اصحاب کهف
م-ت اخلاقی

خروش یکباره مردم مظلوم وبیکس ایران  که سالها اپوزیسیونهای متشکل خارج کشوری ،وبخصوص آنها یی راکه  وعده های کوتاه مدّت سرنگونی میدادند، ورژیم منفورو مظلوم کش خمینی که آنها را بره وار امّت همیشه در صحنه میخواند، ودول غربی عاشق نفت ودلار را که رنج ودردآنها را به پشیزی نمیگرفت، آنچنان به یکباره به غرّش در آمد،که هم حاکمان جلّاد بر ایران را غافلگیر کرد وهم اپوزیسیون مدّعی سرنگونی را انگشت به دهن ،وهم دول غربی" بیگانه با وجدان وحقوق بشر"را مات ومبهوت.

آنچنان که همان آقای اوبامایی را که  در پیام نوروزیش( که هنوزجوهرآن خشک نشده) مّلت مظلوم وشجاع ایران وحاکمان جانی براین ملّت را دریک کیسه میچپاند، در دیدارش با برلوس کنی(نخست وزیرایتالیا) اینچنین میگوید :

«خشونتهایی که برصفحه تلویزیون دیدم،مرا شدیدا بهم ریخته،من فکرمیکنم که مسیرتدریجی دمکراسی،آزادی بیان،امکان مخالفت صلح آمیز،ارزشهایی جهانیست وباید به آنها احترام گذ اشت» .


مردم مظلوم امّا هوشیارایران نه منتظر اپوزیسیونهای رهایبخش خارج ازکشور، ونه منتظردول غربی مدّعی حقوق بشرشد ند.

این مّلت هوشیاروشجاع با رفتن به پای صندوقهای رای،آنچنان تضاد درونی رژیم را عیان کرد، که عمامه از سر"ولی فقیه" افتاد ویک شبه او را تبدیل به "ژنرالی کودتاچی" کرد ، واپوزیسیون اصحاب کهفی را غافلگیر،آنچنان که با دادن اطلاعیه هاوموضع گیریهای عجولانه ودورازواقعیت، بنا به آمار خودشان، مخالفت 85 درصدی مردم را نا آگاهانه به جیب گشاد ملّا ریختند واعلام کردند که کسی به پای صندوق رای نرفت . 

برای بیان حرف دلم به بخشی از مصاحبه نویسنده وشاعرارجمند آقای اسماعیل وفا یغمایی با آقای م.ساقی اشاره میکنم که ازاومی پرسد آیا مردم به پای صندوقهای رای رفتند ؟

او در جواب ایچنین پاسخ میگوید :

