PEZHVAKEIRAN.COM نامه ی سرگشاده به ملت ایران و به همه ی نهادهای جهانی حاکمیت؛ حق مسلم شهروندان ایران است!
 

نامه ی سرگشاده به ملت ایران و به همه ی نهادهای جهانی حاکمیت؛ حق مسلم شهروندان ایران است!

 

آقای منوچهر تقوی بیات از جانب گروهی از دوستان ایران دوست، نامه ی زیر را برای ما فرستادند و ما برای آگاهی ملت ایران و امضاء ، آن را در اینجا منتشر می کنیم.

 

به نام سعادت ملت ایران و به منظور کمک به تأمین صلح جهانی و برای آن که ایران دچار سرنوشتی چون کشور سوریه، لیبی و دیگر کشورهایی که آتش جنگ و برادر کشی در آن ها شعله ور است نشود، در نهایت صلح و آرامش و با نیت انسان دوستی و وطن خواهی، ما امضاء کنندگان این نامه ی سرگشاده خواهان الغاء کلیت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و انجام یک همه پرسی سراسری در ایران، با نظارت مستقیم مردم ایران و نیز با همراهی و کمک نهادهای بی طرف بین المللی، هستیم.

نزدیک به چهل سال است که حکومت اسلامی ایران، به بهانه ی اختصاص حاکمیت به الله و تشریع، از هیچ جنایت و خیانتی به حقوق ملت ایران؛ صاحبان واقعی و بر حق این مرز و بوم، کوتاهی نکرده است. ولی فقیه همه ی حقوق مدنی، حق انتخاب کردن و حق انتخاب شدن مستقیم نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری و دیگر ارکان انتخابی را از مردم ایران سلب کرده است. هیچ یک از ارکان و مسئولان حکومتیِ حکومت ولایت فقیه، در این نزدیک به چهل سال گذشته در برابر مردم پاسخگو نبوده و نیستند. در این حکومت ضد مردمی، برطبق استبداد دینی ولی فقیه بر تمام ارکان قضایی، قانون گذاری، اجرایی اعم از لشکری و کشوری، به تنهایی فرمان می راند. ولی فقیه حتا قانون اساسی تنگ نظرانه ی اسلامی و شیعه مذهب خود را هم اجرا نمی کند و در برابر هیچ کس و هیچ نهادی پاسخگو نیست.  

همه ی مسئولان حکومتی از لشکری، کشوری، قانون گذاری، شورای نگهبان، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و... با نظر و اراده ی ولی فقیه تعیین می شوند و به کس دیگری جز ولی فقیه پاسخگو نیستند و حتا گاهی ولی فقیه را هم به پشیزی نمی شمرند. جان و مال و زندگی مردم همیشه در معرض خطر نابودی است و گزارش های نهادهای جهانی و رسمی حقوق بشری بهترین گواه جنایات ولی فقیه و جمهوری اسلامی بازیچه ی دست اوست. قانون ولایت فقیه؛ کلا و جزا ناقض حقوق شهروندی شهروندان ایرانی و ناقض قوانین حقوق بشر است.

از هم میهنان گرامی که صاحبان واقعی کشور ایران هستند خواهش داریم این نامه ی سرگشاده را امضاء کنند تا نشان بدهند که صاحب اصلی مملکت، ملت ایران است. تا جهانیان نیز بدانند که حکومت اسلامی و قانون اساسی ضد مردمی و تحمیلی آن  و حکومت مطلقه ی ولی فقیه و مشتقات آن ، حق حاکمیت را از صاحبان واقعی کشور ایران سلب کرده است. حاکمیت حق مردم ایران است.

منبع:پژواک ایران