PEZHVAKEIRAN.COM بازداشت ۱۹ دختر و پسر در یک پارتی شبانه در سیرجان
 

بازداشت ۱۹ دختر و پسر در یک پارتی شبانه در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری ۱۹ نفر در یک پارتی شبانه در سیرجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محسن نیک ورز در رابطه با خبر دستگیری و بازداشت ۱۹ نفر در یک پارتی شبانه در یکی از تالار باغ های حومه شهر سیرجان، گفت: در حال حاضر تمامی متهمان پس از تفهیم اتهام بازداشت و به زندان معرفی شدند و محل تخلف نیز پلمپ شده است.

نیک ورز بر ضرورت نظارت مؤثرتر اتحادیه های صنفی مربوطه  تاکید کرد و هشدار داد: علاوه بر تعقیب کیفری، مجوز برخی از تالارداران که اجازه برگزاری مجالس مختلط می دهند ابطال و مکان های مذکور پلمپ  خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری و شرکت در هر گونه پارتی  هشدار داد و تاکید کرد: با متهمان به اشد مجازات قانونی برخورد خواهد شد.

نیک ورز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش اطلاعاتی واصله مبنی بر برگزاری پارتی شبانه مختلط در یکی از تالار باغ های حومه شهر پیگیری موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیرجان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از اخذ مجوز قضایی و ورود ماموران تعدادی زن و مرد در محیطی غیراخلاقی و وضعیت پوششی بسیار نامناسب در حال رقص و پایکوبی همراه با مصرف مشروبات الکلی دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان تصریح کرد: در این رابطه مقادیری مشروبات الکلی و بطری های مشروبات الکلی مصرف شده کشف و ضبط شده است.

نیکورز ادامه داد: از مجموع دستگیر شدگان هفت نفر زن و ۱۲ نفر مرد هستند. تعداد دیگری از متهمان از جمله دایر کنندگان پارتی متواری و تحت تعقیب پلیس هستند.

منبع:پژواک ایران