**********

"به نظر من رفتند. خیالات و خواستهای شخصی را کنار بگذاریم و بجای تفسیر و تحلیل و توجیه چشم باز کنیم و دندانهای اسب را بشماریم و فکر نکنیم رفتن مردم به پای صندوقهای رأی معنایش این است که جمهوری اسلامی و خامنه ای را دوست دارند و من، من نوعی را دوست ندارند! مردم را در خیالات خود نبینیم و واقعی و مادی و زنده و متحرک ببینیم. بروید و پرونده دولتهای دیکتاتور را ببینید. مردم اسپانیا در دوران فرانکو و آرژانتین در دوران پرون و پرتقال در دوران سالازار را بنگرید. در دوران یک دیکتاتوری چهل ساله مردم چه کرده اند؟ نشسته اند تا سوشیانت بیاید یا بین گزینه های موجود مانور کرده اند! در ایران بخشی قابل توجه رفتند پای صندوقها. روزگار ما روزگاری نیست که با وجود وسائل ارتباط جمعی بتوان چیزی را خیلی پنهان کرد. طبعا بخشی از مردم نرفتند، ولی بخشی از مردم در جدال بین احمدی نژاد و موسوی رفتند و رای دادند. ما می توانیم و به حق می توانیم یقه موسوی را در دوران نخست وزیری اش و جنایتهای آن دوران بگیریم ولی نباید ذهن را بر عین ترجیح داد و یا اینقدر شیفته خود بود که بگوئیم مردم بخاطر گل روی بنده نرفتند رای بدهند. اگر مردم نرفته بودند احتیاجی به تقلب نبود. هنر این ملاهای علیه و ما علیه این است که با مانور موسوی ملت را می کشانند پای صندوقها و بعد احمدی نژاد را بیرون می آورند و می گویند حوزه ها برای احمدی نزاد شلوغ شده بود و آنهمه دخترها و زنهای کاکل زری که خبرگزاریها فیلم و عکسشان را منتشر کردند هواداران احمدی نژاد بودند!! مطمئنا رژیم در این انتخابات بسا کارها کرده و منجمله تقلبات فراوان، تا احمدی را بر موسوی بچرباند. توجه داشته باشیم جامعه ایران در عالم عین با هفتاد و اندی میلیون ایرانی و مشکلات وحشتناکش وجود دارد. امام زمان هم قرار نیست ظهور کند وبه مشکلات پایان دهد. چگوارا هم با ارتش گرانش پشت دروازه تهران نایستاده است تا ولی فقیه را بزنجیر کشد.مردمی که در دوره احمدی نژاد دخترشان را شب می گیرند و صبح جنازه اش را تحویل می دهند، ملتی که کمرش زیر فشار واقعی زندگی خرد شده وکلی از زنان و دخترانش یعنی خواهران و دختران ما برای نان و آب دارند تنشان را می فروشند و هفتاد درصدش زیر خط فقر است،ملتی که مثل من و شما در غرب هم سکنا ندارند و عوارض احمدی نزاد را لحظه به لحظه دارند تجربه می کنند می خواهند نفسی بکشند و بالاجبار میان احمدی و موسوی، آن بخشی که می خواهند رای بدهند میروند سراغ موسوی.این معنایش این نیست که موسوی پیرو ولایت فقیه، بر حق است یا نه! یا خانم رهنورد میشل اوباماست یا نه! معنایش فهم کنش واکنشهای اجتماعی است و اینکه من و شما از خیالات آبستره در فاصله جند هزار کیلومتری ایران با بعد زمانی ده پانزده ساله تا سی ساله بیرون بیائیم. توجه داشته باشیم وقتی می گوئیم کسی رای نداده باید یا جامعه ایران را مطلقا پاسیو بدانیم و یا اینکه معتقد باشیم یک نیروئی حی و حاضر وجود دارد که هشتاد در صد ایران با آینه و قرآن و نقل و نبات و گل منتظر ظهورش هستند. خدا کند اینطور باشد ولی اگر اینطور نباشد جامعه عجالتا، روی عجالتا تاکید می کنم کنش واکنشهای خاص خودش را دارد."

***********

من نگارنده این مطلب، دریک کلام میگویم : این اپوزیسیون باهمه امکانات مادی ومعنوی،مثل اصحاب کهف در غارخیالات خود درخواب تشریف دارند. ،وسالهاست که از قافله مردم عقب افتاده اند .

ازطرف دیگرهنوز 2 روز از قیام مردم نگذشته، بجای کنارگذاشتن اختلافات گروهی وسازمانی،بجای تشکیل "جبهه متحد خلق"،هرکس با دادن اطلاعیه وپیا م از راه دور،چه صمعی،چه بصری،چه کتبی مدعیست که این قیام به فرمان اووبرای او شعله ور شده .

همچنین باید یاد آوری کرد که همه مزدورهای رنگ ووارنگ رژیم سر تا پا جهل وجنایت، که هریک با گشودن سایتی،به بهانه گیر دادن به بخشی ازهمین اپوزیسیون ،کارشان در اصل دراز کردن عمر این جانیان حاکم برجان ونان مردم بود ،به برکت قیام شجاعانه مردم مظلوم ایران،همه خفه خون گرفته وحتی یک کلام ضد این رژیم مظلوم کش بر زبان نمی آورند .

