PEZHVAKEIRAN.COM هراس خامنه ایی و آتش بفرمان مهره جنایتکار اطلاعاتی، امنیتی رژیم و اعتراف به راز « قتل عام ۶۷» توسط خمینی
 

هراس خامنه ایی و آتش بفرمان مهره جنایتکار اطلاعاتی، امنیتی رژیم و اعتراف به راز « قتل عام ۶۷» توسط خمینی
سیامک نادری

هراس خامنه ایی و آتش بفرمان مهره جنایتکار اطلاعاتی، امنیتی رژیم و اعتراف به راز « قتل عام ۶۷» توسط خمینی

اعتراف ناگزیر حسینیان به نفرت مردم از رژیم: « مردم باید تشکر کنند ازآقای رئیسی( بدلیل قتل عام ۶۷) ونه انتقاد کنند؟»

دشمن می خواهد ما ازسوابق خودمان اظهار پشیمانی بکنیم ، نه !، ما باید افتخاربکنیم. ما برای نظام اسلامی جنگید یم…و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و نظام نوپای اسلامی هم ما بله قاطعیت نشون دادیم وباید افتخار هم بکنیم، من الان اعلام می کنم که اگر دوباره نیازمند باشیم که همون قاطعیت را بخرج بدهیم( قتل عام ۶۷)، قاطع تر، یعنی با توجه به اینکه تجربه ای را پشت سرگذارنده ایم ومسائلی را با چشم خود دیده ایم، قاطع تر از پیش اقدام خواهم کرد.»

از آنجا که مصاحبه روح الله حسینیان در برنامه رو در رو درهیچ رسانه ای بطور کامل و «دقیق» ترجمه نشده بود، ناگزیر متن  مصاحبه را  از گفتگو به متن  پیاده کردم. این مصاحبه حاوی نکات مهمی است که از قضا اختلافات بین جناح های رژیم بر سرشرایط بحرانی کنونی و بازتاب  قتل عام ۶۷ در جامعه و نیروهای درونی رژیم و انتخاب گزینه تن دادن به مذاکره… و نتایج آن را می رساند. اعتراف ناگزیر حسینیان به اینکه « مردم باید تشکر کنند ازآقای رئیسی( بدلیل قتل عام ۶۷) ونه انتقاد کنند؟» نشانگر در تنگنا قرار داشتن اجتماعی رژيم است کما اینکه تمرکز بر بدنام ساختن آقای منتظری در تمامی وجوه!، نشان از همان اثر و نفوذ مواضع او  و  ویدئو صوتی منتشرشده دیدار با هیأت قتل عام  ۶۷ را بنمایش می گذارد.

نوار ازدقیقه ۳۸:۳۰ پیاده شده است:

«‌روح الله حسینیان:« منتهی  تأسف ما امروز  ازاین است که یکی از اونهایی که این امنیت را با این سختی ها حفظ کردند برای کشور الان مورد سوال هستند درجریان انتخابات یکی از ایراداتی که به آقای رئیسی می گرفتند این بود که آقای رئیسی  مثلاً جزء  این گروهی بودند که منافقین را اعدام کردند، خُب به آقای رئیسی باید جایزه داد، اولاً که آقای رئیسی صبح ازخانه اش بیرون نیامده که بیاد، حکم صادرکند علیه منافقین، مسئول کشور امام تشخیص داده و ایشان را حکم داده و یکی از مسئولین اینکار{ هیأت مرگ} قرارداده،  مردم باید تشکر کنند ازآقای رئیسی و نه انتقاد کنند؟، نه مسئولین جمهوری اسلامی، که خودشون، اگراینها { هیأت مرگ}نبودند وجود نداشتند…اینها باید تشکرکنند… یکی نامردی رقبا{سخنان روحانی در انتخابات ۹۶} و ضد انقلاب، یکی هم رعب وحشتی که این فضای سیاسی برما تحمیل شده، دشمن همین را می خواهد. دشمن می خواهد ما ازسوابق خودمان اظهار پشیمانی بکنیم ، نه ما باید افتخاربکنیم. ما برای نظام اسلامی جنگید یم…وبرای حفظ نظام جمهوری اسلامی و نظام نوپای اسلامی هم ما بله قاطعیت نشون دادیم وباید افتخار هم بکنیم، من الان اعلام می کنم که اگر دوباره نیازمند باشیم که همون قاطعیت را بخرج بدهیم( قتل عام ۶۷)، قاطع تر، یعنی با توجه به اینکه تجربه ای را پشت سرگذارنده ایم و مسائلی را با چشم خود دیده ایم، قاطع تر ازپیش اقدام خواهم کرد.»

«روح الله حسینیان:« آقای منتظری یک اصطلاح زشتی داشت من نمی خوام اونو بگم( با حالت اکراه) ولی خیلی حرفهای بی دلیل و بی مستند می زد…ازاین حرفهای گوتره ای( با خنده و استهزا) زیاد میزد این هم یکی از اون حرفها بود{ گوتره ای: هردن بیل، هردم بیل، بغلط، به تخمین، بدون حساب دقیق}.»

نکته حائز اهمیت این است که برغم سخنان روح الله حسینیان و اذعان به  رعب و حشتی است که ناشی از مطرح شدن قتل عام ۶۷ در رعشه بر اندام نظام و خامنه ایی انداخته بود: «یکی نامردی رقبا{سخنان روحانی در انتخابات ۹۶} و ضد انقلاب، یکی هم رعب وحشتی که این فضای سیاسی برما تحمیل شده…» این موضوع آنقدر قوی تأثیر گذار بوده و هست که درهیچیک از سایت ها، خبرگزاری ها ی رژیم از قتل عام ۶۷ ننوشته و بجای آن از دهه ۶۰ درمتن ها بکار گرفته شده است!، به عبارتی برغم شاخ و شانه کشیدن روح الله حسینیان که درصورت لزوم قاطع تر از پیش اقدام خوام کرد ،‌ رژیم مفلوک در برابر قتل عام ۶۷ ، حتی توان بکار بردن سال« ۶۷» را درمتن خبرگزاری و سایت های خود را ندارد!.

لینک ضمیمه است:

رو در رو ۲۴_افشاگری حسینیان علیه منتظری و منافقین

https://www.aparat.com/v/jnLs9

آخوند حسینیان برای هدف قرار دادن فایل صوتی آقای منتظری درسال ۹۵ دردیدار با هیأت مرگ و قتل عام ۶۷، و آب بندی ذهن نیروهای درونی خود، به تفصیل و با نقل خاطرات خود با منتظری سعی در تخریب کامل و ترور شخصیت  او را داشته و از قول خمینی گفت:«‌ امام خمینی (ره) در جمع آقایان هاشمی رفسنجانی، خامنه‌ای و مشکینی بعد از عزل آقای منتظری می گوید «منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت می کند فاسد تربیت می‌کند.» توضیح اینکه مجری برنامه نیز می گوید:« این مطلب درهیچ کجای صحیفه امام خمینی نیست.» تا حسینیان در این مصاحبه بتواند شاهدین سخنان خمینی را نام ببرد  ازبین پنج شاهد سخنان منسوب به خمینی، رفسنجانی  و مشکینی، احمد خمینی  مرده اند و فقط خامنه ایی  و یک آخوند دیگر بعنوان شاهد زنده هستند؟.

https://www.farsnews.com/printnews/13980215001199

در وضعیت کنونی سوال و مسئله اصلی این است که بین دو گزینه کدام یک اصولی و درخدمت منافع مردم است:

ترویج هراس شیپور کشان سایه های جنگ و تحریم… و بالمآل یاری رساندن به رژیم جمهوری اسلامی ؟، یا ایستادگی  در برابر نعره های ارعاب مردم توسط خامنه ایی از زبان آتش بفرمان مهره اطلاعاتی و امنیتی  جنایتکار روح الله حسینیان مبنی بر تکرار جنایت علیه بشریت و قتل عام ۶۷ و پایان دادن به حیان ننگین چهاردهه فساد وجنایت؟.

آخوند روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ازمورد اعتماد ترین عناصر این رژیم که تمامی اسناد قتل و جنایت وفساد زیر نظر او حفاظت و اداره می شود؟، و در این چهار دهه یکی ازمهره های اطلاعاتی، امنیتی حاکمیّت رژیم جمهوری اسلامی است، و آنطور که خودش اعتراف می کند:«… سؤال کردم آقای نیازی به هر حال من هم قاضی بودم در این کشور ۱۸ سال ‏قضاوت کردم. سخت‏ترین جاها و امنیتی‏ ترین پرونده‏ها هم بنده رسیدگی کردم.. هیچ کس هم نمی‏تواند ادعا بکند به ‏اندازه من امنیتی‏ ترین پرونده  ها را  رسیدگی کرده »(۱)‌

طی یک مصاحبه بشدّت طراحی و زمانسنجی شده، هراس و وحشت خامنه ای و تمامیت رژیم از شرایط گریبانگیر بحرانی کنونی و به تعبیر همیشگی خامنه ایی در« تند پیج ها» را به نمایش گذاشت، حسینیان یکی ازجنجالی ترین عناصر جنایتکار شناخته شده در عرضه رسانه ای کردن مسائل اطلاعاتی و امنیتی است، اینک جهت ایفای نقش ارعاب مردم و شایع هراسی رعب( النصر بالرعب) همچون شیوه های بکارگرفته شده توسط چنگیزخان مغول و داعش پیش از آغاز حمله و تسخیر شهر ها… به صحنه آمد، گفت:« اگر دوباره نیازمند باشیم که همون قاطعیت را بخرج بدهیم ( قتل عام ۶۷)، قاطع تر از پیش اقدام خواهم کرد.»

درشرایطی که تحریم های قاطع و هردم فزاینده و بلاانقطاع امریکا ادامه می یاید،گسیل شدن ناو آبراهام لینکلن و بمب‌افکن‌های بی- ۵۲ به خلیج فارس، تحریم جدید صادرت بخش فلزات توسط امریکا، و همچنین بیانیه‌ای که ۱۹ اردیبهشت‌ به امضای فدریکا موگرینی و همچنین وزیران خارجه سه کشور بریتانیا، آلمان و فرانسه رسیده، از اقدام اخیر ایران و خروج محدود از برجام شدیداً ابراز نگرانی شده و آمده است:« ما هرگونه ضرب‌الاجلی را رد می‌کنیم» و اجرای تعهدات ایران در ذیل برجام و همچنین ان‌پی‌تی را پیگیری خواهیم کرد.»

