PEZHVAKEIRAN.COM نفی هویت زندانی سیاسی از سوی «آفتابکاران» و پرونده‌سازی برای «پژواک ایران»
 

نفی هویت زندانی سیاسی از سوی «آفتابکاران» و پرونده‌سازی برای «پژواک ایران»

سایت «آفتابکاران» وابسته به مجاهدین که مدیران آن تشکیل دهنده‌ی «اتحاد زندانیان سیاسی – متعهد به سرنگونی»! هم هستند در یکی از اولین اقداماتشان هویت یکی از زندانیان سیاسی مجاهد زندان‌های تهران و اهواز که مدت‌ها در ارتش آزادیبخش نیز بوده نفی کرده و با پرونده سازی برای سایت «پژواک ایران» مدعی شدند:‌


«... نویسنده ( م - ت اخلاقی ) ادعا دارد که زندانی بوده است، اگر چه عکسی در بالای یادداشت ایشان چاپ شده است ولی به نظر میرسد که نام و عکس مستعار باشد و زندانی بودن ایشان هم ادّعایی بیش نباشد. شخصا من از بیشتر زندانیان در دسترس راجع به ایشان سؤال کرده ام ولی هویّت ایشان تاکنون تایید نشده است .به نظر می آید از آنجا که سایت پژواک با کمبود زندانیان و افراد با هویّت که در جدال وزارت اطلاعات با مجاهدین وارد شوند مواجه شده دست به ابتکاری کم هزینه ، استفاده از اسامی مستعار و عکس های مشکوک ، برای سر پوش گذاشتن به امدادهای غیبی سربازان گمنام امام زمان در میدان نبرد فضای مجازی شده است. قضاوت را همچون همیشه به خوانندگان گرامی میسپارم. »

مسئولان این سایت وقتی با اعتراض آقای اخلاقی روبرو شدند به جای پوزش‌خواهی یک روز بعد متن را تغییر دادند تا بتوانند در اقدام بعدی آن را توجیه و رفع و رجوع کنند.  

در ورژن قبلی که روز ۱۵ خرداد انتشار یافت به صراحت از مستعار بودن نام و عکس نویسنده صحبت کرده و عکس مزبور را نیز «مشکوک» خوانده و  پای سربازان گمنام امام زمان را هم پیش کشیده بودند. و البته با اعتماد به نفس بالایی «قضاوت را همچون همیشه به خوانندگان گرامی» سپرده بودند.

متن تغییر داده شده  را این بار به شکل زیر انتشار دادند غافل از آن که در دنیای مجازی به سادگی نمی‌توان رد پاها را از بین برد: ‌

«نویسنده (م - ت اخلاقی) ادعا دارد که زندانی بوده است، اگر چه عکسی در بالای یادداشت ایشان چاپ شده است. شخصاً من از بیشتر زندانیان در دسترس راجع به ایشان سؤال کرده‌ام ولی هویّت ایشان تاکنون برای من تایید نشده است.»

http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=4006

 پاسخ آقای محمد تقی اخلاقی هم که در بخش نظرات سایت دریچه‌زرد آمده است به شرح زیر است:

«امّا جهت اطّلاع این آقای رضا فلّاحی، باید به ایشان بگویم که اگر مامور اطّلاعات نیستند وبه دنبال شناسائی کامل افراد نمی باشند وغرض ومرضی ندارند وصادقانه چنین گل افشانی کرده اند،باید بگویم که جهت شناسائی اینجانب به عنوان یک زندانی سیاسی، بهتر است به 2 "زندانبان اینجانب" یعنی 2 توّاب شناخته شده، در دوران تبعید در زندان کارون اهواز در بند 6 و7،که اسامیشان در اطلاعیه :

اعلام موجودیت اتحاد زندانیان سیاسی -متعهد به سرنگونی
آمده مراجعه کرده واینجانب را اعلام هویت کنند،منظورم آقایان به ترتیب شماره :

الف :
شماره ۵۱- رضا رحما نفرد
ودر بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی از بند رسته زندانهای خمینی در مورد یاوه گوئیهای ایرج مصداقی
تاریخ درج خبر- 1393:03:12
نیز به شماره

54 - رضا رحمانفرد ( زندان کارون اهواز)
اسم ا ین زندانبان آمده است .

ودر سری سوّم ،فردی در همان ، بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی از بند رسته زندانهای خمینی در مورد یاوه گوئیهای ایرج مصداقی
تاریخ درج خبر- 1393:03:12

به شماره 179

۱۷۹ - صمد سلیمانیان (زندان کارون اهواز).
صمد سلیمانیان همسر خانم فرنگیس جوکار،کاندیدای سازمان مجاهدین برای مجلس ارتجاع در سال 1358

هر2 فرد نامبره بالا هر دو از توّابین فعال وزندانبانان خود اینجانب در زندان کارون در اهواز در دوران تبعید بوده اند .

در آخر هم از این آقای رضا فلّاحی در خواست دارم که چنانکه یک ذرّه شرف وانسانیت داشته باشند،پس از اشراف به اشتباه خویش، در همین سایت دریچه در بخش نظرات ،به اشتباه خویش اعتراف کنند.وگرنه شک نباید کرد ،که ایشان،ماموری گماشته شده از طرف وزارت اطّلاعات،جهت شناسائی کامل افراد بیش نیست.

چنانکه نیاز باشد وتشخیص داده شود،در این مورد افشاگری لازم را خواهم کرد.
آقای فلاحی، لطف کرده ثابت کنید که غرض ومرضی ندارید وحامل شرف هستید.
۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش.، ساعت ۲:۴۴
پایان نظر.
امّا تاکنون هیچ اعلام دارای شرفی از طرف این فرد مدّعی یعنی آقای رضا فلّاحیان نشده است.
لذا ،
برای دوّمین بار از این آقای رضا فلّاحی درخواست دارم که پس از مراجعه به این 2 دوست متحدش،یعنی آقایان رضا رحمانفرد وصمد سلیمانیان( 2 توآب فعاّل وزندانبان اینجانب در زندان کارون اهواز، بندهای 6 و 7) ،مراجعه کرده ومرا از طرف این دو نفر شناسائی کند واگر یک ذرّه شرف دارد،نتیجه کارش را در بخش نطرات همین سایت دریچه اعلام کند.
آقای رضا فلّاحی ،ثابت کنید که غرض ومرضی ندارید و حامل شرف هستید.»

 


https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1518213859461616716&postID=4558941942364657528

 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب  در سایت پژواک ایران