند.

من برای شما جزئیات این برخورد ناشایست سازمان مجاهدین را به صورت تصویری ضبط کرده ام که در آن مطالب دیگری هم گفته ام ضمن اینکه بعضی دیگه از جداشدگان سازمان هم مثل شریف شاسوندی یا علیرضا میرباقری که مادرش در فرانسه کادر است به این قبیل مشکلات دچار هستند. 

 لطفا با انتشار این فیلم و پیام،  به من در رساندن حرفم به گوش همگان کمک نمایید  .  

متشکرم   

حمید قنبری آراء

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب حمید قنبری‌آرا در سایت پژواک ایران