عرصه رویارویی خارجی

در«عرصه رویارویی خارجی»، خامنه ایی خاکریز های رویارویی با دشمنان «انقلاب اسلامی» از سوریه، عراق، یمن و… را، ازسر ‌ناگزیزی، این خط خاکریز را با ورود حشد الشعبی و… بداخل ایران کشید. محسن رضایی پیش از این در سال ۹۰ گفته بود:« سوریه مرز سرخ ما است» همچنانکه او و دیگر مقامهای دولتی و نظامی بارها تأکید کرده بودند که: ما خط دفاع ازجمهوری اسلامی در مقابل دشمنانمان را به خارج ازمرزهای ایران کشیدم ، اگر درخارج از مرزهای ایران خط نبندیم، باید در داخل کشور با آنها روبرو شده و به جنگ آنها برویم.» اینک با پایان یافتن جنگ درسوریه، و داعش در عراق، و مذاکرات حوثی ها دریمن … بناگزیر خاکریز به داخل مرزهای ایران کشیده شده است.

عرصه رویارویی داخلی

هم عرض با آن، رژیم با ابزار تهدید، آنهم بصورت مبهم و دوگانه …؟، به بازگشت به دوران قبل از برجام و راه اندازی پروژه هسته ایی، در استیصال مطلق برای هرمیزان کشاندن اروپا به سمت خود در این رویارویی و توازن قوا،  اینک در«عرصه رویارویی داخلی» چنگ و دندان نشان دادن به مردم و خط سرکوب مطلق، دست به ایجاد ارعاب مردم زده،‌ تا با یاد آوری و تداعی  قتل عام ۶۷، تهدید کند اگرلازم باشد بسا بیشتر از آن واقعه تاریخی نسل کشی۶۷، به قتل عام خواهد پرداخت.

کما اینکه راه اندازی گشت های ارشاد درباره حجاب نیز در همین راستای تشدید سرکوب قابل فهم است. همزمان از سوی دیگر بناگزیر برخلاف  طینت و روش ضدملی!، بصورت مزوّرانه نامگذاری خیابان هایی بنام شجریان و مصدق جهت استفاده ابزاری از مقوله  ملی  ومردمی در اذهان نیز قابل توجه می باشد. ایجاد « پلیس امنیت اخلاقی» و ارسال پیامک به «کشف حجاب در خودرو» و ناگزیر شدن مردم برای مراجعه به پلیس و درصورت تکرار به این اقدام به دادگاه معرفی می شوند، درحالیکه درفضای مجازی با انتشار ویدئو گزارش شده که اساساً موارد اینچنین(تخلف بد حجابی در خودرو) نداشته اند و پیامک صادر شده است؟.

در آخرین سریال از ایجاد خط دفاعی و بازدارنده ارعاب و سرکوب به تأسیس گشت های جدید «رضویون تحت » عنوان امنیت مردم و خانواده اقدام کرده است

‌ بدین خاطر در«عرصه رویارویی داخلی» لایه به لایه خاکریزهای بازدارنده  می چیند و خامنه ایی مهره شناخته شده در عربده کشی جنجالی و بکار گرفتن زبان قلع وقمع …، آخوند حسینیان یکی از شاگردان مدرسه حقانی را برای زهرچشم گرفتن به میدان فرستاد تا اعلام کند:«‌ که اگر دوباره نیازمند باشیم که همون قاطعیت را بخرج بدهیم( قتل عام ۶۷)، قاطع تر ازپیش اقدام خواهم کرد.»»

برخلاف ایادی رژیم امثال حداد عادل که درسال ۹۵می گفتند:« رئیسی هیچ حکم قتلی نداده است.» و همچنین آخوند رئیسی برای گریز زبونانه ازحکم قتل صادرکردن با دروغگویی و جعل تاریخ و نص صریح پیام خمینی در مراسم ۱۶ آذر ۱۳۹۷ در دانشگاه شهید بهشتی در پاسخ به پرسشی در مورد اعدام‌های سال ۶۷ گفت:

«… در سال ۶۷ افرادی از منافقین پرونده آنها مورد رسیدگی قرار گرفته بود و دادگاه حکم داده بود و دیوان عالی کشور نیز تأیید کرده بود، ولی فوراً نیاز نبود که حکم‌شان اجرا شود، مثل همین الان که بعضی پرونده‌های قاچاق حکم صادر و تأیید شده اما نسبت به بعضی دیگر شدت کمتری دارد اجرا نمی‌شود. امام خمینی گفتند آنها که حکمشان تأیید شده ولی به اجرای آن به دلایلی به تأخیر افتاده، هیئت‌هایی بنشینند و بررسی کنند که آیا شرایط اجرای حکم وجود دارد یا نه؟ فقط برای کسانی که جرم و حکمشان قطعی شده بود. من به دفتر نشر آثار امام گفتم مبانی فقهی حکم امام را توضیح دهند. برخورد امام در جریان نفاق، برای همیشه کشور را از لوث منافقین پاک کرد. اما برخی [حسن روحانی] برای آنکه هدف، برایشان وسیله را توجیه می‌کند، نسبت به من و امام و انقلاب تسویه کردند، در حالی که من هیچکدام از آن سه سمت تصریح شده را در حکم امام نداشتم. افتخار من آن است که با جریان نفاق، فساد و چپاول مبارزه کرده‌ام، اما تعجب نسبت به کسانی[حسن روحانی] است که مدعی حقوقدانی هستند، اما بین دادستانی و قاضی فرقی نمی‌گذارند‌».

 درحالیکه متن حکم جنایتکارانه خمینی چنین است:

متن حکم آیت‌الله خمینی: آیت‌الله خمینی می‌نویسد: «کسانی که در زندان‌های سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می‌کنند محارب و محکوم به اعدام می‌باشند و تشخیص موضوع نیز در تهران با رأی اکثریت آقایان حجت‌الاسلام نیری (قاضی شرع) و جناب اشراقی (دادستان تهران) و نماینده‌ای از وزارت اطلاعات [مصطفی پورمحمدی] می‌باشد… آقایانی که تشخیص موضوع به عهده آنان است وسوسه و شک و تردید نکنند و سعی کنند “اشداء علی الکفار” باشند.» (خاطرات آیت‌الله منتظری، شرکت کتاب، ۱۳۷۹، ص ۳۵۱).

آخوند حسینیان لازم بود پرده ها را کنار بزند و اعلام کند:«  مردم باید تشکر کنند ازآقای رئیسی( بدلیل قتل عام ۶۷) ونه انتقاد کنند؟»

سکوت مجامع حقوق بشری و بین الملی درباره اظهارات آخوند اطلاعاتی و امنیتی رژیم جمهوری اسلامی و خون وخوی بهیمی کشتار ، چیزی جز ترویج نسل کشی وجنایت علیه بشریت نبوده و نیست، همچنانکه درگذشته در ۵ مرداد ۱۳۹۵ در آلبانی دراین باره با مجامع حقوق بشری اظهار کردم:

http://haghighatemana.com/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%84%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C/

در شرایط که دولتهای امریکایی و اروپایی درقبال کوچکترین مواضع رژیم درقبال مسائل جهانی، منطقه ایی، هسته ایی وتحریم و… بلافاصله به صحنه آمده و موضع می گیرند، برخلاف آن سکوت مجامع حقوق بشری در این شرایط نه قابل فهم است ونه قابل توجیه. گویی آنها می خواهند هماره درپس ماجرا و کشتار وارد صحنه شوند و بعضاً با سه دهه تأخیر. هنگامی که زنگ ها و زوزه های تکرار جنایت و کشتار بصدا درمی آید، اولین شنوندگان می بایست مجامع حقوق بشری بوده و پژواک جهان متمدن و اعلامیه جهانی حقوق بشر باشند. نشنیدن و سکوت چیزی جز درخدمت سرکوب و ارعاب و نابودی جهان متمدن دربرابر شایع هراسان مرگ ونقض حقوق بشر نبوده و نیست. نشنیدن این صدا و طنین جنایت، تنها برگ برنده ای دردستان خامنه ای و اهداف  و ارعاب رژیم جمهوری اسلامی است.

نوعی از عرق بظاهر ملی، میهنی و صف بندی کاذب ملی گرایانه درخدمت به رژیم آخوندی

کسانی که بظاهر از عرق ملی گرایانه و وطن دوستی،  خطاب به رژیم جمهوری اسلامی و حاکمیّت اهریمنی ولایت فقیه می گویند:«‌ حشد الشعبی را ازمیهن ما بیرون کنید…!» گویی نمی خواهند بگویند که: دشمن مردم و اشغالگر اصلی همانا همین رژیم اهریمنی جمهوری اسلامی است. حشد الشعبی و… نیروی برون مرزی سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی و جزئی از این حاکمیّت و ایدئولوژی اسلام و پیشانی جنگی برون مرزی همین نظام توسعه طلب هستند. کما اینکه در دهه ۶۰ درجنگ ۸ساله ایران و عراق و پس از آن  از نیروهای ۹ بدر عراقی بکار می گرفتند.

نیروهای غیرایرانی نظیر جنبش امل لبنان، حزب‌الله لبنان، جهاد اسلامی و… در سال‌های اخیر حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی پدیده خلق الساعه و جدیدی نیست. بیش و پیش از اینها خود خمینی جد و آباد مرام و مسلکی همین داعش و حشد الشعبی در ایران و منطقه است، مگر خود خمینی و این رژیم، در ذهن و عین غیر از داعش است، حتی قاسمی می گوید:«… استیل ش را هم ازما گرفت. وسربند بستن و…»

کما اینکه در نوار جدیداً منتشر شده سخنان خمینی، بر همان سیاق داعش می گوید:« باید پوست از زنان را کند بی حجاب وبرهنه هستند!.» وطبعاً چنین سخنان منتشر ناشده ایی از زعیم جهل و جنایت، رژیم بی گدار به آب نزده و آگاهانه و هوشیارانه این نوار ویدئویی را بعنوان بن مایه سرکوب و زن ستیزی و بستن جامعه درشرایط کنونی درز داده اند!، و متناسب با آن گشت های جدیدی سرکوب و تهدید راه اندازی کردند. ما نمی توانیم پدیده ها را بصورت مجرد و غیرارگانیکی و خارج از یک بُردار مشخص خط مشی و اهداف رژیم آخوندی بررسی و تجزیه تحلیل کنیم.

درباره حضور این نیروها درخاک ایران، تمامیّت رژیم، مستقل ازجناح بندی های درونی، درچهارچوب «حفظ و بقاء نظام» متفق القول هستند، از قضا اصلی ترین سخن و نظر متعلق به باند اصلاح طلبان( استمرارطلبان رژیم) است که برخلاف گفته ها مزورانه برای جمع آوری آراء، ورود این نیروها را توجیه و تفسیرکرده اند. کمااینکه حسینیان می گوید:

« وی{حسینیان} درخصوص ترکیب آینده مجلس گفت:« عوامل مختلفی بر ترکیب آینده مجلس موثر است. نتیجه مذاکرات، نحوه رویارویی آقای روحانی با منتقدان با هدف درگیری و دو قطبی کردن جامعه و به صحنه آوردن قشر خاکستری، و… مواردی است که در ترکیب آینده مجلس موثر می باشند.»(۲)

علی مطهری نایب رئیس مجلس گفت: این موضوع را نباید خیلی پیچیده جلوه داد آنان برای کمک به کشور ما آمده‌اند همان گونه که ما برای کمک به داخل عراق می‌رویم.

