PEZHVAKEIRAN.COM دادستانی تهران در کار ِ کشتن رضا شهابی کارگر زندانی است
 

دادستانی تهران در کار ِ کشتن رضا شهابی کارگر زندانی است

 
 
در پی شدت گرفتن وخامت اوضاع جسمانی رضا شهابی، داسدتانی تهران که از مخالفت شهابی با اعزام او با دستبند به بیمارستان آگاه است برای اینکه ظاهرا نشان دهد که قصد داشته رضا شهابی را برای تصویر برداری به بیمارستان اعزام کند دستور میدهد تا به او دست بند بزنند که این امر با مخالفت او مواجه شده است.
رضا شهابی پس از 50 روز اعتصاب غذا با قول مقامات قضایی و امنیتی دال بر فراهم کردن آزادی وی دست از اعتصاب برداشت. بعد از دو هفته و در حالی که اوضاع جسمی وی رو به وخامت گذاشته است هنوز هیچ اقدامی برای آزادی و یا حتی معالجه ی شهابی انجام نگرفته است.این در حالی است که او از درد شدید معده، تورم در صورت، درد در گردن و کمر و بی حسی شدید رنج میبرد و بنا به اعلام پزشک قانونی می بایست چند هفته قبل به صورت اضطراری به بیمارستان منتقل و بستری میشد.
کمپین دفاع از رضا شهابی اعلام می دارد که مقامات مسوول در کار ِ کشتن تدریجی رضا شهابی در زندان هستند و اعلام میداریم که ما قویا خواستار آزادی بی قید و شرط این کارگر و فعال کارگری دربند و عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هستیم و هرگونه عواقب جسمی که برای رضا شهابی اتفاق بیفتند را مستقیما متوجه مسوولین قضایی و امنیتی میدانیم.
کمپین دفاع از رضا شهابی
19 مهرماه 1396

منبع:پژواک ایران