رسوایی بی سابقه در شورای ملی شازده - دستگیری در ارتباط با مافیای دخانیات در دوبی

 

رسوایی بی سابقه در شورای ملی شازده - دستگیری در ارتباط با مافیای دخانیات در دوبی : دستگیری دبیر اجرایی و مسئول سایت اینترنتی این شورا به دلیل شکایت مطرح شده در دادگاه عالی بریتانیا در رابطه با شرکت دخانیات (بریتیش آمریکن توباکو) متعلق به براداران العقیلی در امارات متحده عربی.

دستگیری مهدی خسروی عضو شورای ملی شازده در ایتالیا که  به نام های یاشار پارسا، بابک خسروی وگمنام گمنامیان معروف می باشد باعث افشای ارتباطات مشکوک چند ساله  با شرکت دخانیات برادران العقیلی در دوبی شد. از برادران العقیلی به نام مافیای سیگاردر خلیج فارس نام برده می شود. شرکت دخانیات قشم در ایران نیز متعلق به العقیلی می باشد. پیشتر از نقش اسفندیار رحیم مشاعی و محسن رضایی  و برخی از سرکردگان سپاه پاسداران در رابطه با مافیای دخانیات در ایران و شرکت دخانیات العقیلی گفتگو شده بود.

بر پایه گزارش ویکی لیکس؛ العقیلی مظنون به کمک رسانی به گروه های تروریست چون حزب الله لبنان می باشد.

از نه سال پیش تاکنون رابرت لوینسون ماًمور اف بی آی که برای تحقیق در باره قاچاق دخانیات در جنوب ایران و کشور های عربی به خلیج فارس سفر کرده بود ناپدید شده است. در آمد مافیای سیگار تنها از ایران در سال بالغ بر هشت میلیارد دلار می باشد.

روز گذشته شورای ملی از شدت دستپاچگی برای پوشاندن واقعیت و انحراف افکار عمومی دست به مانور های کودکانه ای زد و آبروریزی بیشتری را فراهم آورد. در آغاز نامه ای به امضای شازده رئیس شورا به آدرس نخست وزیر ایتالیا ارسال شد که در آن این دستگیری را مسئله سیاسی و به جمهوری اسلامی نسبت داده  بود و خطر دیپورت دبیر اجرایی شورا را به ایران گوشزد کرده است. سپس در یک برنامه تلویزیونی در شبکه اندیشه متعلق به شخصی به نام نادر درمانی آن دو خانم و آقای معروف ( رضا-پ و نازیلا-گ) از مسئولین دفتر شازده در پاریس در این برنامه کوشیدند تا مسئله قاچاق سیگار و ارتباط مافیای العقیلی را پنهان نموده و مسئله دستگیری مهدی خسروی را سیاسی جلوه دهند. مهدی خسروی از سال 2009 میلادی به عنوان پناهنده سیاسی در انگیس زندگی می کند. ناظران آگاه می گویند در آغاز ورود این شخص به عنوان پناهنده وی آهی در بساط نداشت ولی چندی طول نکشید که در پرونده دادگاه عالی بریتانیا گفتگو از ضررو زیان هایی به ارزش صد ها میلیون پوند بگوش می رسد.

باید روشن شود؛ چرا شازده نامه ای به سفارش از وضعیت این شخص که در رابطه با شرکت العقیلی در انگلیس پرونده دارد به نخست وزیر ایتالیا فرستاده است.

چرا ( رضا-پ و نازیلا-گ) همدستان شازده برای انحراف افکار عمومی بسیار شتاب زده دست به نمایش تلویزیونی زدند؟

چرا تشکیلات مشکوک شورای ملی ارتباط دبیر اجرایی خود با شرکت برادران العقیلی را پنهان و به مسئله بعد سیاسی می دهد؟

مگر حجم معاملات با شرکت العقیلی چه اندازه بوده که فقط ضرر و زیان آن سر به صد ها میلیون پاوند می زند؟

آیا مهدی خسروی تنها یک بازیچه در این معاملات سرسام آور بوده و کسان دیگری در پشت ماجرای زدو بند با مافیای العقیلی می باشند؟

سند دادگاه عالی سلطنتی بریتانیا در بیست و هشتم ژانویه 2016 میلادی در لندن به ریاست قاضی،؛ سر داوید ایدی،  در اثبات این رابطه بهترین مدرک می باشد.

http://www.bailii.org/ew/cases/EWHC/QB/2016/123.html

نشریه ایتالیایی اکو تو دی در هفتم آگوست از دستگیری دبیر اجرایی شورای شازده در رابطه با شرکت دخانیات العقیلی  پرده برداشت.

http://www.leccotoday.it/cronaca/dorio-arresto-khosravi-mehdi-provvedimeto-cattura-iran.html
 
پاسخ یاشار پارسا به خبر فوق و نتیجه‌ی دادرسی در ایتالیا
 
http://pezhvakeiran.com/maghaleh-89476.html
 

منبع:فرهنگ ایران