جنگ‌افروزی ولی فقیه برای تداوم دیکتاتوری
احسان فتاحی

 

آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران ،خواستار تشكیل هیئت حقیقت یاب اسلامی -بین المللی شد تا واقعیت منا را بررسی كند.

ولی سوال اینجاست از آیت الله علی خامنه ای چرا یك کمیته حقیقت یاب برای دزدیها و فساد نهادهای زیرمجموع خود تشکیل نمی دهید یك کمیته حقیت یاب برای ۸ سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد که نظرشون بنظر شما نزدیک تر بود و غارت و چپاول کردن تشکیل بدهید یك کمیته حقیقت یاب برای کشتار ۶۷ برای کشتار وجنایات کهریزک وانتخابات ٨٨ وهمچنین برای دکل وکشتی برای بی لیاقتی وبی کفایتی در موضوع هسته ای وخیلی اختلاسها وفسادها زمین خواریها وخیلی سوالهایی که بی جواب مانده است . تشکیل نمی دهید تا مردم بهتر بدانند و می دانند ، حكومتی که ادعای پاکی وپاک دستی وادعای حکومت ناب محمدی را دارد ومیخواهد این انقلاب رابه تمام دنیا صادر کند معرفی شود.

اجازه و امضای اینهمه جنایت ودزدی وقتل وغارت از طرف چه کسی صادر شده؟

آقای خامنه ای، آیا به عملکرد خودتان آگاهی دارید!بزن و ببندهای گوناگون، کشتار متوالی مردم بیگناه، دزدی ها، و غارت گری ها، ظلم و ستم به زنان، کودکان، دیگرباوران، شکنجه و تجاوز در زندان های بیشمار، خرد زدایی از مردم، ساختن بیش از بیست هزار امامزاده و هزاران مسجد، توجه نداشتن به تندرستی و سلامت مردم، دستکاری در تاریخ، آیین، و فرهنگ ایران، نادیده گرفتن جشن ها و مراسم ایرانی، ویران کردن آثار باستانی چند هزار ساله ایران، تجملات و رفت و آمدهای پرهزینه، حاتم بخشی به جیب مزدوران حزب الله وبشاراسد وپوتین وهم اكنون می خواهد مكه مدینه آماج جنگ افروزی خود قرار دهد سوریه عراق یمن افغانستان. ومنطقه را به جنگ كشانده حالا از باتلاق جنگ سوریه آتش جنگ با حرمین راطبل می زند.

در ابتدا صحبت های آقای خامنه ای باید به چند نکته مهم اشاره كرد : ۱- جهان اسلام از طریق سازمان همکاری اسلامی موضع قاطعانه خودش را در قبال علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه و دخالت های مخربش در اجلاس سران کشورهای اسلامی در ترکیه ابراز و اقدامات تروریستی ایران و حمایت از تروریسم ایران را محکوم کردند و کشورها هم روابط سیاسی خود را قطع کردند. ۲- راه حج تمتع و عمره را ایران بست؛ ایران خواستار امتیازات خاصی از عربستان سعودی بود که اصلا ربطی به حج تمتع ندارد درحالی‌که همه کشورهای دیگر قراداد یکسانی را امضا کرده بودند و این مسیر برای ایران باز بود. ۳- علی خامنه‌ای از ادبیات سخیف و بی اعتبار استفاده میکند و آنقدر متکبرانه سخن می گوید که انگار از اختلاس های روزانه دم و دستگاه خود خبر ندارد و کسی که قبلا فرمان قتل عام مردم سوریه را صادر کرده است اکنون فرمان ناامن کردن حج را می دهد و سپاهش بجای خدا او را عبادت میکنند. بعد رابطه با اسرائیل را تقبیح و عربستان را تحقیر می کند ۴- اما از تجاوز روسیه به ایران و دادن پایگاه هوایی برای کشتن بمباران سوریه روی برمی گرداند و تاریخ رابطه آیت الله خمینی با اسرائیل را فراموش نکرده است. ۵- علی خامنه‌ای مسوول مستقیم فتنه و بسط آن در جهان اسلام است.




