PEZHVAKEIRAN.COM جمهوری اسلامی می خواهد پدرم را در زندان به قتل برساند!
 

جمهوری اسلامی می خواهد پدرم را در زندان به قتل برساند!
میترا پورشجری

متاسفانه دیروز با خبر شدم که یک مرتبه دیگر پدرم دچار سکته خفیف قلبی گردید. بعد این اتفاق او را به بهداری ندامتگاه زندان  انتقال می دهند. تشخیص پزشکان ندامتگاه به اسامی امجدی، نژاد بهرام، و قلی زاده این است که  زندانی سیاسی نیازمند درمان پزشکی در بیمارستان خارج از زندان دارد. بنظر آنها مسدود شدن بیشتر رگ های قلب ممکن است که هر آن باعث ایست قلبی و مرگ او همراه داشته باشد.
 
در همین ارتباط رئیس زندان گزارش پزشکی قانونی را برای "دادستانی" و "قاضی ناظر زندان" مکاتبه کرده است. و حالا باید منتظر بمانیم که آیا این مرتبه مسئولین ذیربط با آزادی پدرم از ندامتگاه موافقت می کنند یا خیر.
 
همچنین در ماه گذشته نیز دکتر های ندامتگاه (امجدی، نژاد بهرام) نامه "عدم تحمل کیفری" پدرم را امضاء کرده بودند. و خواستار آزادی ایشان از زندان. که البته در نهایت با مخالفت "قاضی ناظر زندان" و "دادستان" مواجه شد! و جای بسی تاسف است که "قاضی ناظر زندان" و "دادستان" نسبت به هشدار پزشکان قانونی ندامتگاه مبنی بر شرایط اضطراری، و وضعیت حاد جسمانی  زندانی سیاسی بی تفاوت اند! و برای آن ها نظر پزشکی ندامتگاه بی اهمیت است و آن را نادیده می گیرند!
 
با توجه به تشخیص چند پزشک ادامه حیات پدرم در زندان با خطر  احتمالی سکته قلبی و مرگ خواهد بود. اما در عین حال گماشتگان ایدئولوژیک حکومت جمهوری اسلامی چشمانشان را بر واقعیت های سخت زندگی زندانی سیاسی بسته اند! در حقیقت با چنین مخالفت هائی در صدد آن هستند که با سیاست تحمیل عقاید، ابزار زندان، شکنجه، چماق، اعدام، و ده ها جنایت دیگر مخالفین سیاسی رژیم را حذف فیزیکی نمایند! و یا اینکه کسی دیگر جراًت اعتراض به نظامی که متکی بر سیستم استبدادی است را نداشته باشد. همه ایرانی ها بله قربان گو و در اطاعت از آنچه باشند که استبداد مایل به انجام آن است.
 
و در خاتمه باید یاد آوری نمایم که من به عنوان دختر زندانی سیاسی از طریق این گزارش اعلام می کنم که در صورت هر گونه اتفاق ناگوار برای پدرم"محمد رضا پور شجری"، مسئولیت این قتل را به عهده شخص اول نظام "آیت الله خامنه اي"  می دانم.
 
"میترا پور شجری"
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
18-02-2013
 
مصاحبه شيوا محبوبى با ميترا پور شجرى:
 

منبع:پژواک ایران