حشدالشعبی نیروهای بسیج مردمی عراق هستند ارتش این کشور که نیامده است آن چیزی که در میان مهم است مساله اخوت و برادری اسلامی است که ما باید به یکدیگر کمک کنیم. این موضوع هم مساله مهمی نیست.

..مرزهای آبی و خاکی یک قرارداد مصنوعی است وطن آنجاست که اسلام باشد والا ایران و عراق که اسم‌گذاری است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرجا اسلام باشد وطن همان جا است و لذا باید هردو به هم کمک کنیم.»

 

غضنفرآبادی، رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران می‌گوید: «اگر انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد». به نظر می‌رسد، بهتر از این نمی‌توان، حضور حشدالشعبی عراقی در ایران را توضیح داد.

علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریای سپاه گفت:« کسانی که به استقرار شبه‌نظامیان عراقی در مناطق سیل‌زده خوزستان اعتراض دارند « یا ناآگاه هستند یا وابسته به بیگانگان» و یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز در این ارتباط گفت که « باید از حضور آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها ترسید نه عراقی‌ها.» « فرماندهان نیروهای حشد الشعبی در زمان جنگ تحمیلی در کنار ما و مقابل نیروهای بعثی جنگیدند.»

روزنامه کیهان نوشته است که افراد حشد الشعبی با دعوت قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، وارد خاک ایران شده‌اند و در روزهای اخیر تصویری نیز از قاسم سلیمانی همراه با ابومهدی المهندس، فرمانده شبه‌نظامیان حشد الشعبی عراق، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان منتشر شد.»

نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی…، گفت: « زمانی به عراق کمک کردیم و امروز متقابلاً به ما کمک می‌کنند.»

« چنین آمالی را در قانون اساسی می‌توان دید. بنا به بند ۱۶، اصل سوم قانون اساسی حمایت از مستضعفان از اهداف جمهوری اسلامی» به شمار می‌آید.

همچنین بر پایه اصل یکصد و پنجاه و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی: «جمهوری اسلامی ایران، سعادت انسان در کل جامعه بشری را آرمان خود می‌‌داند و استقلال و آزادی و حکومت حق و عدل را حق همه مردم جهان می‌‌شناسد. بنابراین در عین خودداری کامل از هرگونه دخالت در امور داخلی ملت‌های دیگر از مبارزه حق‌طلبانه مستضعفین در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان حمایت می‌‌کند».

بنابراین هرگونه مورد خطاب قرار دادن رژیم جمهوری اسلامی دراین زمینه ( اخراج حشد الشعبی و… از ایران) با حاکمیّت اسلامی مبتنی برولایت فقیه  که اساساً  با اصل میهن و مقوله «ملی» سراپا درجنگ و تعارض است، چیزی جز بیراهه بردن سمت خواسته های مردم و مبارزه، و تلاش عامدانه و یا غیرعامدانه ناشی از احساسات ساده سازانه بدون اندیشه و آگاهی،  و جز بدر بردن این رژیم از مرکز توجه و تهاجم بدان نبوده و نیست. بیش و پیش از اینکه به زائده رژیم بپردازیم می بایست با خود رژیم چنگ درچنگ شد.( البته با این تفاوت که  مردم در داخل ایران می توانند در این زمینه خواهان اخراج این عناصر تروریستی رژیم از خاک میهن و شهرهای خود شوند و البته درجهت و هدف اصلی مبارزه با رژیم ، واین هم بخشی ازمبارزه مردم برای هدف قرار دادن تمامیّت رژیم محسوب میشود).

شیپور چیان هراس ازجنگ و تحریم و موضع بظاهر مردمی، در یاری رساندن به رژیم آخوندی

کسانی که شیپورچی هراس جنگ و حمله امریکا و تحریم رژیم ( با سُس تحریم مردم) در رسانه ها  گشته اند، بیش و پیش از اینکه ازجنگ با امریکا بترساند( خواسته رژیم نیز دمیدن همین نوع شیپور هراس است) ،  می بایست برعلیه سخنان آخوند روح الله حسینیان مبنی بر تکرار شدیدتر «قتل عام ۶۷» را برشیپورها بدمند!. هراس واقعی می بایست از علت العلل و بانی و باعث اصلی این شرایط  و موقعیت کنونی درچهار دهه از حاکمیّت و اهداف توسعه طلبی شریرانه انقلاب اسلامی باشد. هرگونه شیپور کشیدن هراس سایه های جنگ، چیزی جز بدر بردن رژیم از در تنگنا قرارگرفتن رژیم و پاسخگویی به جنگ و کشتار و دخالت درامور کشورهای منطقه، برا ی حفظ و توسعه حاکمیّت اسلام نبوده و انحراف مردم و مبارزه با دشمن اصلی و النهایه حفظ همین رژیم را تبلیغ و تبیین می کنند.

آنچنانکه خامنه ایی درسال ۹۷ پیشاپیش می گفت:«‌ دشمن برای سال  ۹۸برنامه ریزی کرده است.» شاید بتوان این حدس را زد که ، درکنار گماردن رئیسی بعنوان رئیس قوه قضایی و زمینه سازی برای حل مسئله «رهبری » برای آینده، حتماً که پس ذهن خامنه ایی این بوده است که  بخواهد برای چنگ و دندان نشان دادن به مردم و تداعی قتل عام ۶۷ جهت القاء ارعاب هرچه بیشتر نیز سود جوید.

اگرچه ازنظرمن هر یک از عناصر رژیم می توانستند و میتوانند درهمان نقش مجریان قتل عام ۶۷ بکارگرفته شوند؛ زیرا در یک نظام ایدئولوژیک و فناتیک اجرای چنین نقش و مسئولیتی امری نه دشوار، بل سهل و خواستنی و مطابق خاستگاه ایدئولوژی آنها است.

رژیم جمهوری اسلامی که تاپیش از انتشار نوار صوتی آقای منتظری در دیدار با اعضای هیأت مرگ، درباره موضوع قتل عام ۶۷ سکوت رسانه ای پیشه کرده بود، و بدین شکل با انتشار این نوار، قتل عام ۶۷ ناگزیر از «تابو» خارج  و موضعگیری کردند و حتی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ نیز درجنگ و دعوای باندی و انتخاباتی،‌ آنچه موضوع اصلی بود همانا قتل عام ۶۷ وچهار دهه سرکوب مردم بود!.

همچنانکه منافع رژیم ایجاب می کرد، می گفتند:« رئیسی حتی یک حکم قتل هم نداده است.»(حداد عادل) و یا خود رئیسی به صحنه آمده و می گفت:«‌من اساسا در موضع قاضی نبودم.»

از آنجایی که مبنا «حفظ نظام» است بنا به تشخیص مصلحت روز و شرایط ، اینک روح الله حسینیان را به صحنه فرستاده اند تا فضای ارعاب را بازتاب دهد، کما اینکه درگذشته نیز ریزترین و جزئی ترین مسائل از طریق علی خامنه ایی رهبر جمهوری اسلامی پیگیری می شد، در نمونه ای از همین دست خود روح الله حسینیان از ورود خامنه ایی درباره کشاکش های جناح بندی های نظام و موضوع خاتمی چنین می گوید:

« بنده حدود یک ماه پیش آمدم در مدرسه فیضیه صحبت کردم، بلا فاصله رفتند خدمت آقا{خامنه ایی} گله کردند که فلانی رفته ‏علیه رئیس جمهور{خاتمی} در مدرسه فیضیه صحبت کرده، که دفتر وقتی با من تماس گرفت که چی گفته‏ ای؟ گفتم من چیزی ‏علیه ایشان حرف نزدم. خب بالاخره ما حرف داریم، ما نسبت به حرف‏ها و ادعاهای ایشان نقد داریم.»( ۳)

خامنه ایی برا ی به کنترل درآوردن زمام امور، ناگزیر اتخاذ چنین مواضعی است.

واقعیت این است که دراین چهاردهه شاهد بودیم  وقتی در توازن قوا سمبه پر زور باشد، رژیم عقب می نشسته  و پا پس می کشد، همانطور که خامنه ایی به برجام و بقول همین آخوند حسینیان به« جام زهر» تن  داد، همانطور که خمینی به قطعنامه ۵۹۸ آتش بس و« جام زهر»  پایان جنگ تن داد.

در دنیای دیپلماسی مَثل معروفی است که «جنگ زمانی آغاز می‌شود که دیپلماسی پایان یافته باشد» زیرا که دریک  پیش فرضِ شکست محتوم در جنگ نظامی با امریکا، رژیم برای حفظ نظام که « اوجب واجبات» است، ناگزیز دیپلماسی …است.

این بدین معناست که دو کشور هرچند که متخاصم باشند (بعنوان مثال رابطه پرتنش کره شمالی و آمریکا که یکدیگر را به حمله هسته‌ای تهدید می‌کردند) تا زمانی که دریچه ایی و امکانی برای گفتگو و مذاکره وجود داشته باشد،  بکارگیری ابزار جنگی را پس می زنند، همچنانکه  ترامپ در صحن علنی مجمع عمومی تهدید کرد که «کره‌ شمالی را به طور کامل نابود می‌کنیم». اما، ترامپ اینک دو سری با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به گفتگو پرداخته و بجای توصیف او به عنوان «مردک موشکی» اینک با زبان تحسین و تمجید  درآمده  و امروز این جنگ لفظی جنگ طلبانه تبلیغاتی به کنار رفته است، صرفاً به یک دلیل ساده: امکان برپایی مذاکره و دیپلماسی و نفی هزینه …جنگ. کما اینکه  رهبر کره شمالی دور سوم مذاکرات را پیشنهاد می کند، و در نخستین سفر رسمی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به روسیه نیز،  به گفته ولادیمیر پوتین «کره شمالی برای خلع سلاح اتمی نیاز به تضمین‌های امنیتی دارد.»

تفاوت کره شمالی با رژیم جمهوری اسلامی این است که آنها ایدئولوژی مهاجم ندارند ویا دست کم درشرایط کنونی بین المللی …برخلاف دهه های پیشین چنین امکانی متصور نیست. اما بنیان رژیم جمهوری اسلامی بر اساس اسلام و نوع ولایت فقیه و بسط جهانی و تشکیل ام القرای اسلامی است.

دست آخر می بایست گفت: از چیزی که باید ترسید و ترساند!، همین رژیم جنایت پبشه، و همانا ادامه چهار دهه حاکمیّت اهریمن رژیم جمهوری اسلامی است و لاغیر.

سوابق روح الله حسینیان

رئیسیان درهمین مصاحبه در درقیقه ۴۷:۱۳ می گوید:«‌ درسالگرد قیام مسلحانه ( ۳۰ خرداد سال ۶۱) قائم مقام دادستان انقلاب در وزارت اطلاعات بود.»