آیت الله علی خامنه ای به هیچ عنوان نمی تواند از طرف مسلمانان صحبت كند به چند دلیل : 1- فرقه شیعه از نظر جمعیتی در برابر مسلمانان سنی بسیار بسیار کم جمعیت می باشد و اصلاً مسلمانان سنی فرقه شیعه را به عنوان اسلام قبول ندارند. 2- در کشور ایران آمار واقعی از مسلمانان وجود ندارد و بیشتر مردم ایران تظاهر به مسلمانی می کنند در صورتی که درصد زیادی از مردم ایران اصلا مسلمان نیستند. 3-حکومت خامنه ای در بین کشورهای مسلمان اعتباری از نظر اقتصادی ، سیاسی و نظامی ندارد و به تروریست بودن و دامن زدن به خشونت های فرقه ای متهم است. 4-خامنه ای در ایران هم مشروعیت نداره و تنها کسی است که در طول این 28 سال سلطنتش یک بار هم خود را به رای مردم نگذاشته است. با این اوصاف تنها چیزی که علت سخنرانی خامنه ای خطاب به مسلمانان است فقط سنگ پای قزوین بودن ایشان و بیماری پارانویید این آدم است.

رهبرجمهوری اسلامی سخن از فاجعه منا می گوید این در حالی است كه اگر از جناب رهبر پرسید آیا ملت ایران امنیت دارد؟ آیا از نظر شغلی امنیت دارد؟ آیا از نظر جاده ها امنیت دارد؟ ثروت ملیش در امنیته؟ آیا صفحه حوادث را خوانده اید تا كه ببینید چقدر تجاوز و قتل در ایران وجوددارد؟. چه مقدارتصادف در ایران وجوددارد؟ چه مقدار جوان معتاد و جوان بیکار وجوددارد؟ چه مقدار اختلاس توسط حکومتیها وجوددارد؟ تا چه حد قتل حکومتی به وقوع می پیونده به اتهامات واهی ببینید . این امنیت می باشد آیا ، که پول یه ملت بجای اینکه صرف ایجاد اشتغال و ابادی کشور شود خرج گروه های تروریستی و خرج جنگ افروزی در منطقه می شود ؟ فرق ما و تو، قدیما ما پوتین به پا میکردیم در برابر دشمن بعثی میجنگیدیم ولی شما اقای پوتین را روی سر گذاشتین و از بشار بعثی حمایت می كنید.

اگر در منا در اثر حادثه ای كه آن هم از برنامه های پیش بینی شده شما می باشد.چندین كشته اتفاق افتاده ولی در طول هفت سال از جنگ سوریه باند شما آیت الله خامنه ای پانصد هزار نَفر را ازبین برد وپانزده میلیون آواره حال باید برای شما هیئت حقیقت یاب تشكیل داد در درجه اول .

در گزارش بی بی سی در مورد تعداد كلمات بیان شده در پیام آیت الله علی خامنه ای بیش از ۳۰ درصد آن فحاشی بوده است ودر این مورد فكر ایشان در رتبه اول فحاشی در كتاب گینس باید ثبت شود.

«حاکمان بی‌دین و بی‌وجدان»،« حکام فتنه‌انگیز»،«سیاست‌بازانِ از خدا بی‌خبر»،«شجره‌ ملعونه‌ طواغیت»، «شیطان‌هایی خُرد و حقیر» و «گمراهانی روسیاه».من یک حکومت در این کره خاکی میشناسم که تمامی این صفاتی که در بالا آمده را بطور کامل داره و اون هم نه هر حکومتی بلکه فقط مختص به جمهوری مقدس اسلامی ایران به رهبری مقام عظمارهبری می باشد!

تفکر ، سخن و كلام علی خامنه ای پر است از عقده ، حقارت، فریب، حیله و مکر ، مدام دشمن دشمن می گوید تا بتواند به زعم خود ذهن مردم را از مشکلات درونی به مشکلات خارج از مرزها سوق دهد تا بتواند به زعم خود فرا فکنی کند و مشکلات را به دلایل دشمنی کردن دشمن، بر گردن دیگران اندازد و مردم را از ترس دشمن به سمت خویش آورد و شرایط کشور را جنگی و بحرانی نشان دهد و به بهانه امنیت دهان ها را ببندد و قلمها را بشکنند و مخالفان را منکوب و سرکوب كنند ، با توهین کردن علی خامنه ای روح و قلب را پر از کینه و عقده اش را آرام می كند.

