اخوان الامفسدين جاش هاي ولايت فقيه ( مزدوران اطلاعات)
احسان فتاحی

 
گاهی دلم برای شماها مي سوزد       داردتاييد سكوت هايتان انگ مي شود
این روزهاکه غرقه ی طوفان غفلتين      بيشتر به فكر پست ،مقام ،شهرتين
 
بس است لحظه ايي به خود آييد        نقاب از رخ روز حساب بردارید
ز چشم اگر نستانید خواب را فردا       سر بریده ز بالین خواب بردارید
ا.ف
 
راستش با دیدن مطلب سال ٩٤ اعدام آخوند نمر جلاد در سایت جماعت دعوت و اصلاح ایران (اخوانی ها) من رو واداشت كه قلم بر دست بگيرم وبنويسم !!!  
چه بنويسم ؟؟؟بنويسم كه چرا اخوان الافاسدين (جاش) چرا قبل وبعد از اعدام جوانان بي گناه كه در سحرگاه ١٢فروردين اعدام شدند بيانيه نداديد اين همه عالم اهل سنت ايران را قل غم كردن لال بوديد
 
وبه راستي حقیقت امر این هست نمی‌دانم از کجای آن شروع کنم. از مرامنامه و اساسنامه حزبتان سخن بگویم که دفاع از اعتقادات اهل سنت هست بنویسم، یا با آقای پیرانی جاش اطلاعات تهران درددلی داشته باشم. ولی مطلبی که میخواهم از این سایت نقد کنم اینقدر تاسف بار هست که نوشتنم نمی آید! 
 اهل سنت ایران ویروسی شده‌اند! آن هم ویروسی به نام اخوان المسلمین! كه بايد به آنها اخوان الاجاش يا مفسدين گفت!!!
 باید به اعضای شورای مرکزی این حزب بگویم بس است خیانت به نام اهل سنت. به خدا ما اصلاح شما را نمی خواهیم. ما قرآن وسنت را می‌خواهیم. اصلاحمان در آن هست و نه در ندای حزب و جماعت شماوديگران.
 
دیگر بس است (فهل انتم منتهون) دیگر وقت آن نرسیده از خواب غفلت بیدار شوید؟!!!!! دیگه شورش را درآوردین چرا برای جنایاتی که بر سر اهل سنت میاد سکوت میکنید!!!!!!!!!!؟! اگر جرأت ندارید حق را بگویید وخودتان را پشت اسم مصلحت وحکمت پنهان کرده اید لا اقل باطل هم نگویید وتایید نکنید (فلیقل خیرا أو لیصمت)

روز و شب علما و جوانان اهل سنت ايران را به قربانگاه فرستادند و حتی در میدان های شهر به دار کشیدند. نه تنها شما مزدوران هیچگونه حرکت و جنبش اعتراضی از خود نشان ندادید، بلکه به نظاره ایستادید و جنایت های رژیم را با زبان بی زبانی و با سکوت خود تأیید نمودید. آیا این سکوت علامت رضایت است، و یا ترس و بزدلی، و یا تکروی و بلند پروازی شماهااا؟!.
 
آنچه برما گذشت و بر ما می گذرد و آنچه ما مصیبت می کشیم و به ناتوانی، درماندگی، بردگی، و خواری افتاده ایم، پیامد و نتیجه بی تفاوتی و تکروی شما مزدوران ولايت فقيه ديكتاتور است .
 
چرا به اشك هاي مادر شهرام احمدي لحظه ايي نگاه نمي كنيد كه سوزه دلش درخت وسنگ را به گريه در مي آورد اما دل شما كه فقط چاپلوسي وكنفرانس تشكيل دادن وپول جمع كردن مي باشد.
 