درد اینجاست که همه آنهایی که درد وطن دارند،و به امید اینکه در چنین مقطع مهم تاریخی سپر دفاع این مردم باشند، به خارج کشانده شدند ،واکنون بجای آنکه در دل معرکه باشند ،دربرابراین سوال مانده اند که با چه رنگی حرکت کنند که کمکاراین قیام عظیم مردم باشند .                                                                              

مردم با قیام شجاعانه شان،خود آنچنان رهبری این قیام را که به انقلاب ختم خواهد شد بدست گرفته اند،که به عینه میتوان دید هرکس را بر سر جای واقعی خودش نشانده وبازهم خواهند نشاند ،وخلافت جهل وجنایت را دیر یا زود به آنجایی که باید برود،خواهند فرستاد .  
 

                       با امید به پیروزی مردم مظلوم وشجاع وصبور و عاقل ایران 

                                     م- ت اخلاقی

                                                        

                                  26 خرداد 1388

                                 16 ماه ژون 2009         
 
 
کودتا - جریانات سیاسی
 

یک سوال :

چرا حزب توده درتاریخ مبارزات ایران به سمبل خیانت شناخته شده ؟ جدای از فداکارانی همچون تقی روزبه که خالصانه جان درطبق اخلاص نهادند .

جواب این سوال را حتی مردم کوچه بازارکتاب نخوانده هم از بر میدانند .

در یک کلام ،"حزب توده" به عنوان توپچی انقلاب وقیام،  که یک عمرجیره ومواجب اعتماد مردم را دریافت کرده بود،در نقطه نیاز توپی شلیک نکرد .

در این آتش قیام اخیرمردم شریف ایران،که از سالها پیش در زیرخاکستر اختناق ، همچون کوره ای گدازان روشن بود،و در روز٢٢ خرداد ١۳۸۸و در روزهای پس از آن توانست ازشکافی که هوشیارانه خود آنرا پیدا کرده بود،آتش فشان وار بر سر وروی رژیم سرتاپا جهل وجنایت آخوندی حمله ور شود.

این ملت شریف ازهیچ گونه فداکاری کوتاهی نکرد،آنهم در برابررژیمی بیمانند در وحشیگری وجنایت ،رژیمی که با هیچ دیکتاتوری قابل مقایسه نیست .

درعصرحاضرمرد م ایران وبخشی ازمردم جهان "شاه" را،ومردم جهان "پینوشه" را بعنوان "دیکتاتور"می شناختند و می شناسند .

امّا این رژیم آنقدر در جنایت وشکنجه وسرکوب مرز درنوردیده که میتوان فردی همچون پینوشه وشاه را در دادگاهی تا مرز تبرئه پیش برد .

کی پینوشه یا شاه ، مردم را به جرم نوع ورنگ لباس ، نوع خوراک ،نوع نوشیدنی ونوع رابطه اجتماعی حتی برای ١ روز درحبس نگه داشت وشکنجه کرد ؟

کجا پینوشه یا شاه،جمعی را فقط به جرم داشتن یک اعتقاد مذهبی صرف ونه سیاسی، یا فرقه ای سرکوب،بازداشت،شکنجه،و در انتها به قتل رساند ؟ (نگاه کنیم به بلایی که برسردراویش آورده شد) .

بیاد می آورم که در سنین کودکی به ما چنین نقل میکردند که جهّنم دارای چندین طبقه است ،فی الواقع که اگرخدایی در کارست و جهنمی،باید نیز این چنین باشد .

آیا میتوان "پینوشه"و "خمینی" و "خامنه ای" و "لاجوردی" و "سعید متضوی"وووووووو را با شاه وپینوشه وحتی "هیتلر" را ، در یک طبقه از جهنّم جا داد ؟

                                                    امّا

اینرا جهان دید،شنید،ولمس کرد که ملّت شریف،نجیب وبزرگوار ایران ،در برابر این گراز"وحشی"  "هار" "مریض"  "روانی"  "ولایت فقیه" که درنیروهای سرکوبگرش وبخصوص لباس شخصی ها(چهره عریان ولی فقیه) عریان گشت،با تن ظریف وآهوگونه اش قیام کرد،وازهیچگونه فداکاری دریغ نکرد،یکتنه وبیکس ایستاد ، آنچنانکه مظلومیتش جهانی را به اشک کشاند .

