PEZHVAKEIRAN.COM وقاحت نبوی
 

وقاحت نبوی
محمدرضا پورشجری

 
 
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتقاد از تمدید تحریم حقوق بشری مقام‌های جمهوری اسلامی توسط اتحادیه اروپا، گفته که «متاسفانه اتحادیه اروپا نشان داده است که درک درست و واقع بینانه‌ای از وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران را ندارد».
بهرام قاسمی روز چهارشنبه ۲۳ فروردین با متهم کردن اتحادیه اروپا به «برخورد سیاسی» افزوده که «جمهوری اسلامی ایران فارغ از این قبیل وارونه نمایی‌ها و جوسازی‌ها به مسیر خود در حفظ و ارتقاء حقوق شهروندان خود بر اساس اصول مترقی اسلامی و قانون اساسی ادامه خواهد داد». پایان خبر
 
باید یادآور شد که پیغمبر اسلام نیز زمانی که فرمان می داد دست و پای انسان ها را ببرند ( مائده ۳۳ و ۳۸) یا انسانی را تازیانه بزنند (نور ۲) و یا هر حکم جنایتبار دیگری، اگر کسی اعتراض می کرد بلافاصله جواب می داد که:"... کفّار کر و گنگ و کورند و درک نمی‌کنند." (بقره ۱۷۱) 
یادم است سال ۸۹ در بازداشتگاه وزارت اطلااعات واقع در زندان رجایی شهر موسوم به بند ۸ سپاه، چهارنفر که خود را «تیم کارشناسی» می نامیدند ریخته بودند سر من و از چپ و راست می زدند توی سر و صورتم که چرا من در وبلاگم از اسلام انتقاد کرده ام که حکم به بریدن دست و پای انسان ها داده است. می گفتند تو درک نمی کنی که این دستور تا چه اندازه برای سلامتی جامعه ضروریست. البته درستی این منطق و استدلال را به روش یاد شده همانجا به اثبات رساندند! 
امروزهم اگر دست دراز اسلام قدرت یابد و به اروپایی ها، به خانم موگرینی، به فرانسوا اولاند، به خانم مرکل و امثالهم چنگ بیاندازد، معنی و منطق «اصول مترقی اسلامی و قانون اساسی» جمهوری اسلامی را با کتک و سیلی و مشت و لقد و بوسیلۀ شلاق و شوکر و باتوم برقی برای آنان کاملاً قابل درک می سازد.
از دیدگاه مقامات ایرانی لابد اتحادیۀ اروپا هنگامی«درک درست و واقع بینانه‌ای از وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران» پیدا می کند که در شهرهای رم و لندن و پاریس و بروکسل و آمستردام... زندان ها پر از روزنامه نگار و فعال مدنی و فعال سیاسی باشد؛ دور هر میدانی جرثقیلی انسانی را از طناب آویزان کرده باشد؛ سر هر کوچه ای یک نفر را خوابانده و شلاق بزنند؛ توی هر زمین افتاده ای چاله ای حفر کرده و زنی را سنگسار کنند؛ گیوتین آهنبر نصب کنند در هواخوری زندان و دست و پای سارقی را ببرند و از این قبیل وحشی گری ها. 
سخنگوی وزارت خارجه بی شرمی را زمانی به نهایت می رساند که می گوید این مسیر را برای«حفظ و ارتقاء حقوق شهروندان» ادامه خواهند داد.
 
وقاحت آخوندها و آیت الله ها و علما و فقها و سایر کفتارهای اسلام، بدون شک از جنس کلام الله و آیه های قرآنی است و از ماده ای اهریمنی و غیرانسانی و غیرزمینی ساخته شده، به طوری که نه تنها مردم ایران که هم از درون جامعه و هم از درون وجود خود گرفتار و بیچارۀ اسلام و قرآنند، بلکه حتا روشنفکران و اندیشمندان و دولت مردان و مسئولان سیاسی غربی نیز پس از حدود چهل سال سلطۀ حکومت اسلامی در ایران، هنوز نتوانسته اند به ماهیت واقعی آن پی ببرند و در برابر این بی شرمی موضعی روشن داشته باشند و مقابله ای آشکار و مؤثری را سامان دهند. این بیانیه های بدون پشتوانۀ اجرایی که ارگان ها و سازمان های مدافع حقوق بشر صادر می کنند و تحریم های بی خاصیت و رفتار کجدار و مریز و کاسبکارانۀ دولت های اروپایی قادر نخواهد بود که حتا یک گام جمهوری اسلامی را از اعمال ضدبشری خود به عقب براند. واقعیت این است که اروپایی ها نه فقط به گونه ای جدی و با صداقت مردم ایران را در مبارزه خود با رژیم اسلامی یاری نمی کنند، بلکه از پیشروی خزندۀ قرآن و اسلام به زندگی خود نیز غافلند.
مردم جوامع آزاد اروپا و آمریکا نتیجۀ مماشات با اسلام و حکومت اسلامی را مانند طعم غذایی که فردی جذامی می پزد، سالها سال بعد خواهند چشید.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
سیامک مهر (پورشجری)
siamakmehr1960@gmail.com

 

منبع:پژواک ایران


محمدرضا پورشجری

فهرست مطالب محمدرضا پورشجری در سایت پژواک ایران 

*علیه جنگ   [2019 May] 
*بحث با الاغ ممنوع  [2019 Mar] 
*سال آخر (برگی از تاریخ)   [2018 Oct] 
*علی و حوضش   [2018 Aug] 
*چند نکته پیرامون مسئلۀ زن در اسلام   [2018 Mar] 
*فاجعۀ حجاب  [2018 Feb] 
*جنبش دی‌ماه از دریچه‌ای دیگر   [2018 Jan] 
*تکلیف ما با آخوندها چیست؟  [2018 Jan] 
*حکایت تکراری زمانه‌های سرکوب   [2017 Dec] 
*دلقک اسلحه‌ فروش   [2017 Nov] 
*اعدام یعنی توحش (به مناسبت 10 اکتبر روز جهانی مبارزه با اعدام)   [2017 Oct] 
*گفتاری پیرامون جنبش ضد‌اسلامی  [2017 Oct] 
*دشمن درون   [2017 Aug] 
*پیام‌های کوتاه (۲) (برای آنانکه چون من چشم‌انتظار مرگ اهریمنند.)  [2017 Jun] 
*به مناسبت 20 ژوئن روز جهانی پناهندگان  [2017 Jun] 
*پیرامون اسارت بشری   [2017 Jun] 
*وقاحت نبوی   [2017 Apr] 
*رویاهای رسولانه 18+  [2017 Apr] 
*شاعرملیِ بیگانه پرست!  [2017 Mar] 
*آتش متعال  [2017 Mar] 
*ضرورت شادی بر مرگ حاکم جائر  [2017 Jan] 
*نگاهی دیگر به پدیدۀ داعش   [2016 Dec] 
*زندگی در قلمرو مرگ  [2015 Mar] 
*ولایت فقیه چینی  [2013 May] 
*انتخابات : تحریم یا بایکوت ؟  [2012 Jan] 
*در محاکمه اسلامی  [2012 Jan] 
* بیداری اسلامی ومسئله تروریسم  [2011 Dec] 
*آخرین مقاله وبلاگ نویس سیامک مهر(محمدرضا پورشجری) از زندان رجایی شهر  [2011 Oct]