منابع نزدیک به دراویش گنابادی می‌گویند که دادسرای انقلاب شیراز حکم نفی بلد مادام‌العمر محمدعلی شمشیرزن را به حبس ابد تغییر داد.

محمدعلی شمشیرزن از دراویش گنابادی هم‌اکنون در زندان بندرعباس به سر می‌برد.

بنابر گزارش وب‌سایت «مجذوبان نور» نزدیک به دراویش گنابادی، یک قاضی اجرای احکام دادسرای انقلاب شیراز در حکمی اعلام کرده «با توجه به زندانی بودن محمدعلی شمشیرزن و در خصوص تعیین سقف برای محکومیت محکومان محمدعلی شمشیرزن، کاظم دهقان و حمیدرضا آرایش اعلام می‌دارد در مجازات نفی بلد حداقل مشخص می‌باشد و سقف ندارد تا توبه محکومین محرز شود.»

«مجذوبان نور» نزدیک به دراویش گنابادی ادعا کرده این قاضی دستور جلب سایر دراویش شهر کوار را که به مجازات تبعید محکوم شده‌اندصادر کرده است.

در احکام صادره از سوى دادگاه انقلاب شیراز که بارها از سوی درویش‌های گنابادى به آن اعتراض شده است، محمدعلی شمشیرزن، کاظم دهقان و حمید آرایش به اتهام محاربه از طریق عضویت در فرقه انحرافی مادام‌العمر به بندرعباس، زاهدان و اهواز تبعید شده بود.

محمدعلی شمشیرزن در بهار ۱۳۹۴ در حالی بازداشت شد که برای اعلام حضور روزانه به کلانتری این شهر مراجعه کرده بود. او همچنان در تبعید به سر می‌برد.

محمدعلی شمشیرزن که اهل شهرستان کوار است، نخستین‌بار ‌در اردیبشهت‌ماه سال ۹۱، پس از بالاگرفتن درگیری با دراویش گنابادی استان فارس بازداشت شده بود.

نهادهای ناظر بر حقوق بشر در ایران بارها نسبت به وخامت حال این زندانی سیاسی در زندان هشدار داده‌اند.