آنزمان من هیچ شناختی ازاین چهره امنیتی و اطلاعاتی رژیم ودادستانی نداشتم.  اما از آنجا که در ۵مهرماه سال۶۰ و انجام تظاهرات مسلحانه دراین روز دستگیرشدم، بیاد دارم که درروزهای ۶ مهر ماه  تا نیمه های شب ۱۱مهرسال ۶۰، یا زیر بازجویی و یا دراتاقهای شکنجه بودم ویا در راهرو داد سرا کنار اتاق بازجویی قرار داشتم. دراعدامهای ۷مهرماه۶۰، ازلیست ۵۷ نفره ایی که در دست یکی از افراد مسئول این امر بنام « خسرو» بود، ۲۰ تن ازاعدامی ها ازهمان شعبه ۲۰ و۲۳ ای بود که من درآن بازجویی میشدم، درحالیکه در راهرو دادسرا کنارشعبه بازجویی نشسته بودم مکالمات بازجوی خودم بنام« حسین» با با فردی بنام «خسرو» که لیست ها افراد اعدامی را پیگیری می کرد، شدم. این فرد(خسرو) پس ازشعبه ما به اتاق دیگری که بعد ازشعبه ما و درسمت مقابل آن قرار داشت رفت و ازآنها هم لیست اعدامی ها را پیگیری می کرد، من با چشمبند تنها می توانستم او را ازپشت سرببینم که یک پیراهن طوسی آبی کمرنگ به تن داشت. در روزهای دیگر هم دوبار اسم« خسرو» راشنیدم که در راهرو دادسرا و اتاقهای بازجویی سرکشی و تردّد می کرد و از نوع خطاب کردن نام او می توانستم بفهمم که فرد مسئول وبالایی در دادستانی است. اگرچه این اطلاعات ناقص است اما می تواند سرنخی بر روشنگری و شناخت جنایتکاران دادستانی و مسئولین کنونی رژیم باشد.

از آنجاکه سالهاست روح الله حسینیان بازیگر چنین نقش های جنایتکارانه ایی درجهت حفظ  نظام است، شمه ایی از سوابق و مواضع آخوند شهره به قاضی صدور حکم اعدم  با نام اطلاعاتی خسرو « خسرو خوبان» که با جمله «ما خودمان و الله یک زمان قاتل بودیم» شناخته میشود را ذیلا می آورم:

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

روح الله حسينيان کيست؟

سال سابقه قضاوت18

« تقریبا می شود گفت که حسینیان همیشه مشغول فعالیت های قضائی و اطلاعاتی و امنیتی بوده است. وی هجده سال سابقه قضاوت دارد. اولین حکم قضایی او قائم مقامی دادستانی انقلاب اسلامی مشهد در سال 62 بوده است. او جانشینی دادستانی تهران و دادستانی انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را هم در سابقه اش دارد. بعد از بازگشت از سیستان و بلوچستان، حسینیان ابتدا دادستان دادگاه ویژه روحانیت تهران، رئیس شعبه 4 دادگاه ویژه، رئیس یکی از دادگاههای عمومی تهران شد و آنگاه جانشین نماینده دادگاه انقلاب در وزارت اطلاعات شد. پس از وی نیز محسنی اژه ای این مسوولیت را برعهده گرفت. لازم به گفتن است که از چهار وزیر اطلاعات، سه تن از آنان از دانش آموختگان حقانی و یک تن دیگر متعلق به جناح راست بود. فلاحیان در دوران ماقبل سال 1368 قائم مقام وزیر و از سال 1368 تا 1376 وزیر اطلاعات بود. حسینیان در کنار کار قضاوت در هیات منصفه بسیاری از دادگاهها نیز حضور می یافت، وی عضو هیات منصفه کرباسچی و نوری نیز بود. حسینیان می گوید: «در دادگاه کرباسچی یکی به من گفت فلانی حکمی دادی که مخالف همه مردم بود، گفتم همه مردم هم مخالف باشند، خودم که مخالف نبودم.»

حكومت نظامی

leave a comment »

http://www.roozonline.com/2007/04/post_1957.php

۱-  روح الله حسینیان:

« ما انقلاب نکرده ایم که ایران را آباد کنیم!!، فرض کنید ایرانی مثل ژاپن ساختید، در انتها چه نتیجه ایی حاصل می شود؟. انقلاب اسلامی حرف دیگری داشت!. اگر قرار بر آباد کردن بود که  شاه بهتر می توانست ایران را آباد کند، اما ما هد فمان چیز دیگری بود انقلاب کردیم تا معنویت و دین داشته باشیم، ما با ابرقدرتهای جهانی سر جنگ داریم!.»

https://twitter.com/tteylor1

۱-۲)  فرماندهی حمله به خانه آیت الله منتظری 

« حسینیان اینبار اقدامات علنی خود را با حمله به منتظری آغاز کرد. سالها پیش از این ماجرا، نام او در کنار علی رازینی، علی فلاحیان و محسنی اژه‌ای در برنامه برکناری آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری مطرح شده بود.  در روز ۲۸ آبان سال ۱۳۷۶ حسینیان حمله گروهی از اوباش به خانه آیت‌الله حسینعلی منتظری را رهبری کرد. منتظری در خاطرات خود نوشته است: “در همان شب حدود ساعت ده به همراه حدود هزار نیروی نظامی به فرماندهی آقای روح‌الله حسینیان و با قطع برق و تلفن، منطقه را محاصره کرده و با جرثقیل و دستگاه برش و… اقدام به کندن درها و شکستن شیشه‌ها نمودند و وارد دفتر و حسینیه و تلفنخانه و خانه پاسدارها شدند و اموال شخصی از جمله اموال مربوط به مرحوم محمد و نیز آرشیو چهارده ساله ما را که مجموعه ارزشمندی بود -به گفته آقایان با چند وانت- بردند. خلاصه این تهاجم تا حدود ساعت سه بعد از نیمه شب ادامه داشت و همسایه ها و اهل محل را دچار وحشت و اضطراب نمود.»

https://persian.iranhumanrights.org/1394/07/hosseinian-mp/

۲-۲)  بی بی سی : احمد منتظری: دفتر نشر آثار آیت‌الله خمینی باید به ‘فاسد خواندن’ آیت‌الله منتظری پاسخ دهد

«… به گفته احمد منتظری “آقای حسینیان عناد خاصی با آیت‌الله منتظری داشت.

روح‌الله حسینیان در مصاحبه اخیر خود با برنامه اینترنتی رودرو می‌پذیرد که نخستین کسی بود که به عنوان دادستان وقت دادگاه ویژه روحانیت به همراه شماری از نیروهای امنیتی برای حصر آقای منتظری به خانه او هجوم بردند.

حصر آقای منتظری در آبان ۱۳۷۶ با دستور شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت. در آن زمان، محمد خاتمی رئیس شورای عالی امنیت ملی و حسن روحانی دبیر این شورا بود. قربانعلی دری نجف‌آّبادی، عبدالله نوری، کمال خرازی، محمدعلی نجفی، علی اکبر ناطق نوری و محمد یزدی از دیگر اعضای این شورا بودند.»

http://www.bbc.com/persian/iran-48176717

۳-۲) سایت جوانه ها

                                                                                          روح الله حسینیان: شرح حمله به خانه آیت الله منتظری

 

۳۰ مرداد,۱۳۹۵

روح الله حسینیان دادستان وقت دادگاه ویژه تهران، در ابتکاری جسورانه دستور تفتیش دفتر آقای منتظری را داد

روح الله حسینیان، از مقامات قضایی و امنیتی، با نام اطلاعاتی “خسرو خوبان”، که با جمله «ما خودمان و الله یک زمان قاتل بودیم» شناخته می‌شود، در سخنرانی‌ای در سال ۱۳۷۱، که سایت رجانیوز آن را به تازگی منتشر کرده، می‌گوید: «(منتظری) فاسد هست و طلبه‌ای هم که تربیت کند، طلبه فاسد تربیت می‌کند. و مقام معظم رهبری، ریاست‌محترم جمهوری، آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله امینی، حاج احمدآقا هم شاهد این فرمایشات حضرت امام نسبت به آقای منتظری بوده‌اند.»

رجانیوز در توضیح سخنرانی نشر شده از حسینیان نوشته است: «در سال ۱۳۷۱ و در اوج تکاپوی جناح چپ برای طرح آیت الله منتظری در مقابل رهبری انقلاب اسلامی، حجت الاسلام روح الله حسینیان دادستان وقت دادگاه ویژه تهران، در ابتکاری جسورانه دستور تفتیش دفتر آقای منتظری را داد و در اثر این تفتیش، حجم گسترده ای از شب‌نامه ها کشف شد. این اقدام انقلابی موجب شد تا حجت الاسلام حسینیان در یک سخنرانی در جمه طلاب به توصیف ماجرا و نظرات امام خمینی درباره آقای منتظری بپردازد. قابل ذکر است در زمان ایراد این سخنرانی هنوز نامه شش فروردین امام خمینی به آقای منتظری منتشر نشده بود.»

«حمله به دفتر آیت الله منتظری پس از سخنرانی انتقادی ۲۱ بهمن ۱۳۷۱ او صورت گرفت که واکنشی بود به تشدید جو ارعاب و خفقان و دستگیری عده‌ای از هواداران او از جمله در سپاه. دو روز بعد عده‌ای در برابر بیت او جمع شدند، شعار دادند و سنگ پرتاب کردند. روز بعد این کار با وسعت بیشتری گرفت و سرانجام ساعت ده شب دفتر او و چند خانه اطراف آن را اشغال کردند.»

حسینیان سخنرانی‌اش را این گونه می‌آغازد:

« با توجه به مسئله‌ای که اخیراً در شهرستان قم پیش آمد ، مصلحت می‌بینم که جریان آقای منتظری با توجه به وظیفه‌ای که مسئولین و نظام و روحانیت و مبلغین در قبال این جریان خطرناک دارند را مطرح نمایم.»

« او{ روح الله حسینیان} اساس نگاه خود و «نظام» را به منتظری چنین توضیح می‌دهد: « ما معتقد هستیم چیزی را که حضرت امام(ره) آغاز و شروع کرده آن را ادامه دهیم» و در سخنرانی خود می‌کوشد نشان دهد حمله به خانه منتظری بر مبنای این «خط امام» است.»

«حسینیان در ابتدای از دستگیری‌های افرادی منتسب به آیت الله منتظری سخن می‌گوید: « بعد از اینکه دستگیر شدند، در منزل یکی از این آقایان تعدادی قبضه اسلحه کشف شده، من نمی‌گویم که اینها طرح براندازی داشتند و نمی‌گویم اینها قصد ترور داشتند ، چون چیزی هم ثابت نشده، ولی مشکوک است و باید بررسی کنیم.»

