PEZHVAKEIRAN.COM وضعیت بازداشت شدگان خوزستان
 

وضعیت بازداشت شدگان خوزستان

 

🔺شاهدان عینی به بی‌بی‌سی فارسی درباره آخرین وضعیت بازداشت شدگان در خوزستان چنین گفتند: " آمار بازداشتی‌ها بالا است. اطلاع دقیقی از وضعیت آنها در دست نیست. در ایذه فقط ۴۰۰ زن بازداشت شده‌اند. ماموران در برخی موارد کل خانواده یک نفر را بازداشت کرده‌اند."

🔺به گفته این شاهدان "تعدادی از این بازداشت شدگان ایذه در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری شده‌اند. یکی از این بازداشت شدگان که در کمپ ترک اعتیاد نگهداری می‌شده در آخرین تماسی که با خانواده خود داشته گفته چهار روز است که غیر از آب به آنها هیچ چیزی داده نشده است."

🔺بازداشتی‌‎های اعتراضات اخیر از "ایذه، مسجد سلیمان، شادگان، شوشتر و روستاهای کوچک همه به اهواز منتقل شده‌اند و خانواده‌ها به شدت نگران وضعیت بازداشتی‌ها هستند."

🔺همچنین گفته می‌شود که ماموران امنیتی در هنگام تحویل جنازه کشته‌شدگان اعتراضات اخیر در مسجد سلیمان و ایذه از خانواده‌ها مبالغی دریافت کرده‌اند تاکید شده که نباید مراسمی برگزار شود.

🔺براساس همین گزارش اطلاع دقیقی از وضعیت بازداشت شدگان در مسجد سلیمان نیز در دست نیست. وضعیت شهر به گفته شاهدان عینی "امنیتی است و از ساعت ۱۲ شب اجازه ورود و خروج به این شهر داده نمی‌شود."

منبع:پژواک ایران