بله یکتنه وبیکس،

کدام گروه،کدام سازمان به کمکشان در داخل شتافت ؟

نگویید ایرانیان خارج کشور بیکارننشستند وبا تظارات و اعتراض وغیره به کمکشان شتافتند .

نه، باز این خود مردم بودند که خودجوش دست به این ابتکارات زدند،واین گروها وسازمانها بودند که بدنبال آنها نیزدر خارج کشور دست بکارشدند .

یعنی آقایان وخانمهای مدعی پیشگام وآزادیبخش مردم !! شما همه در پشت سرمردم بودید ودر نه درجلو آنها،از همه نظر،چه قبل از انتخابات ،وچه بعد از آن .

نقش ومسئولیت شما درداخل خاک میهن چه شد ؟

برای ملّت چه کردید ؟

آهای آقایی که میگفتی اگرمردم به خیابان بریزند،ما درهرکشوری که باشیم،چه بعنوان مهمان وچه بعنوان غیرمهمان،به اوخواهیم گفت : " ما میخواهیم به خاک وطنمان برویم ،آنوقت ما با دست خالی هم که شده به خاک میهن خواهیم رفت،ودر آنجا ..............................

مرد م که به وسط خیابانها  ریختند، وتانزدیک غار دیو هم پیش رفتند ! 

شما چه کردید ؟

اشکال کارتان در کجاست ؟

اینهمه گروه ،سازمان ،تلویزیون،رادیو،ماهواره ووووووو برای چه لحظه و چه ساعتی بوده وهست ؟!

آن ساعت "س " که می گفتید، چه لحظه ایست ؟ 

مردم به توپچی یک عمرجیره ومواجب میدهند ،تا یکبار برایشان شلیک کند،

یک عمر حقوق اعتماد این ملّت شریف ونجیب واصیل ومظلوم وشجاع را خوردید!

چرا در این روزها یک توپ هم شلیک نکردید ؟

یک ملّت همه تروریست شدند که با کوکتل مولوتوف وچوب وسنگ به دفاع ازخود برخواستند ؟

به خون پاک "ندا" که مظلومانه در سنگفرش خیابان بی پاسخ مانده است سوگند،هیچ دشمنی وکینه ای نسبت به هیچ گروه وسازمان سیاسی ایرنی ندارم]چرا که میدانم هیچکدامشان "دشمن"ملّت شریف ونجیب وشجاع ایران نیستند .

امّا بیائید شجاعانه وخالصانه به اشکال کارخود انتقاد کنید،ودر رأس آن این نقطه دردآور"عدم همبستگی"را که بهایش را هیچکس،بجز این ملّت شریف تا کنون با خون بهترین عزیزانش نپرداخته است را پیدا کرده وبه درمان آن در اسرع وقت اقدام کنید .

ما همه به امیدی به دنبال شما ترک وطن کردیم وخود را در یکی از شماها دیدیم وبه  "هل من ناصرتان "  "لبیک" گفتیم ،  اگر به شیوه کار خود انتقاد نکنید،دیریا زود به سرنوشتی دیگر دچار خواهید شد ،

مردم از کوچکترین امکانی برای نبرد با این دشمن وحشی استفاده کردند،

مگرشما بر روی صفحه تلویزیونتان ،تظاهرات مردم را نشان ندادید که فریاد میزدند : "وای به روزی که مسلح شویم" ؟

منتظر چه بودید ؟

منتظر چه هستید ؟

چه کسی به چشمان باز ندا پاسخ خواهد داد ؟

چه کسی به حمله گراز وار" لباس شخصی ها" پاسخ خواهد داد ؟

چه کسی مشت بر دهن کثیف خامنه ای خواهد کوبید ؟

چه کسی بر دهن آلوده این "احمد کذ اب"  خواهد کوبید،تا دیگر ملتی اینچنین با شرافت ونجیب را "خس وخاشاک " نخواند ؟

منتظرچه هستید ؟

وشما بخصوص آن گروها وسازمانهایی که دست وپایتان هم بسته نیست !!

ملت که خالصا نه وصادقانه در اوج شهامت ، آمادگی خود را با داد ن خون پاکش اعلام کرد !