او{ روح الله حسینیان}  سپس به سخنرانی‌های انتقادی آقای منتظری اشاره کرده و شروع حرکت برای حمله به خانه او در تاریخ ۲۳ ۱۳۷۱ بهمن را چنین شرح می‌دهد:

«با من تماس گرفتند و جلسه دادسرای ویژه و وزارت اطلاعات تشکیل شد و در نهایت تصمیم گرفته شد که نماینده‌ای از تهران جهت بررسی مسئله به قم برود و هرچه که تشخیص داد انجام بشود که قرعه بنام من افتاد

«به گفته حسینیان حمله به خانه آقای منتظری این گونه صورت می‌گیرد: «ما در قم با نیروی انتظامات، سپاه، شهرداری، اطلاعات، جلسه‌ای را تشکیل دادیم و سرانجام تصمیم گرفتیم که کار ناتمام حضرت امام را تمام کنیم، حضرت امام دیوارها را برداشته و ماهم در و پنجره‌ها و نرده‌هایی که کوچه‌ها را بسته بودند. به هرحال عملیات از ساعت ۱۰ شب شروع شد و ساعت ۳ خاتمه پیدا کرد بدون اینکه کوچکترین اتفاقی رخ دهد. حفاظت عملیات هم به عهده نیروی انتظامی بود، و یک نفر سپاهی هم در عملیات شرکت نداشت. این مطلب را از این جهت عرض می‌کنم که اینها شایعه کردند که هزار نفر از نیروهای سپاه در آن شرکت داشتند. در هر صورت بازرسی صورت گرفت. پنج خانه که متعلق به بیت آقای منتظری بود و کارهای دفتری انجام می‌دادند چندین وانت بار ازهمین اطلاعیه‌ها در این خانه‌ها کشف شد، و به صراحت می‌گویم که لانه فاسد در همین خانه‌های اطراف بیت آقای منتظری بوده است.»
منبع: رادیو زمانه

https://javanehha.com/2016/08/20/%D8%B1%D9%88%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%B1%D8%AD-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7/

۳- کمپین حقوق بشر ایران- مهر ۲۴, ۱۳۹۴

تهدید به اعدام، دفن زیر سیمان و مصونیت آهنین روح الله حسینیان

« اطلاعیه‌ای رسمی …حسینیان نوشته بود: «… اگر من کاره‌ای بودم آقای صالحی را محکوم می‌کنم که سیمان‌هایی که در قلب رآکتور عراق ریخته آن را بیرون بیاورد و خودش را در داخل رآکتور انداخته و سیمان به اطرافش تزریق کنند. »

« با اینهمه در ایران کسی انتظار ندارد که اعمال و سخنان کسانی همچون حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان مشمول رسیدگی قضائی عادلانه قرار گیرد. او که از نیروهای امنیتی-قضائی دهه آغازین حاکمیت جمهوری اسلامی است، متهم به صدور ده‌ها حکم اعدام و حبس ناعادلانه نیز هستحسینیان پس از پیروزی سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۷۶ از پس پرده بیرون آمد و به یکی از بازیگران سیاسی تندرو در ایران بدل شد. هرچند که رفتارش در زمانی که به صحنه علنی سیاست وارد شد، تفاوت چندانی با آنچه در زمان مسئولیت‌های پنهان امنیتی-قضائی‌اش انجام می‌داد، نکرده بود.»

https://persian.iranhumanrights.org/1394/07/hosseinian-mp/

۴- نقش حسینیان در قتل‌های زنجیره‌ای

« حسینیان پس از آن به مرور تبدیل به چهره‌ای شناخته شده در ایران شد. چند ماه بعد از این رویداد، قتل‌های زنجیره‌ای مخالفان حکومت اتفاق افتاد که در نهایت وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای رسمی مسئولیت آن را بر عهده گروهی از اعضای کج‌اندیش خود نهاد. راستگرایان که از  فشار اصلاح‌طلبان برای افشای واقعیت پرونده قتل‌ها خشمگین بودند، تمام تلاش خود را در جهت انحراف این پرونده به کار بردند. در دی‌ماه سال ۱۳۷۷، در حالی که چند روز از صدور بیانیه وزارت اطلاعات گذشته بود، روح‌الله حسینیان باز هم به صحنه آمد و اینبار در یک برنامه تلوزیونی آشکارا به حمایت از قاتلان پرداخت. او از یک طرف قاتلان عضو وزارت اطلاعات را منسوب به خاتمی کرد و از سوی دیگر مقتولان را مرتد دانست. حسینیان گفته بود: ” نیروهایی که مرتکب چنین قتلهایی شدند، نیروهای مذهبی بوده و از لحاظ سیاسی از طرفداران جناح چپ استحاله شده و از طرفداران رئیس محترم جمهوری بوده اند و تا آنجایی که من از سوابق ممتد آنها اطلاع دارم مسئول این جریان آدم اهل فکری بود.[…]مقتولان نیز از مخالفان نظام بودند، بطوریکه بعضی از آنها حتی مرتد بودند و عده‌ای دیگر ناصبی بوده و نسبت به ائمه اطهار(ع) جسارت می‌کردند.”[صبح‌امروز-۲۲دی  ۱۳۷۷»]

https://persian.iranhumanrights.org/1394/07/hosseinian-mp/

۵-  سایت بالاترین

روح‌الله حسینیان : آخه بابا جون والله ما خودمان یک زمان قاتل بودیم!

وی در واکنش به خبر خودکشی سعید امامی گفت: « آخه باباجون، آخه ما خودمان یک زمان قاضی بودیم، یک زمانی زندان‌بان بودیم. تاکنون صدها نفر واجبی خوردند و نمردند. آخه چه طور با یک استکان آن هم که شما می‌گویید که بلافاصله بردید به بیمارستان و شستشو دادید، این خورد و مرد؟.»

https://www.balatarin.com/permlink/2018/11/10/4967026

۶- طرح اعدام ۵ روزه مخالفان سیاسی توسط حسینیان در مجلس 

« دو دوره نمایندگی مجلس برای حجت‌الاسلام حسینیان نیز کم خبر ساز نبوده است. برای نمونه در دی‌ماه سال ۱۳۸۸، روح‌الله حسینیان طرحی تهیه کرده و به مجلس برد تا بر اساس آن اجرای حکم اعدام برای به گفته او محاربان، ظرف پنج روز عملی شود.»

علی مطهری، نماینده تهران گفته بود:

« این طرح ناشی از روحیات افراطی و تند برخی از طراحان مخصوصا آقای حسینیان است. او ادامه داد « حسینیان کلا علاقه خاصی به اعدام دارد.» مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا این سخن را جدی می‌گوید؟  تاکید داشت:« جدی می‌گویم؛ زمانیکه ایشان قاضی بود، حکم‌های اعدام بسیاری صادر می‌کرد و این به روحیات ایشان برمی‌گردد.»

https://persian.iranhumanrights.org/1394/07/hosseinian-mp/

۷- دفاع از قتلهای روشنفکران

حكومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

روح الله حسينيان کيست؟  حسینیان در مرکز اسناد انقلاب اسلامی

« تا پیش از روی کار آمدن حسینیان در مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سید حمید زیارتی( معروف به روحانی) ریاست این موسسه را برعهده داشت. سید حمید زیارتی از طرفداران آیت الله منتظری بود، روابطی با شیخ علی تهرانی داشت و نگاهی متفاوت با روحانیون حوزه نسبت به شریعتی داشت. سید حمید روحانی دو جلد کتاب به عنوان اولین زندگینامه مفصل از آیت الله خمینی را چاپ کرده بود.

سرانجام روحانی عزل شد و با تغییرات هیئت امنا، روح الله حسینیان به ریاست این مرکز انتخاب شد.

در خانه بزرگ و مجلل امیر هوشنگ دولو قاجار، از شاهزادگان قاجاری و وابسته به دبار پهلوی، حسینیان علاوه بر ریاست مرکز اسناد انقلاب اسلامی که در آن اسناد دوران پهلوی نگاهداری می شد، به ترکیبی از کار قضاوت و اطلاعات نیز مشغول بود. وی با دسترسی به اطلاعات اختصاصی این مرکز چندین جلد از کتابهای خودش را تدوین کرد. حسینیان در حال حاضر در حال تدوین کتاب پنجم انقلاب اسلامی با موضوع دو سال مبارزات مردم ایران برای سرنگونی رژیم شاه و استقرار نظام آرمانی جمهوری اسلامی ۵۸ – ۱۳۵۷).») است

  سال سابقه قضاوت18

«تقریبا می شود گفت که حسینیان همیشه مشغول فعالیت های قضائی و اطلاعاتی و امنیتی بوده است. وی هجده سال سابقه قضاوت دارد. اولین حکم قضایی او قائم مقامی دادستانی انقلاب اسلامی مشهد در سال 62 بوده است. او جانشینی دادستانی تهران و دادستانی انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را هم در سابقه اش دارد. بعد از بازگشت از سیستان و بلوچستان، حسینیان ابتدا دادستان دادگاه ویژه روحانیت تهران، رئیس شعبه 4 دادگاه ویژه، رئیس یکی از دادگاههای عمومی تهران شد و آنگاه جانشین نماینده دادگاه انقلاب در وزارت اطلاعات شد. پس از وی نیز محسنی اژه ای این مسوولیت را برعهده گرفت. لازم به گفتن است که از چهار وزیر اطلاعات، سه تن از آنان از دانش آموختگان حقانی و یک تن دیگر متعلق به جناح راست بود. فلاحیان در دوران ماقبل سال 1368 قائم مقام وزیر و از سال 1368 تا 1376 وزیر اطلاعات بود. حسینیان در کنار کار قضاوت در هیات منصفه بسیاری از دادگاهها نیز حضور می یافت، وی عضو هیات منصفه کرباسچی و نوری نیز بود. حسینیان می گوید: «در دادگاه کرباسچی یکی به من گفت فلانی حکمی دادی که مخالف همه مردم بود، گفتم همه مردم هم مخالف باشند، خودم که مخالف نبودم.»

حسینیان، چراغ و قتلهای زنجیره ای

« مهم ترین حضور حسینیان در ماجرای قتلهای زنجیره ای صورت گرفت. پس از اعلام موضوع قتلهای زنجیره ای و انتشار اطلاعیه وزارت اطلاعات، حسینیان در برنامه ای به نام چراغ در تلویزیون حاضر شد روح الله حسینیان در مجلس ختم سعید امامی در کنار بسیاری دیگر از دوستان سعید امامی حضور یافت و بارها ارادت خود را به سعید امامی اعلام کرد. برخی از کسانی که در این مجلس ختم بودند، اعتقاد داشتند که سعید امامی به شهادت رسیده است.»

 دفاع از قتلهای روشنفکران

« روح الله حسینیان در مصاحبه اختصاصی با کیهان در روز 21 دی 1377 ربودن و قتل عده ای از روشنفکران و سیاستمداران ایرانی را به دلیل مرتد بودن آنها توجیه کرد، در عین حال تلاش کرد مخالفان جدی این قتل ها را متهم سازد که خودشان عامل قتلها بودند. عماد الدین باقی در این مورد گفته است: «اظهارات حسینیان یک پیام بیشتر ندارد، پیام اصلی این است که اگر بخواهید ماجرای پرونده قتلهای زنجیره ای را ادامه بدهید و کسانی را که هم تیم حسینیان هستند، محکوم کنید، من به عنوان کسی که 18 سال در کنه پرونده های اطلاعاتی بوده ام، پرده از روی قتلهای زیادی برخواهم داشت.»