این نیرنگها و فریبهای شما دیگر کار ساز نیست، سحر ساحرانت بر باد رفته است. مردم [دیگر] مردم ۶۰ سال پیش نیستند. ترفندها و نیرنگهای آخوندها را بخوبی شناخته اند. مردم ایران رهبر ایران را قبول ندارند زیرا بشدت رهبری ظالم، سفاک، بی رحم و عقده ای می باشد که تا می تواند ظلم می كند و با روح و روان و جسم و ذهن مردم بازی می کند.

حاجی ها را بفرست مسکو ، طواف کاخ کرملین و زیارت پوتین علیه سلام، ما بهشون بگیم حاج موسکوئی.

ملایان، بخاطر ادامه ى حكومت خود غارت و دزدى بیشتر، حس میهن پرستى دروغین و مخرب را رواج داده اند و ذهن مردم را براى دور كردن از مشكلات داخلى ، درگیرِ دشمنى با چند كشور مسلمان همسایه نموده و متاسفانه عده اى هم فریب این حربه حكومت را خورده اند، خمینى با آغاز حكومت اسلامى در ایران، تروریسم و فرقه گرایى شوم در منطقه و جهان را هم بنیان گذاشت و نتیجه آن ، آتشى است كه در منطقه افروخته شده.

وسؤالی دیگر در اینجا پیش می آید كه جناب آیت الله علی خامنه ای ، بیداری اسلامی شما تا کنون چه عواقبی برای مردم مسلمان و ایران داشته است؟ جواب: کشتار گسترده میلیونها مسلمان به دست مسلمان و میلیونها زن و بچه بیگناه بی خانمان به علت جنگ های تفرقه اندازی ومذهبی ...!

چاره: جدایی دین از سیاست و قدم اول، از بین بردن این نظام ضد بشریت وصلح وآرامش است.

همچنین آقای روحانی در بخشی از سخنان خود دولت عربستان سعودی را «دولت حامی تروریسم» در منطقه نامیده و افزوده: «با جنایت‌هایی که در منطقه انجام می‌دهد و با حمایت خود از تروریسم، به واقع خون مسلمانان را در عراق، سوریه و یمن، می‌ریزد و روزانه زنان و کودکان یمنی را زیر بمباران وحشیانه خود قرار می‌دهد.»

ولی در تحلیل این صحبت باید این را پرسید از حسن روحانی كه به راستی عامل كشتار وجنایت ها در منطقه با شعله جمهوری اسلامی آغاز گردید وهم اكنون هم ادامه دارد.
امروزه دركلیپ های زیاد می شنویم ومی بینیم كه یكی ازمشاوران علی خامنه ایبنام حسن رحیمی پوربه صراحت می گویید((امام فرمودماانقلاب صادرمیكنیم وشماآن رابایدبه سرتاسرجهان گسترش بدهید(((وبچه های عملیاتی))) بایدكارهاشون خوب انجام بدهندتازمینه ظهور ایجادكنیم این حرف مشاورخامنه ایخودجواب دادن تمام جنایت هایی اینها درمنطقه می باشد.

سعید قاسمی (صدور انقلاب):

چرا آبرویی به پاسپورت هایمان برنمیگردانید سالهاس درحال جنایت وعملیات تروریستی هستید . هدف وکارکردشما چیست؟چراشماها پول ودارایی که از خزانه ملت ایران خرج میشودبرای ملت خرج نمیکنید این همه نعمت وگنج وفراوانی درایران عزیزمان هست چرا همه ی آن رابه باد دادید. ویا به نصرالله لبنانی وکارهای تروریستی می دهیددرمنطقه چراپولی که صرف جنایت میکنید صرف آبادانی وفرهنگ سازی نمیکنیدتا جوان ها ازکشور فرار نکنندوبسیارچراهای دیگه که میشود مثنویی هفتاد پند………درد و مشکلات ملت شریف ایران زیاده چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

پیشتر عادل الجبیر گفته بود كه هیأت ایرانی توافقنامه مربوط به حج را امضا نكرد "اگرچه ما به بسیاری از مطالبات آنان پاسخ گفتیم".