آیا منتظریم که کشورهای غربی ودر رأس آنها آمریکا به فرماندهی آقای "اباما"که "فقط به منافع کثیف اقتصادی خود"می اندیشند ،فرمان :

به پیش آتش را بدهند ؟

هشدارکه به سرنوشت حزب توده دچار نشوید !!

هرکه بامش بیش ،برفش بیشتر.

کلامی دیگر،اگرهم شیوه "خودپیدا کرده" مبارزه این ملّت شریف را در برابر این رژیم سفاک درست میدانید،مسئولیت شما در ادامه داشتن این قیام وبه نتیجه رسیدن آن چیست ودر کجا ایستاده اید ؟ 

                                                     م – ت اخلاقی

                                                    ۵ تیر ماه ١٣٨٨

                                                    ٢٧ژوئن ٢٠٠٩ 

منبع:پژواک ایران


م-ت اخلاقی

فهرست مطالب م-ت اخلاقی در سایت پژواک ایران 

*به مناسبت رهایی «توماج صالحی» خواننده شورشی میهن .  [2023 Nov] 
*برکت یا نکبتِ ۵۷ ؟  اگر برکت،...... ؟ [2023 May] 
*آری، خیر ؟  [2023 May] 
*مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار گوید   [2023 Mar] 
*چهارشنبه سوری یا چارقد چادر سوزی (خشم ملت)  [2023 Mar] 
*از چه می ترسید ؟   [2023 Feb] 
*وحشت مقابل وحشت  [2022 Nov] 
*هنگامه رزم  [2022 Nov] 
*بهاران  [2022 Nov] 
*۲ تیرباران ۲ بیشرم  [2021 Mar] 
*سروش فیلسوف یا عضو هیئت مرگ و سرکوب نخبگان ؟   [2021 Jan] 
*جعل سخنرانی یک رئیس جمهور ! ‌؟   [2020 Nov] 
*حداقل مجازات حداکثر چیست ؟  [2020 Jun] 
*از خطا یک نسل را افکند در آتش گریخت  [2020 Jun] 
*محمّد ابن زکریای راضی ونه محمّد ابن عبدالله یا همان محمد رسول الله  [2020 Mar] 
*سال ١٣۶٠ طعمه سال ١٣٩٨ کمینگاه   [2019 Dec] 
*مصدق روحت شاد روحت   [2019 Nov] 
*کاوه آهنگران ‎   [2019 Jul] 
*لعنت بر خمینی مرگ بر خامنه ای ‏ ننگ بر رجوی   [2019 Apr] 
*مسعود رجوی کجائی ؟  [2019 Jan] 
*بت پروری بت پرستی  [2018 Oct] 
*چرا؟  [2018 Aug] 
*دگردیسی و تکامل در حوزه رجوی   [2018 Aug] 
* فراخوان به تجمع ‏۴خرداد ١٣٩٧‏ مکان :بهشت زهرا قطعه :٣٣‏   [2018 May] 
*عیدی پیشکش مزد چی شد ؟   [2018 Apr] 
*زنده بگور   [2018 Mar] 
*جشن چهار شنبه سوری جشن چادرچارقد سوزی  [2018 Mar] 
*«انتخاب‌های سیاسی» پنهان‌شده در پس ضدیت کور با مذهب»  [2018 Feb] 
*دم خروس یا قسم حضرت عبّاس ؟!  [2018 Feb] 
*تاریخ به یاد خویش بسپار  [2018 Feb] 
*وصل به رهبری  [2018 Jan] 
*راه رفته   [2018 Jan] 
*قضاوت با شما  [2018 Jan] 
*خامنه ای ، رجوی   [2018 Jan] 
*بی شرف، بی شرف، بی شرف خرمگس  [2018 Jan] 
*فرزندان حنیف ‏ یا ‏ فرزندان کوروش آریائی ؟   [2018 Jan] 
*نگاهی به پیام«شیر نر» وسخنی با خامنه ای   [2018 Jan] 