باقی در این مورد گفت:« حسینیان اعلام کرد 18 سال امنیتی ترین پرونده ها را بررسی کرده و همه بازجوها را می شناسد و از شکنجه و قتل متهمان توسط این بازجوها در سال های صدارت آقای ری شهری و فلاحیان سخن گفت.» باقی گفته است: « براساس اظهارات حسینیان، سعید امامی با مصرف داروی نظافت امکان مردن نداشت و فقط کارش به بیمارستان می کشید. به گفته حسینیان، سعید امامی بهبود یافته بود اما با آمپول هوا «مات» شد.» حسینیان درباره سعید امامی در روزنامه جبهه روز 12 تیر 1378 گفت: « نمی شود کسی ده سال در یک حکومتی خدمت بکند، در دقیق ترین و حساس ترین جای نظام با صهیونیسم در ارتباط باشد و دستگاه قضائی نفهمد. شما ده سال یکی را به نیکی می شناسید، نماز او را ندیده اید که ترک شود، روزه اش را که ترک شود…»

حسینیان و بازجویان سعید امامی

« روح الله حسینیان در مصاحبه اش با جبهه روز 27 شهریور 1378 در مورد بازجویان سعید امامی گفته بود: « مطلب بسیار ناراحت‏كننده اینجاست. بازجوهاى این‏ها چه كسانى هستند؟ دو نفر از بچه‏ هاى چپ وزارت اطلاعات. من حالا كارى ندارم به سابقه این‏ها. من خوب مى‏شناسم این دو نفر را. یك نفر به نام مجتبى و یك نفر به نام مهدى، این دو نفر بازجویى‏هایى هستند كه هر پرونده‏اى كه دستشان بود، زمانى كه من مسؤول رسیدگى به پرونده‏هاى وزارت اطلاعات بودم، وقتى كه پرونده‏هایى كه این‏ها بازبینى كرده بودند، مى‏گفتم از اول بازجویى بكنید. این‏ها اول سوژه را پدر یارو را در مى‏آوردند، آخر سر هم هیچ چیزى از آن در نمى‏ آورند. گفتم من كار به این‏ها ندارم؛ ولى این دو نفر از بچه‏هاى چپ وزارت اطلاعات هستند. چه طور شما این پرونده‏اى را كه این قدر حساس هست داده‏اید دست بچه ‏هاى چپ. ایشان فرمودند كه گفتند كه این‏ها را كه من تحقیق كردم و دیدم بله، متأسفانه باز پرونده دست همان جناحى افتاده است كه نمى‏خواهند كشف شود این مسأله و بعد از این حرف‏ها آمدند یك راستى را هم انتخاب كردند. كسى را انتخاب كردند، یك فردى را كه با این آقاى سعید اسلامى دشمن خونى بود. به قول خود بچه‏هاى وزارت اطلاعات مى‏گفتند بارها این سعید اسلامى از دست این گریه كرد. حالا همین آقا را این اواخر گذاشته بودند براى بازجویى او. همه كارها را آقاى عباد آقاى «على ربیعى»، مشاور امنیتى رئیس جمهور انجام مى‏دادند، حتى جناب آقاى یونسى هم كه وزیر اطلاعات بودند، از این ماجرا خبر نداشتند كه این بازجوها را گذاشتند، بعدا كه رفتند و شروع به كار كردند، فهمیدند كه این بازجوها را از بالا گفتند كه بگذارید براى رسیدگى به این پرونده.» ادعاهای حسینیان، از سوی ربیعی تکذیب شد و بعدها با توزیع فیلم مخفیانه شکنجه متهمان قتل های زنجیره ای، معلوم شد که بازجویان اصلی پرونده، نیروهای راست وزارت اطلاعات بوده اند، نیروهایی که بعضی از آنها، بعدها با انتشار جزوه ای 80 صفحه ای، از نحوه خشن بازجویی خود و اعترافات اخذ شده از متهمان دفاع کردند.»

سعید امامی از نگاه حسینیان

«حسینیان در مورد سعید امامی گفته است: « سعید اسلامى به قول خود این‏ها مخالف رئیس جمهور بود. به هر حال كسى بوده كه مسؤول امنیت كشور بوده، مسؤول امنیت وزارت اطلاعات بوده، شاید صدها عملیات برون مرزى در رابطه با منافقین، من جمله بمباران پایگاه منافقین در بغداد سال 74، در حین سخنرانى كه شایعه شد مسعود رجوى هم كشته شده، فرمانده عملیات همین آقاى سعید اسلامى بود. خیلى عملیات داشت و اعتقادش هم همین بود. ایشان كاره‏اى هم نبود در این اواخر و در زمان وقوع قتل‏ها، ایشان به عنوان مشاور بود، مشاورى هم كه دیگر منزوى شده بود و كسى هم استفاده‏اى از او نمى‏كرد. كسى كه مسؤول بود و پرونده حق داشت دستش باشد، خود آقاى «موسوى» بود كه این پرونده‏ها را به‏دست مى‏آورد به عنوان معاونِ معاون امنیت. به هر حال ایشان دستگیر شد و مدتى بعد هم آمدند و اعلام كردند كه آقا خودكشى كرده.» حسینیان در مورد انگیزه قتلهای زنجیره ای گفته است: « این ماجراها توطئه‏اى بود براى همین که وزارت اطلاعات را داغون كنند، وقتى سعید حجاریان سخنرانى كرد و گفت كه ما سنگرهاى نظام را یكى بعد از دیگرى در حال فتح كردن هستیم. من آن زمان هشدار دادم، مصاحبه كردم گفتم مواظب باشید این حرف آقاى سعید حجاریان معنادار است. وزارت اطلاعات را داغون كردند و گرفتند.»

۸- حسینیان و مصدق

حسینیان درباره مصدق با احمد زیدآبادی، نویسنده ملی مذهبی و صاحب نظر، مناظره کرد. این مناظره پس از آن صورت گرفت که کتاب حسینیان در مورد مصدق منتشر شده بود. حسینیان گفت: « مادر مصدق نوه فتحعلی شاه بود، مظفرالدین شاه شوهر خاله مصدق بود. مادر دکتر مصدق سه شوهر 70 ساله کرد»

وی گفت:« رادیو در اختیار دولت بود و مصدق هر نطقی می خواست انجام می داد و روزنامه ها از وی حمایت می کردند، طرفداران جبهه ملی به رهبری فروهر به منزل آیت الله کاشانی حمله کردند و فردی به نام حدادیان را به قتل رساندند.» حسینیان گفت: «مصدق هر وقت فرصتی دست می داد کمال چاپلوسی را رعایت می کرد.» به ادعای حسینیان، حتی یک نطق هم تا قبل از 28 خرداد 1329 نمی توان یافت که دکتر مصدق از ملی شدن صنعت نفت سخن گفت باشد و این در حالی است که آیت الله کاشانی در تمام بیانیه های خود تأکید می کرد «نفت ایرانی مربوط به ایرانی است.» حسینیان افزود: « مصدق قبل از 1329 از مخالفان ملی شدن صنعت نفت بود». حسینیان گفت: « مصدق را ناسیونالیست نمی دانم برای اینکه ناسیونالیست باید به وطن خود عشق بورزد ولی مصدق خود (در خاطراتش) معترف است می خواستم در سوئیس زندگی کنم.» حسینیان ادامه داد:«من او را مبارز نمی دانم برای اینکه هر وقت اوضاع سخت می شد به احمدآباد می رفت و به زندگی خصوصی خود می پرداخت.» وی گفت: « «مصدق را لیبرال – دموکرات نمی دانم چرا که وقتی به حکومت رسید تمامی مبانی لیبرال – دموکراسی را زیر پا گذاشت.» حسینیان گفت: «مصدق مدعی قانون اساسی و تفکیک قوا بوده و وقتی به حکومت رسید مبانی دموکراتیک را زیرپا گذاشت.»

منبع:  حكومت نظامی

http://www.roozonline.com/2007/04/post_1957.php

۹- حسینیان و ملوانان انگلیسی

« روح الله حسینیان در ماجرای ملوانان انگلیسی نیز از احمدی نژاد و دیپلماسی وی دفاع کرد و چنین گفت: « مهمترین قسمت سناریویی كه انگلیس سطر اولش را نوشت و ایران آن را به اتمام رساند، آزادی اسرای انگلیسی بود.

ایرانیان بی اعتنا به عربده‌های غربی‌ها سیزده روز نظامیان انگلیس را نگه داشتند، وقتی عربده‌ها فرو كشید و رجزها به خواهش‌ها تبدیل شد و دلالان سیاسی ناامید شدند رئیس جمهور اسلامی ایران در یك مراسم بزرگ مطبوعاتی ابتدا پاسداران انقلاب اسلامی را كه بار دیگر برای ملت ایران عزت آفریدند مورد تشویق قرار داد و به آنها درجه‌ی شجاعت اعطا كرد و سپس به مناسبت تولد پیامبر اسلام و معراج عیسای مسیح و عید فصح عفو اسرا را اعلام كرد. مراسم آزادی، مرا به یاد جوانمردی‌های مبارزان مسلمان انداخت ، رئیس علی دلواری ، عمر مختار، عزالدین قسام. این مردان شجاع وقتی كه اسرای انگلیسی و ایتالیایی و یهودی را از موضع شجاعت و رأفت اسلامی آزاد می‌كردند، چنان ضربه‌ی هولناكی به دشمن وارد می‌كردند كه تا مدتها دشمن سرگیجه می‌گرفت و انگیزه‌ی سربازان خود را فرسوده می‌یافت.».»

برخی از آگاهان نسبت به مسائل سیاسی و اطلاعاتی نام قبلی حسینیان را «خسرو خوبان» گفته اند. معلوم نیست بنا به گفته حافظ «این خسرو خوبان»» بتواند در نظری که به رئیس جمهور می اندازد، چاره ای برای وضع سرگردان وی پیدا کند یا نه؟

http://www.roozonline.com/2007/04/post_1957.php

۱۰- شکایت از روح الله حسینیان به خاطر ارتباط با یک زن شوهردار

روح الله حسینیان یا همان خسرو خوبان، از چهره‌های امنیتی و از وکیل‌الدوله‌های فعلی در پی یک شکایت در رابطه با ارتباط با یک زن شوهردار پرونده‌ی جدیدی در دادگستری برای او باز شده است

 

وب‌سایت «ملی مذهبی» – روح الله حسینیان با یک زن شوهردار ارتباط غیراخلاقی داشته است و شوهر این خانم به ریخت و پاش‌های مالی همسرش مشکوک می‌شود و او را زیر نظر می‌گیرد و یک بار در میان وسایل کیف خانمش یک قطعه چک به نام روح الله حسینیان می‌بیند.