اظهارات دبیرکل جماعت دعوت و اصلاح يعني همان پيراني جاش آلت دست اطلاعات آدمكش درمورد اعدام جوانان متدین اهل سنت بعد از بازگشت از ترکیه و شرکت در اجلاس شورای اتحادیه جهانی علمای مسلمان ، مصداق روشن ضرب المثل فارسیِ یکی بر نعل و یکی بر میخ زدن است. هرچند اظهارات وی کمترین اظهار نارضایتی نسبت به ظلم رواداشته شده به اهل سنت ایران وجوانان اعدام شده و سایر زندانیان اهل سنت راژ دربر ندارد، اما در پی سؤالات متعدد اهل سنت از نقش تخریبی او و جماعت به اصطلاح« دعوت واصلاح» درواقع تلاشی مذبوحانه در جهت پاک کردن دامن خودشان از لکه های سیاه ننگ خوش رقصی های آنان به کام حکومت و علیه اهل سنت مظلوم ایران است. درحالیکه روز قبل از آن در ترکیه ، عبدالرحمان پیرانی مانع از محکومیت اعدام جوانان اهل سنت در ایران از سوی مجمع جهانی علما شده، چگونه در بازگشت به اعلام نظر در مورد اعدامها میپردازد ؟؟؟ آنهم بودن هیچ محکوم کردنی و باز تنها به کام حکومت و به ضرر اهل سنت ایران.  راستی اینان به نمایندگی از چه کسی در این مجمع شرکت میکنند؟, اینان به چه حقی به نام اهل سنت و در واقع به کام دشمنان اهل سنت، میبرّند و میدوزند. چگونه آست که کسانی مثل استاد حسن امینی  و مولوی عبدالحمید سالیان درازی است که ممنوع الخروج هستند و جناب پیرانی هرسال ده ها سفر خارجی دارد؟ پول این سفرها از کجا تامین می‌شود؟ نا گفته نماند که در حالیکه بچه‌ها ی مردم عادی قادر به تامین هزینه‌های تحصیلات ابتدایی فرزندان خود نیستند، فرزندان جناب پیرانی در دانشگاه‌های خارج از کشور در حال تحصیل هستند. آیا وقت آن نرسیده که دلسوزان اهل سنت اینان را به جامعه ی اهل سنت در داخل و خارج معرفی کنند و خیانت هایشان را بیش از پیش برملا سازند. آیا دسترسی به مجمع جهانی علمای اهل سنت آنقدر سخت است که فقط امثال پیرانی قادر به حضور در آن هستند؟ آیا حجت بر این جماعت خائن به اهل سنت کامل نشده که همه در مورد آنان سکوت میکنند؟؟ آیا جماعت و شخص پیرانی از یاد برده اند که در مورد باقر النمر چگونه سینه چاک کردند و رسما بیانیه صادر کردند؟ چرا همین سخنان بی خاصیت پیرانی در قالب بیانیه ای رسمی از سوی جماعت دعوت و اصلاح منتشر نمی شود و در سایت  « اصلاح وب » جا نمیگیرد؟,به قول شاعر: 
هر دم از این باغ بری میرسد.               تازه تر از تازه تری میرسد.
 
اي (اخوان المسلمين ايران) فراموش كرده ايد كه پايه گذار اخوان درايران شخصی بسيار بزرگي بود بنام شهيد كاك ناصرسبحانی فراموش كرده ايد همين نظامی كه شما امروز شده ايد آلت دستشان همين كاك ناصر را هفت سال نيم از وطن وشهرخود تبعيد كردند وبعد از نه ماه نه روز ازبی خبری كاك ناصرمعلوم شد كه ايشون را به شهادت رساندن وحتی جسد ايشون رو به بستگانش ندادند ودرشهری غريب به خاك سپردند.
جناب عبدالرحمن پيرانی سيرك های دسته  آخوندها وسايرهم فكرهای اتاق فكراين را بدانيد كه اهل سنت ايران همگی می دانند تا شما مزدوری وآلت دستی ملايان واطلاعات نشوييد، امروز حتي يك دفتر كه سهل است ، حتي حق يك جلسه وسمينارهم به شماها نميدادند.
شما آقای پيرانی كه خودت را رئيس می دانی وبه زبان اهل سنت صحبت ميكنی دررسانه ها ومی گوييد كه اهل سنت در ايران مشكلی ندارند.
اگر شما خودرا دلسوزان اهل سنت وجماعت مي دانيد، چرا اعتراضي يكبار نزديد به دستگاه قضائيه چطور بدون داشتن يك وكيلی جهت دفاعيه در دادگاه آنها رابا دادگاهي فرمايشي ٢دقيقه ايی به جوخه اعدام مي بريد وبعد با كمال بيشرمي آنهايي را كه ٨سال در زندان بودن تروريست مي نامند در حالي كه درپرونده شهرام احمدي جهت عدم استفاده از خشونت مشمول ماده ٢٧٨و٢٨٨قانون مجازات اسلامي وبالطبع اعدام نمي شود. وحتي فرض پذيرش عضويت موكلش در يك گروه مخالف نظام حداكثر حكم صادره براساس ماده ٣٨٨ براي او پنج سال حبس تعزيري خواهد بود وطبق ماده ١٨٣محاربه به اعدام لغو شده بود كه حتي متأسفانه جمهوري ولايت فقيه احترام هم به قانون هاي كه خود پياده سازي مي كنند نمي گزارد.
 