آیت الله خمینی بدعتی را در حج گذاشته و یك تظاهرات توهین آمیز را تحت عنوان "برائت از مشركین" افزوده است . در هیچ یك از كتاب های فقهی اسمی از برائت از مشركین به عنوان یك بخش از حج وجود ندارد.و برائت آنها در روز عرفه مرگ بر آمریكا گفتن می باشد در حالی كه از طرفی دیگر با آمریكا وغربی ها نرمش قهرمانانه اجراشده توسط علی خامنه ای رهبری جمهوری اسلامی و از عوامل اتفاق افتاده در سال های گذشته ،صدور تروریسم و بنیاد گرایی در ایران ، جنایتهای صورت گرفت توسط عاملین رژیم جمهوری اسلامی ایران در مراسم حج سال ١٣٦٦ كه متجر به كشته شدن صدها تن از حجاج شد.

عربستان سعودی ایران را متهم به حمایت از مخالفان شیعه بحرینی علیه دولت بحرین وحوثی ها علیه دولت یمن وپشتیبانی از بشار اسد وگروهك تروریستی حزب الله لبنان کرده بود. امریکا مدعی شد که توطئه ای را کشف کرده که طبق آن ایران قصد داشته سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را به قتل رساند. ریاض اظهار داشت که شواهدی در دست دارد که این موضوع را ثبات می کند.

من بعنوان یک ایرانی.وبه عنوان یک روزنامه نگار وفعال حقوق بشر نه خواهان قطع رابطه با کشوری ونه خواهان نابودی کشوری.ونه خواهان دخالت درامور داخلی هیچ کشوری میباشم و من به عنوان یک ایرانی خواهان پیشرفت و سر بلندی کشور عزیزم ایران میباشم و مسلماً نظر خیلی از هموطنان فهیم می باشد و نظرشان به نظر اقا نزدیک نمی باشد لذا از سردمداران نظام جمهوری اسلامی تقاضا دارم در به خطر انداختن ایران عزیز حداقل از کیسه ملت خرج نکنند و مسؤلیت شرایطی را که با بی درایتی خود بوجود آورده اند به گردن ملت بیچاره نگذارند.

ما از سازمان های حقوق بشر بین المللی و شورای حقوق بشر سازمان ملل وكشورهای مسلمان درخواست میکنیم جمهوری اسلامی ایران را برای دشمنی سیستماتیک به حقوق مدنی و سیاسی وشهروندان خود ودخالت در امور كشورهای همساده در حوزه خلیج فارس محکوم سازند.»