این خانم بعد از اینکه مساله لو میرود موضوع را به حسینیان اطلاع می‌دهد و آن‌طور که این سایت نوشته است براثر این شوک حسینیان به هم می‌ریزد و بیمار می‌شود.

در همین حال همسر این خانم هم شکایتی به دادگستری می‌برد و هم اکنون این پرونده به صورت بی سروصدا در دادگستری در جریان است.

https://fa.hdhod.com/%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D8%AD%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%DA%A9-%D8%B2%D9%86-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1_a1866.html

 

۱۳۹۱ دی ۱۸, دوشنبه

رسوایی روح الله حسینیان به دلیل ارتباط غیراخلاقی با یک زن شوهردار


از روح الله حسینیان یک شکایت در رابطه با یک امر اخلاقی در دادگستری مطرح شده است. طبق همین شنیده روح الله حسینیان با یک زن شوهردار ارتباط غیراخلاقی داشته است. شوهر این خانم به ریخت و پاش های مالی همسرش مشکوک می شود و او را زیر نظر می گیرد. یک بار در میان وسایل کیف خانمش یک قطعه چک به نام روح الله حسینیان می بیند. طبق این شنیده این خانم بعد از اینکه مسئله لو میرود موضوع را به حسینیان اطلاع میدهد. گفته میشود براثر این شوک حسینیان به هم می ریزد و بیمار میشود. همسر این خانم هم شکایتی به دادگستری می برد و هم اکنون این پرونده به صورت بی سروصدا در دادگستری در جریان است.

http://abgineheiran1.blogspot.com/2013/01/blog-post_7.html

 

۱۱- تلاش حسینیان برای تقدیر از قالیباف در اجرای قانون عفاف و حجاب

خبرگزاری مهر –  ۱ مرداد ۱۳۹۳ – ۱۰:۴۹

عضو جبهه پایداری مجلس شورای اسلامی در حال جمع‌آوری امضا برای تقدیر از اقدامات محمد باقر قالیباف در اجرای قانون عفاف و حجاب در شهرداری تهران است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، روح‌الله حسینیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حال جمع‌آوری امضا برای بیانیه‌ای در تقدیر و تشکر از قالیباف شهردار تهران است.

این بیانیه از اقدامات شهردار تهران در تفکیک جنسیتی زنان و مردان در بخش های کاری تقدیر و تشکر کردند.

بر اساس این گزارش، قالیباف هفته گذشته در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اقدام شهرداری در تفکیک جنسیتی زنان و مردان در ادارات شهرداری را اقدامی در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب خوانده بود.

روح‌الله حسینیان، عضو جبهه پایداری است که در انتخابات ریاست جمهوری حامی رقیبان قالیباف بود.

https://www.mehrnews.com/news/2336700/%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%82%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%B9%D9%81%D8%A7%D9%81-%D9%88-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8

۱۲-  حسینیان در جمع خبرنگاران

برجام صد بار دیگر هم تصویب شود آن را خلاف قانون می‌دانم

۲۱    خبرگزاری مهر –  مهر ۱۳۹۴ – ۱۲:۵۹

نماینده مردم تهران در مجل شورای اسلامی گفت:« اگر مجلس برجام را صد بار دیگر هم تصویب کند، خلاف قانون می‌دانم و هیچ‌گاه از این قانون تبعیت نمی‌کنم.»

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله حسینیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره ملاقات آقای صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: درباره این جلسه صحبت نمی‌کنم.

وی افزود: من به آقای ظریف قبلا گفته بودم و دیروز هم گفتم که اگر آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کرد، مردم شما را دستگیر و محاکمه خواهند کرد، من هم اگر کاره‌ای بودم، آقای صالحی شما را وادار می کنم که قلب رآکتور اراک که پر از سیمان کرده اید را خالی کنید، بعد شما را داخل آن رآکتور می کنم و دورتان سیمان می ریزم.

https://www.mehrnews.com/news/2939707/%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%87%D9%85-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%81-%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%85

۱۳- روح الله حسینیان: عزتی که آقای احمدی‌نژاد برای ما آورد، بی‌نظیر بود

سحام نیوز –  ۵ شهریور ۱۳۹۴

مhttp://sahamnews.org/2015/08/289341/

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آقای احمدی‌نژاد در دو برهه آلماتی، ترکیه و برزیل به توافق نزدیک شد، اما در آن زمان مجلس هیچ کدام از این تحرکات را نداشت، اظهار کرد: در آن زمان مقرر شد مقداری از اورانیوم غنی شده ۳.۵ درصد را بدهیم و در مقابل آن سوخت ۲۰ درصد دریافت کنید؛ بسیار به نفع ملت ایران بود.

وی گفت: همین کسانی که امروز تلاش می کنند برجام را به تصویب برسانند، با این مساله مخالفت کردند و قرارداد را برهم زدند، اگر آن اتفاق در آن زمان افتاده بود، ما امروز به اینجا نمی رسیدیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مخالفان در شورای عالی امنیت ملی و جاهای دیگر این توافق را برهم زدند.

حسینیان افزود: اگر مجلس برجام را صد بار دیگر هم تصویب کند، خلاف قانون می دانم و هیچ‌گاه از این قانون تبعیت نمی‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر زمانی به قدرت رسیدم، زیر این توافق می‌زنم.

۱۴- روح الله حسینیان:« امام خمینی(ره)، مهندسی عالم را کشف کرده بود.

«… تحلیل بنده اینست که حضرت امام(ره) از علم غیب برخوردار نبود ایشان مهندسی عالم را کشف کرده بود.»

https://www.cloob.com/c/gofteman3tir/115863845/%D8%B1%D9%88%D8%AD_%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%3A_%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF_%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%AA%D8%A7_%D9%85%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D8%A2%D9%82%D8%A7

 

 ضمیمه:

(۱) متن کامل سخنرانی جنجالی روح الله حسینیان درباره قتل های زنجیره ای

لینک کوتاه : parsine.com/000nMI

(۲) پارسینه  –   ۳ خرداد ۱۳۹۳

متن کامل سخنرانی جنجالی روح الله حسینیان درباره قتل های زنجیره ای

https://www.parsine.com/fa/news/189738/%D9%85%D8%AA%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%82%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AC%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C

(۳) سخنان حسینیان درباره ترکیب مجلس

https://www.cloob.com/c/gofteman3tir/115863845/%D8%B1%D9%88%D8%AD_%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%3A_%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF_%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%AA%D8%A7_%D9%85%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D8%A2%D9%82%D8%A7

 