از زمان شهادت شیخ ضیایی اخوان المسلمین هیچکس را نگذاشته در معاهد جنوب کار کنه و بعد از 23 سال کار کردن و میلیاردها پول خرج کردن نتیجه اش این شده در هیچ مصیبتی از اهل سنت دفاع نکرده اعدام نمر رافضی را محکوم کرده و اعدام صدها اهل سنت را مبارزه با تکفیر و سلفیت می نامد و مشروع و به نام حکمت و دعوت از آخوندهای جنایتکار و مشرک شیعه دفاع می کند و آخرش هم ثمر خون ضیایی شهید را به زیارت قبر امام هشتم شیعیان بر اساس روال مشرکین برده و باز هم  ادعا می کنند سلفی ها بی حکمت هستند و چی وچی. .
نکته پایانی
تا زمانی که ما بی خیال و بی اعتناء از سرنوشت یکدیگر از کنار مسائل و مشکلات هم بگذریم، سختی و دردهای دیگران را ببینیم و بشنویم و واکنشی از خود نشان ندهیم، کار ما به جایی نخواهد رسید و بردگی ما به آخوندهای فرومایه و بی فرهنگ همچنان ادامه خواهد یافت. شرافت، انسانیت، و وظیفه مردمی و میهنی به ما حکم می کند که اگر اعتراض، قیام، اعتصاب، و خیزشی در یک نقطه کشور دیده شود، ما نیز در هرکجای ایران و در هر شرایطی زندگی می کنیم، باید بپاخیزیم و از آن نهضت و ایستادگی دفاع کنیم.
اما در آخر دو نكته به افراد و مسئولين جماعت وديگران 
١- با اين گفته خواهشاً مردم را توجيه نابخردانه نكنيد كه اين تاكتيكهاي سياسي است و ... ما هم از شما بهتر سياست بلديم اما با يك بام دو هواي منافق مآبانه سياست اسلامي معنايي ندارد ما مي گويم اين هم محكوم اما تخريب سفارتخانه هم محكوم اما زنداني علماي اهل سنت و شيعه ي ايراني و اعدام سبحاني و فرساد و ربيعي و هزاران نفر ديگرهم محكوم است و چرا براي آنها سكوت مي كنيد و سكوت سياست مدار به معناي رضايت است .
٢- افراد مخلص و با ايمان جماعت از اين جماعت بي تدبير و بي خاصيت و نامرد وجاش هاي اطلاعاتي  فاصله بگيريد تا باشد در دام حقه هايشان قرار نگيريد.
از خون فقط چند هزار کودک سوریه وعراق ویمن خجالت بکشید بخدا قسم فردای قیامت باید جوابگوی مسلمانان مظلوم باشید.
احسان فتاحي 
٧شهريور١٣٩٥