*تلگرام- واتساپ   [2017 Dec] 
*عرض خود را می برید زحمت به ملّت می دهید  [2017 Nov] 
*جاده سازان ولی برای کدام کسان؟و کدام مقصد ؟  [2017 Aug] 
*سلام ای سرزمین شیروخورشید  [2017 Aug] 
*نامه ای بی پاسخ،امّا پاسخ زمان (بخش چهارم،بخش پایانی)  [2017 Aug] 
*نامه ای بی پاسخ،امّا پاسخ زمان ‏(بخش چهارم)‏  [2017 Jul] 
*نامه ای بی پاسخ،امّا پاسخ زمان ‏(بخش سوّم)‏  [2017 Jul] 
*نامه ای بی پاسخ، امّا پاسخ زمان ‏(بخش دوّم)‏  [2017 Jul] 
*نامه ای بی پاسخ اما پاسخ زمان  [2017 Jul] 
*آقا وخانم تنها مقاومت  [2017 May] 
*نه به ارتجاع   [2017 May] 
*انتخابات فرانسه  [2017 Apr] 
*سیلی مردم بر بنا گوش اسلام  [2016 Oct] 
*یا تب،یا مرگ  [2016 Feb] 
*عبّاس از «ملّی کشی» راحت شد  [2016 Jan] 
*پوست خربزه ! ­؟  [2016 Jan] 
*اشرف یا خیابان لاله زار ؟   [2015 Dec] 
*اسلام  [2015 Dec] 
*اشرف سابق، لیبرتی حاضر، کارتهای«تضمین»  [2015 Dec] 
*پاریس شهر بوسه وعشق  [2015 Nov] 
*الله اکبر  [2015 Nov] 
*دزدی به سبک امام رذالت پیشگان  [2015 Nov] 
*زمینه سازان کشتار  [2015 Nov] 
*امنیت یا انتقال ؟  [2015 Oct] 
*مخنث و لوطی؛ ایران انترلینک وخامنه ای  [2015 Oct] 
*جل الخالق، جُویی شرم و شهامت !  [2015 Oct] 
*انصاف داشته باشیم !  [2015 Sep] 
*دروغ نمی گویم،خالی هم نمی بندم...  [2015 Sep] 
*زیر سئوال بردن رهبری  [2015 Aug] 
*؟! ؟!...  [2015 Aug] 
* از ناله های این زن مظلوم شرم نمی کنید ؟!  [2015 Feb] 
*تا زنده ایم   [2015 Jan] 
*حاصل دو بردار،صفر ملّت به پیش !  [2014 Nov] 
*نه این شوری شور، نه به آن بی نمکی  [2014 Nov] 
*اپورتونیزم، خیر؛ بلندگو، آری  [2014 Oct] 
*یک زمانی  [2014 Oct] 
*نمره انشاء وروضه خوانی ٢٠  [2014 Sep] 
*جمهوری اسلامی آری یا خیر ؟ مهرتابان آری یا خیر ؟  [2014 Aug] 
*نظر دادن- نقد کردن   [2014 Jun] 
*بهم ریخته‌ام   [2014 Jun] 
*تنها ره رهائی جنگ مسلّحانه !؟  [2014 Apr] 
*مادر ج...؟ْ!  [2014 Apr] 
*ملّت،موسسان چهارم!؟  [2014 Mar] 
*به ریش هرچه آخوند است.................  [2014 Feb] 
*دوست یا دشمن ؟ یا روبه مکار؟  [2014 Feb] 
*سمبلهای مریم یا سمبلهای مقاومت  [2014 Jan] 
*سقوط پرشتاب   [2014 Jan] 
*دادگاه اسپانیا،پیروزی !؟ نرمش قهرمانانه !؟ [2013 Dec] 
* خطّ قرمز کجاست ؟   [2013 Dec] 
*بدون شرح ! ؟  [2013 Dec] 
*سرکی به هفت حصار  [2013 Dec] 
*اعتصاب غذای نامحدود اما نوبتی   [2013 Nov] 
*از اشرف به لیبرتی- از سازمان ملل به پارک آریانا  [2013 Nov] 
*ژنو – اعتصاب غذا  [2013 Nov] 
*بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم  [2013 Nov] 