منبع:پژواک ایران


سیامک نادری

فهرست مطالب سیامک نادری در سایت پژواک ایران 

*دو فوتبالیست سابق پرسپولیس صلابه کشان رجوی علیه دادخواهان دادگاه نوری و بچه ها کمپ اشرف  [2024 Feb] 
*دفاع بهرام رحمانی از جنایت فرقه مجاهدین و آزار جنسی و به صلیب کشیدن « بچه های کمپ اشرف»  [2024 Feb] 
*جلوس جرثومه جنایت را «انقلاب»۵۷ نامیدن، مشروعیت بخشیدن به جمهوری اسلامی است!  [2024 Feb] 
*ضرورت بازنگری در رویدادها و مفاهیم؛ ۵۷ « انقلاب» نبود، «ضد انقلاب» بود  [2024 Jan] 
*دلیل و اهمیّت «تعطیل کردن زندان گوهردشت» و ارتباط آن با دادگاه حمید نوری  [2023 Aug] 
*«علی مستشاری»، عبدالوهاب فرجی (افشین) شمشیر دو لبه‌ی رجوی؛ پرسش‌ها و ابهامات  [2023 Jul] 
*زیر سوال بردن اطلاعیه های کمیسیون شورا توسط مجاهدین خلق؟- دادگاه حمید نوری  [2021 Aug] 
*شکستن دیوار صوتی قتل عام۶۷؛ جعبه سیاه در دادگاه  [2021 Aug] 
*قتل عام ۶۷؛ امنیتی‌ترین پرونده نظام در دادگاه سوئد؛ «مسئله‌ای» که اگر شروع بشود «پایانی نخواهد داشت…»  [2021 Jul] 
*۱۴۲ بازجو، شکنجه گر و زندانبان در شورای ملی مقاومت  [2021 Jul] 
*«منصور» و « مداح» سرکوبگر رجوی در تشکیلات درگذشت  [2020 Feb] 
*قاسم سلیمانی و لاجوردی، دو جنایتکار و پیشانی جنگی برون و درون مرزی نظام  [2020 Jan] 
*تفاوت ۱۸۰ درجه ای رجوی، با اعضای مجاهدین خلق  [2020 Jan] 
* درگذشت پدری شریف، ‌از پدران طوقیان سربدار «قتل عام ۶۷»   [2020 Jan] 
*سلبریتی؟، یا کولبران خامنه ای و فاشیزم مذهبی؟  [2020 Jan] 
*« جنایت و مکافات» یک رهبر قاتل  [2020 Jan] 
*علت ظهور «رجوی» پس از کشته شدن «قاسم سلیمانی»  [2020 Jan] 
*جُوکر جنگ مسلحانه، دُن کیشوت زرد رسانه  [2020 Jan] 
*سایت مجاهدین خلق: مریم رجوی را « صاحب» مردم دانست   [2019 Dec] 
*قتل عام آبان ۹۸ نمودی از قتل عام۶۷   [2019 Dec] 
*میرحسین موسوی رو در روی « خامنه ای» یا «نظام»؟  [2019 Dec] 
*تکذیب هویت حمید عباسی توسط حسن نوروزی آخوند ماله کش قضایی   [2019 Nov] 
*افتضاح دیگری برای مریم رجوی و همکار جولیانی با فساد و رشوه در استیضاح ترامپ   [2019 Nov] 
*تقدیم به « مریم » شمشیر کین اسلام سیاسی « رجوی»   [2019 Nov] 
*آه ای بانوی کین سیاه تاب چقدر نیازمندی به جعل و تحریف و دستبرد و بیتوته در سراب  [2019 Nov] 
*اعتراف مریم رجوی به تبهکاری و جاسوسی بر علیه منتقدان  [2019 Nov] 
*فرو ریزش خاکریزهای رژیم در لبنان و عراق، آزادی زندانیان در روزهای اخیر در ایران؟   [2019 Oct] 
*رئیس جمهور« اسلام دمکراتیک وبردبار» و جاسوسی و جاسوس پروری برعلیه منتقدان  [2019 Oct] 
*دعوت به مبارزه مسلحانه مردم عراق توسط مسعود رجوی   [2019 Oct] 
*اسناد تأیید و تشویق خمینی برای اعدام عناصر رژیم پهلوی توسط رجوی   [2019 Oct] 
* پیام رجوی با تاریخ سه روز بعد، و بازمصرف بانو مرضیه   [2019 Oct] 
*دختر آبی و رئیس «جمهور»؟ برگزید ه مقاومت و «اسلام دمکراتیک و بردبار»!  [2019 Oct] 
*دختر آبی و رئیس «جمهور»؟ برگزید ه مقاومت و «اسلام دمکراتیک و بردبار»!  [2019 Oct] 
*کوهها جنبیدند – کلمات نه” تقدیم به «گرتا» و دختران سیاره سبز آبی زمین و «کریم قصیم»  [2019 Sep] 
*بی تا تر از تفنگ، جهنده تر از گلوله، دخت آبی آبی، فیروزه ای، فیروزه ای ترین   [2019 Sep] 
*کشف جدید دانشمند «مریم رجوی»: یک فقره «هرمافرودیت»   [2019 Aug] 
*دو مُردار در یک بستر عفن، « مُرداب»  [2019 Jul] 
*خاطره ای از ۸ تیر ۵۵ و خانه تیمی حمید اشرف   [2019 Jun] 
*چه رویی دارد این رهبر ، سرسگ را! سلامت باد  [2019 Jun] 
*رجوی دقیقه ۹۰ برگ ۲۱ اش را کشید (مرگ مهدی افتخاری)   [2019 Jun] 
*هراس خامنه ایی و آتش بفرمان مهره جنایتکار اطلاعاتی، امنیتی رژیم و اعتراف به راز « قتل عام ۶۷» توسط خمینی  [2019 May] 
*چهره زرده تخم مرغی ظریف، ازدستکش سفید تا پرفسورحقوق بشر   [2019 May] 
*ایرج مصداقی و « حرفه» و کمدی درام « شادی ها» ومحصولی جدیدی ازسازمان «عبا »   [2019 Apr] 
*ه سیل ، نه ویرانی، نه …، چهل سال است دو روی سکه ایران را سراسر نکبت گرفته  [2019 Mar] 
* «شاه» صدای مردم را شنید، «رضا پهلوی» نه!  [2019 Mar] 
*گزارش مفصل از زندان های مریم رجوی در آلبانی با عکس‌های اختصاصی   [2019 Feb] 
*تبدیل مراسم سنتی عاشورای مجاهدین، به رویارویی با رضا پهلوی  [2019 Feb] 
*اقدام نمادین: دیدارپمپئو ومسیح علی نژاد  [2019 Feb] 
*خبرجعلی حضور مجاهدین خلق درعراق، نیازمشترک جمهوری اسلامی و رجوی  [2019 Jan] 
*مرگ بهترین بابای دنیا، یا مرگ بهترین رهبرعقیدتی دنیا؟   [2019 Jan] 
*درمان۵۰۰۰مردم آلبانی توسط مریم رجوی، فساد وجنایت واخاذی، بنام همیاری  [2018 Dec] 
*چرا رئیسی درفلاکت واستیصال مدعی است حکم قتل نداده است؟   [2018 Dec] 
*تهاجم مریم رجوی به رضا پهلوی بعنوان «تهدید اصلی بشریت» و «عامل وزارت اطلاعات وخامنه ای»  [2018 Nov] 
*کینه توزی مریم رجوی ازمسیح علی نژاد وشکوه دختران انقلاب  [2018 Nov] 
*کینه خامنه ایی ومریم رجوی نسبت«دختران انقلاب»، وجعل شعارهای مردم ایران   [2018 Nov] 
*سند صوتی کاک حسام ازفرماندهان مجاهدین با سیامک نادری پس ازجدایی ازسازمان  [2018 Nov] 
*راه حل دادخواهی- ایجاد کمپین جهانی دادخواهی قتل عام ۶۷  [2018 Oct] 
*تظاهرات مسلحانه ۵مهر۶۰ ناقوس شکست مبارزه مسلحانه چریک شهری رجوی  [2018 Sep] 
*گریه های کودک ۶ماهه درسلول انفرادی گوهردشت و مادر زیربازجویی وشکنجه  [2018 Sep] 
*دگردیسی رجوی وایستادن رو در روی حنیف نژاد  [2018 Sep] 
*فرزین نصرتی، طوقی سینه بازو ستبر سربدار ۶۷گوهردشت  [2018 Aug] 
*آذر واقعاً «آذر» بود ودرزندان گوهردشت، «سلیمانی!» بر تخت شکنجه ها و وفا ی به عشق  [2018 Aug] 
* مجید معروف خانی، طوقی سربدار۶۷ گوهردشت   [2018 Aug] 
*جبارشبانی، ازطوقیان سربدار۶۷ گوهردشت  [2018 Aug] 
*تجاوز به زنان در اوین و گوهردشت «زنان» فرشته های سربدار به آئین ماهیان سیاه کوچولو  [2018 Jul] 
*« فروغ جاویدان»ـ جنون شیفته کسب قدرت رجوی وکین برعاشقان  [2018 Jul] 
*گرازهای شهردار! گورهای طوقیان سربدار درهم شکستنی نبود ونیست   [2018 Jul] 
*« طوقیان سربدار۶۷» زنجیرناپذیران سلول دژم  [2018 Jul] 
*چرخه مرگ و پدیده های کسب وکار مافیایی زوج رجوی  [2018 Jul] 
*عکس ۲۰۰ تن ازافرادی که با فریب ونیرنگ زوج رجوی به اشرف کشاندند  [2018 Jul] 
*رجوی بیش از۱۰۰۰ تن را با نیرنگ و وعده شغل، پول، کیس پناهندگی، زن وخوشگذرانی… به اشرف کشاند  [2018 Jul] 
*روشنگری با استناد به سخنان رجوی وسازمان،‌ از دروغ های مریم درویلپنت   [2018 Jul] 
*حقیقت‌ مانا- گزارشی به سه نسل- خطاب به رجوی  [2018 Jun] 
*خروج امریکا ازبرجام بسود، یا به زیان مردم ومقاومت؟   [2018 Jun] 
*فراخوان تحقیقات به مریم رجوی، بیش از۱۰۰ خودکشی و قتل درمجاهدین  [2018 May] 
*ترامپ، مریم سلامت می کند – کُرنش نثارت می کند  [2018 May] 
*پدیده مافیایی قاچاق انسان در مجاهدین  [2018 Apr] 
*پدیده استخدام مزدور توسط رجوی – بعنوان اعضای ارتش آزادیبخش «ملی؟»  [2018 Mar] 
*خبرفوری به مردم و مریم رجوی ( بازتاب انتشار خبرمهدی افتخاری … را کشتند)  [2018 Mar] 
*مهدی افتخاری ( فرمانده فتح ا لله - فرمانده و طراح پرواز بنی صدرورجوی به پاریس) را کشتند  [2018 Mar] 
*“مرد قیچی بدست “( شبحی در سایه می چرخد )   [2018 Mar] 
*فرارازدست مجاهدین ومریم رجوی درآلبانی؟ موسی دامرودی وغلام رضا میرزایی  [2018 Mar] 
*خودکشی دخترجوانی بنام سمانه بزرگان فر درتشیکلات مریم رجوی درآلبانی  [2018 Mar] 
*استیصال و شکست خامنه ایی وذلالت وکینه توزی مریم رجوی ازشکوه دختران انقلاب  [2018 Mar] 
*حرمسرا، رقص رهایی  [2018 Mar] 
* “سرکش تر از ستاره منم”  [2018 Mar] 
*پیام به خانواده ها درنوروز۹۷(وضعیت رقت انگیزاعضای مجاهدین درآلبانی) و عکسهای اختصاصی  [2018 Mar] 
*«منظومه تقویم سال » ۱۳۹۱  [2018 Mar] 
*ولایت عقیدتی رجوی ، جعل وتحریف نص صریح آیات قران ونهج البلاغه وسنّت پیامبران  [2018 Mar] 
*من هر روزتکه پاره میشوم، هرروز، مث امروز  [2018 Feb] 
*امریکا پیگیر یک خلبان اف ۵ ویک شهروند ناپدید و سربه نیست شده بدست رجوی  [2018 Feb] 
*سه عکس وچند خاطره ازفوتبال و زندان و اشرف وآلبانی  [2018 Feb] 
*لیست اسامی کشته شدگان زیر شکنجه و سربه نیست کردن زندانیان سال۷۳ بدست رجوی  [2018 Feb] 
*علیرضا طاهرلو، از چاله خمینی تا سیاهچاله رجوی  [2018 Feb] 
*لیست و عکس بازجویان و شکنجه گران زندانهای سال۷۳، تحت عنوان پروژه رفع ابهام  [2018 Feb] 
*کتاب‌های سیامک نادری  [2018 Feb] 
*فضاحت موضعگیری مریم رجوی درباره دختران وزنان آزاده بی روسری  [2018 Feb] 
*عکسها، ازابعاد دستگیرها سخن می گویند  [2018 Feb] 
*عکس‌های زندانیان سال ۷۳ در زندان‌های رجوی و قرارگاه اشرف  [2018 Jan] 
*اسامی بیش از ۴۰۰ تن از زندانیان پروژه رفع ابهام سال ۷۳ در زندان‌های رجوی در قرارگاه اشرف  [2018 Jan] 
*بمناسبت پیام آقای اسماعیل وفا یغمایی به رجوی – فتوای فحّاشی رهبری: رمال نویس  [2018 Jan] 
*آقا وخانم رجوی! چرا آمارمرگ ومیر مجاهدین درآلبانی، سه برابرآماری است که که درعراق تحت محاصره پزشکی است؟  [2018 Jan] 
*تلاش رجوی برای جلب رضایت دولت امریکا برگزاری رژه نمایشی مجاهدین پس ازارائه طرح عملیات سرنگونی  [2018 Jan] 
*مذاکرات رجوی با ژنرال پترائوس وارائه طرح سرنگونی رژیم  [2018 Jan] 
*خروش زنان  [2018 Jan] 
*روشنگری از چند نمونه ازجعل و دروغ و ترفند توزیع عکس و شعارنویسی بنام رهبرمقاومت!  رجوی، برخیابانهای تهران و پشت پرده مصاحبه فاکس نیوزبا یک «رزمنده آزادی»، درتهران [2018 Jan] 
*هشدار! به جعل وترفند ویدئویی مجاهدین، برای کشاندن تظاهرات مردم به مبارزه مسلحانه   [2018 Jan] 
*خروش مردم- شیادی مضحک روحانی- بورشدن رجوی  [2018 Jan] 
*مریم ومسعود رجوی! رو در روی مسیح وکالم انجیل - درسه پرده  [2017 Dec] 
*جوابیه آقا وخانم رجوی! و پشت پرده ها  [2017 Dec] 
*روشنگری در مورد جنایات رجوی: درخواست تشکیل هیئت تحقیق پزشکی وپلیس جنایی  [2017 Dec] 
*آقای وخانم رجوی! شما بگین! من چی بگم؟ شما بگین، من چه بنویسم؟!  [2017 Dec] 
*اقدامات مریم و مسعودرجوی قبل وپس از مبادرت به قتل درلیبرتی  [2017 Dec] 
*« گاه آنقدر خشمگینم که ...»   [2017 Dec]