منبع:پژواک ایران


احسان فتاحی

فهرست مطالب احسان فتاحی در سایت پژواک ایران 

* زنان در زندان سياه   [2018 Mar] 
*فرق كولبران وپولبران در جمهوري اسلامي ايران!   [2017 Sep] 
*نقش محبت ودلبستگی در ارکان مهم زندگي اجتماعی   [2017 May] 
*سهم کارگران در سُفره‌هاي خالي(شلاق، زندان، بي حرمتي)  [2017 May] 
*ناامني رواني نا امني ملي   [2017 Apr] 
* توهين وتوطئه هاي پشت پرده شبكه اطلاعات(ولايت) عليه مولانا عبدالحميد   [2017 Apr] 
*پناهنده سیاسی كيست؟وچه مشكلاتي دارد؟ (فرق بين پناهنده سياسي وقلابي)  [2017 Apr] 
* آمار و ارقام اعدام ها در سال ١٣٩٥ - ٢٩٢ نفر اعدام شدند  [2017 Mar] 
*آمار وارقام كشتار كولبران در ١٢ماه سال٩٥(٧٦كشته ،٦٤زخمي)  [2017 Mar] 
*مهاجرت وفرهنگ پذيري   [2017 Mar] 
*علت جدايي زنان بعداز مهاجرت   [2017 Feb] 
* افشاگری‌های دولت ترامپ علیه جمهوری اسلامی ايران  [2017 Feb] 
*سیستان و بلوچستان فراموش شده   [2017 Feb] 
*آمار وارقام اعدام ها از سال ٥٧تا ٩٥ (٦١هزار اعدام)  [2017 Jan] 
*انقلاب دزدیده شده مُرد(كارنامه رفسنجانی)  [2017 Jan] 
*تلویزیون ملی اهل سنت در ایران  [2016 Dec] 
*عيسي : پسرمريم يا فرزند خدا  [2016 Dec] 
* آخرين آمار زندانيان سني‌ مذهب در زندان رجايي‌شهر   [2016 Dec] 
*بيست سوال بي جواب از مدعيان هفته وحدت!  [2016 Dec] 
* مصاحبه احسان فتاحی با سعید حسین زاده - فعال حقوق کودک - که تا کنون سه بار بازداشت شده   [2016 Dec] 
*حكم احمد منتظري، بيانگر چيست؟   [2016 Dec] 
*آمار وارقام زنان زنداني سياسي درزندانهاي مختلف ايران (سال٩٥)  [2016 Nov] 
*زرتشت احمدی راغب را حمايت كنيد!   [2016 Nov] 
* مجرمان به کربلا روند و نخبگان هم به اوین!  [2016 Nov] 
* اهل سنت ایران (دیروز،امروز و فردا)   [2016 Oct] 
*چون به خلوت مي روند آن كار دگر مي كنند!  [2016 Oct] 
*زينب جلاليان را فراموش نكنيد!  [2016 Oct] 
* حادثه عاشورا وبيست سوال بي جواب   [2016 Oct] 
* گلرخ وآرش دو گُل خوشبو راه آزادي وآزادگي (مادر كنار شماهستيم)   [2016 Oct] 
*دكانداران شريعت (طريقت)  [2016 Oct] 
* آماروارقام كشتار سيستماتيك كولبران در شش ماه اول سال ١٣٩٥  [2016 Sep] 
*عذرخواهی سعید مرتضوی، یعنی تائید جنایت!  [2016 Sep] 
*جنگ‌افروزی ولی فقیه برای تداوم دیکتاتوری  [2016 Sep] 
*اخوان الامفسدين جاش هاي ولايت فقيه ( مزدوران اطلاعات)  [2016 Aug] 
*شهد؛ دُكان صیغه است نه چيزي ديگر!(پاسخي محكم به علم الهدي)  [2016 Aug] 
*دوشنبه سياه ( توطئه نخ نما)   [2016 Aug] 
* آماراعدام ها در دولت حسن روحاني (من سرهنگ نيستم ،حقوقدان هستم) از سال ٩٢تا ٩٥  [2016 Aug] 
*وارثان خلخالي ((صلواتي ،مقيسه ، مرتضويي و پيرعباسي))   [2016 Aug] 
* انتقام رژيم آدمكش داعشي ولايت فقيه از جوانان مظلوم اهل سنت ايران  [2016 Aug] 
*صداي مريم نقاش زرگران باشيم(آزادش كنيد)  [2016 Aug] 
*«کرد» هستيم اما هنوز «کردستاني» نشده ايم  [2016 Jul] 
* ١٨سال ، ١٨تيرگذشت اما پروانه ها هنوز گمنام هستندولي يادشان روشن !  [2016 Jul] 
*نقض حقوق بشر در چهار ماه اول سال ٩٥در كردستان   [2016 Jul] 
*نرگس محمدي بزرگ زن تاريخ ايران  [2016 Jun] 
*نامه سرگشاده به قاسم سلیمانی  [2016 Jun] 
*قاسم سليماني كارناوال ولايت فقيه   [2016 Jun] 
*بیست ژوئن روز فریاد علیه دیکتاتوران وحمایت از زندانیان سیاسی  [2016 Jun] 
*برابري زن و مرد(زن=مرد)  [2016 Jun] 
*افغاني بروسوريه پاسپورت بگيرازايران  [2016 Jun] 
* ازخميني دجال تا خامنه ايي جلاد!(شيادان تاريخ)  [2016 Jun] 
*کولبران خسته از وعده هاي تدبيرواميد!  [2016 May] 
* ما هستيم كبودوند وحشمت طبرزدي   [2016 May] 
*مهدي بزرگترين دروغ تاريخ (قسمت دوم)   [2016 May] 
*مهدي بزرگترين دروغ تاريخ   [2016 May] 
* كارنامه سياه ولايت داعشي (ارمغان تاريكي)  [2016 May] 
*اعدام پدیده ای مثبت یاراهکاری منفیست؟   [2016 Apr]