​کشیش یوسف ندرخانی همراه با ضرب و شتم بازداشت شد‎

چند تن از ماموران امنیتی طی یورش به منزل یوسف ندرخانی، وی را به همراه فرزندش بازداشت و به شعبه دو اجرای احکام دادگاه انقلاب رشت منتقل کردند.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، یکشنبه ۳۱ تیرماه ۹۷ ماموران امنیتی طی یورش به منزل شخصی کشیش یوسف نادرخانی، وی و پسرش را همراه با ضرب و شتم بازداشت و به شعبه دو دادگاه انقلاب رشت منتقل کردند.
 
یک منبع مطلع نزدیک محل مسکونی کشیش یوسف ندرخانی گفت: «مامورین هنگام مراجعه به منزل ندرخانی با لگد به در می‌کوبیدند و رعب و وحشت آفریده بودند گویا می‌خواستند درب ورودی را بشکنند و به زور وارد خانه شوند. پس از اینکه پسر آقای ندرخانی درب را باز کرد با استفاده از شوکر الکتریکی پسر کشیش یوسف ندرخانی را به زمین می‌زنند و بعد از ورود به خانه در حضور همسر و فرزند دیگر آقای ندرخانی ایشان را با استفاده از شوکر و به همراه ضرب و شتم به زمین می‌زنند و نهایتا با خود می‌برند.»
 
گفتنی است در پیگیری هایی که توسط خانواده وی صورت گرفته گفته شده”قرار است آقای ندرخانی را به زندان اوین تهران منتقل کنند”.
 
یک منبع نزدیک به این خانواده به کمپین گفت: “حمله نیروهای لباس شخصی در حالی صورت گرفت که پیش از این آقای ندرخانی که پیش‌تر به حبس و تبعید محکوم شده بود، هیچ احضاریه‌ای تا زمان بازداشت به دست او نرسیده بود.»

منبع:پژواک ایران