*تروریا عمل مسلّحانه انقلابی ؟ سانسور چرا ؟  [2013 Oct] 
*مروارید وقطعه 19 فروردین  [2013 Sep] 
*مسعود رجوی کجاست ؟!  [2013 Sep] 
*آقای رجوی، اشرف یا اشرفی ؟  [2013 Sep] 
*٢ اعتراض و١ عذرخواهی  [2013 May] 
*جلیقه وکلاه خود  [2013 Mar] 
*«عجب آشفته بازاری است ای دل»  [2011 Apr] 
*هل من ناصرأ ینصرنی ؟  [2011 Apr] 
*یک خواهش   [2011 Apr] 
*اشرف-آمریکا- ایران وایرانی  [2011 Apr] 
*آقای کدیور وحیا  [2011 Mar] 
*شاد باش به خامنه ای  [2011 Mar] 
*نوروز ویک نناقض تاریخی !؟  [2011 Mar] 
*خواست یک شهروند ایرانی   [2011 Mar] 
*به افتخار و احترام ٨ مارس روز جهانی زن  [2011 Mar] 
*خامنه ای در آینه   [2011 Mar] 
*آقای سروش!  [2011 Feb] 
*کانال سوئز، مانورقدرت یا مانور ذلّت ؟  [2011 Feb] 
*١٩ بهمن در زندان  [2011 Feb] 
*چرا سانسور ؟!  [2011 Feb] 
*خانمها و آقایان مجاهد ما هیچکدا م برجسته ترین نیستیم  [2011 Jan] 
*اگر   [2011 Jan] 
*همبستگی یعنی چه ؟  [2011 Jan] 
*برای علی صارمی  [2011 Jan] 
*فراخوان به تحصّ، بیان واقعیتها  [2010 Dec] 
*بیماران اشرف، وظیفه‌ی انسانی  پیشنهادی فوری به سازمان مجاهدین [2010 Nov] 
*برای ابراهیم آل اسحاق، برای فرهاد اسلامی  [2010 Nov] 
*آیا در فردای ایران ؟  [2010 Oct] 
*نامه ای به خدا  [2010 Sep] 
*آقای میرحسین موسوی آقای مهدی کرّوبی من این روز دستگیرشدم  [2010 Jul] 
*سئوال   [2010 Jul] 
*گر رسم شود که مست گیرند   [2010 Jun] 
*اپورتونیست  [2010 Jun] 
*دخت ایران و کرّۀ خمینی  [2010 May] 
*خانواده «ماکس» غرق در عزا شد !؟ مرگ دردناک بک طفل [2010 May] 
*تز و آنتی تز  [2010 May] 
*حیات سخیف انگلی  [2010 Apr] 
*فرد پرستی = بت پرستی = دیکتاتوری  [2010 Mar] 
*برگردانی از برشت  [2010 Mar] 
*رسد آدمی بجائی  [2010 Mar] 
*هشدار- ضرورت   [2010 Feb] 
*اگرچه سبز،لیک رنگین کمان  [2010 Feb] 
*تف در آش ملت  [2010 Feb] 
*آقای منتظری یا آیت الله منتظری ؟  [2009 Dec] 
*خامنه ای قاتله...  [2009 Dec] 
*ما سه تا ......  [2009 Dec] 
*بنیانگذاران شورش سبز ؟ رهبریا رهبران جنبش سبز ؟  [2009 Nov] 
*کوتاه سخن  [2009 Oct] 
*من   [2009 Sep] 
*کلامی کوتاه، خطاببه «دیدبان» بدنام وزارت اطلاعات  [2009 Aug] 
*اشرف یا اشرفی ؟   [2009 Aug] 
*فراخوان برای اشرفیا ن(۵۵۵ امضاء)   [2009 Aug] 
*پندار نیک، گفتار نیک ،کردار نیک  [2009 Aug] 
*قطعه مروارید   [2009 Aug] 
*هشدار  [2009 Aug] 
*بشرهای بی حقوق   [2009 Jul] 
*من ترانه ام  [2009 Jul] 
*عکس: بدون شرح  [2009 Jul] 
*سلام ای سرزمین شیروخورشید  [2009 Jul] 
*اصحاب کهف   [2009 Jun]