PEZHVAKEIRAN.COM دستگیری ۴۰ نفر در دو پارتی شبانه نیشابور
 

دستگیری ۴۰ نفر در دو پارتی شبانه نیشابور



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری 40 نفر در دو پارتی شبانه خبر داد.

به گزارش فارس، سید علی‌اکبر حسینی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور طی هفته گذشته اظهار داشت: طی این مدت دو پارتی با رصد دقیق اطلاعاتی شناسایی و افراد شرکت‌کننده در آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پارتی اول که طبق اطلاعات واصله مشخص شد سرشاخه‌های یکی از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در سطح شهر نیشابور آن را تدارک دیده‌اند، 14 مرد به همراه هشت زن در یکی از باغات صومعه مورد شناسایی قرار گرفتند که پس از دستگیری مشخص شد همه آن‌ها از مشروبات الکلی استفاده نموده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: کشف سه لیتر مشروبات الکلی باقی‌مانده به همراه مقداری مواد مخدر و هشت دستگاه خودرو از دیگر موارد توقیف‌شده در این عملیات بود.

حسینی ضمن تذکر به خانواده‌ها برای کنترل دوستان و رفت‌وآمدهای فرزندان خود، خاطرنشان کرد: حکم این افراد هنوز صادر نشده است و با قرار وثیقه آزادشده‌اند.

وی با اشاره به کشف پارتی دوم تأکید کرد: پارتی 11 مرد به همراه هفت زن در یکی از باغات جاده توریستی باغرود نیشابور مورد شناسایی قرار گرفت که پس از دستگیری دو لیتر مشروبات باقی‌مانده به همراه 6  خودرو و یک دستگاه موتور توقیف شد.
حسینی خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده در این دو پارتی به جرم مصرف مشروبات الکلی و ارتباط نامشروع مورد پیگیری قضایی هستند و احکام آن‌ها به‌زودی صادر خواهد شد.

منبع:پژواک ایران