منبع:پژواک ایران


احسان فتاحی

فهرست مطالب احسان فتاحی در سایت پژواک ایران 

* زنان در زندان سياه   [2018 Mar] 
*فرق كولبران وپولبران در جمهوري اسلامي ايران!   [2017 Sep] 
*نقش محبت ودلبستگی در ارکان مهم زندگي اجتماعی   [2017 May] 
*سهم کارگران در سُفره‌هاي خالي(شلاق، زندان، بي حرمتي)  [2017 May] 
*ناامني رواني نا امني ملي   [2017 Apr] 
* توهين وتوطئه هاي پشت پرده شبكه اطلاعات(ولايت) عليه مولانا عبدالحميد   [2017 Apr] 
*پناهنده سیاسی كيست؟وچه مشكلاتي دارد؟ (فرق بين پناهنده سياسي وقلابي)  [2017 Apr] 
* آمار و ارقام اعدام ها در سال ١٣٩٥ - ٢٩٢ نفر اعدام شدند  [2017 Mar] 
*آمار وارقام كشتار كولبران در ١٢ماه سال٩٥(٧٦كشته ،٦٤زخمي)  [2017 Mar] 
*مهاجرت وفرهنگ پذيري   [2017 Mar] 
*علت جدايي زنان بعداز مهاجرت   [2017 Feb] 
* افشاگری‌های دولت ترامپ علیه جمهوری اسلامی ايران  [2017 Feb] 
*سیستان و بلوچستان فراموش شده   [2017 Feb] 
*آمار وارقام اعدام ها از سال ٥٧تا ٩٥ (٦١هزار اعدام)  [2017 Jan] 
*انقلاب دزدیده شده مُرد(كارنامه رفسنجانی)  [2017 Jan] 
*تلویزیون ملی اهل سنت در ایران  [2016 Dec] 
*عيسي : پسرمريم يا فرزند خدا  [2016 Dec] 
* آخرين آمار زندانيان سني‌ مذهب در زندان رجايي‌شهر   [2016 Dec] 
*بيست سوال بي جواب از مدعيان هفته وحدت!  [2016 Dec] 
* مصاحبه احسان فتاحی با سعید حسین زاده - فعال حقوق کودک - که تا کنون سه بار بازداشت شده   [2016 Dec] 
*حكم احمد منتظري، بيانگر چيست؟   [2016 Dec] 
*آمار وارقام زنان زنداني سياسي درزندانهاي مختلف ايران (سال٩٥)  [2016 Nov] 
*زرتشت احمدی راغب را حمايت كنيد!   [2016 Nov] 
* مجرمان به کربلا روند و نخبگان هم به اوین!  [2016 Nov] 
* اهل سنت ایران (دیروز،امروز و فردا)   [2016 Oct] 
*چون به خلوت مي روند آن كار دگر مي كنند!  [2016 Oct] 
*زينب جلاليان را فراموش نكنيد!  [2016 Oct] 
* حادثه عاشورا وبيست سوال بي جواب   [2016 Oct] 
* گلرخ وآرش دو گُل خوشبو راه آزادي وآزادگي (مادر كنار شماهستيم)   [2016 Oct] 
*دكانداران شريعت (طريقت)  [2016 Oct] 
* آماروارقام كشتار سيستماتيك كولبران در شش ماه اول سال ١٣٩٥  [2016 Sep] 
*عذرخواهی سعید مرتضوی، یعنی تائید جنایت!  [2016 Sep] 
*جنگ‌افروزی ولی فقیه برای تداوم دیکتاتوری  [2016 Sep] 
*اخوان الامفسدين جاش هاي ولايت فقيه ( مزدوران اطلاعات)  [2016 Aug] 
*شهد؛ دُكان صیغه است نه چيزي ديگر!(پاسخي محكم به علم الهدي)  [2016 Aug] 
*دوشنبه سياه ( توطئه نخ نما)   [2016 Aug] 
* آماراعدام ها در دولت حسن روحاني (من سرهنگ نيستم ،حقوقدان هستم) از سال ٩٢تا ٩٥  [2016 Aug] 
*وارثان خلخالي ((صلواتي ،مقيسه ، مرتضويي و پيرعباسي))   [2016 Aug] 
* انتقام رژيم آدمكش داعشي ولايت فقيه از جوانان مظلوم اهل سنت ايران  [2016 Aug] 
*صداي مريم نقاش زرگران باشيم(آزادش كنيد)  [2016 Aug] 
*«کرد» هستيم اما هنوز «کردستاني» نشده ايم  [2016 Jul] 
* ١٨سال ، ١٨تيرگذشت اما پروانه ها هنوز گمنام هستندولي يادشان روشن !  [2016 Jul] 
*نقض حقوق بشر در چهار ماه اول سال ٩٥در كردستان   [2016 Jul] 
*نرگس محمدي بزرگ زن تاريخ ايران  [2016 Jun] 
*نامه سرگشاده به قاسم سلیمانی  [2016 Jun] 
*قاسم سليماني كارناوال ولايت فقيه   [2016 Jun] 
*بیست ژوئن روز فریاد علیه دیکتاتوران وحمایت از زندانیان سیاسی  [2016 Jun] 
*برابري زن و مرد(زن=مرد)  [2016 Jun] 
*افغاني بروسوريه پاسپورت بگيرازايران  [2016 Jun] 
* ازخميني دجال تا خامنه ايي جلاد!(شيادان تاريخ)  [2016 Jun] 
*کولبران خسته از وعده هاي تدبيرواميد!  [2016 May] 
* ما هستيم كبودوند وحشمت طبرزدي   [2016 May] 
*مهدي بزرگترين دروغ تاريخ (قسمت دوم)   [2016 May] 
*مهدي بزرگترين دروغ تاريخ   [2016 May] 
* كارنامه سياه ولايت داعشي (ارمغان تاريكي)  [2016 May] 
*اعدام پدیده ای مثبت یاراهکاری منفیست؟   [2016 Apr]