PEZHVAKEIRAN.COM چهار زندانی سیاسی کرد به اتهام همکاری با اسرائیل اعدام شدند
 

چهار زندانی سیاسی کرد به اتهام همکاری با اسرائیل اعدام شدند

به گزارش "میزان" خبرگزاری قوۀ قضائیه جمهوری اسلامی ایران چهار زندانی سیاسی کرد، به نام‌های محمد (هژیر) فرامرزی، محسن مظلوم، وفا آذربار و پژمان فاتحی، سحرگاه امروز دوشنبه نهم بهمن ماه به اتهام همکاری با موساد اعدام شدند.
پژمان فاتحی، محسن مظلوم، محمد فرامرزی و وفا آذربار، چهار زندانی سیاسی کرد اعدام شدند.پژمان فاتحی، محسن مظلوم، محمد فرامرزی و وفا آذربار، چهار زندانی سیاسی کرد اعدام شدند. © .

این چهار زندانی دیروز در اولین و آخرین ملاقات با بستگان خود گفته بودند که ساعاتی دیگر به دار آویخته خواهند شد. جمهوری اسلامی ایران این چهار جوان را به جاسوسی و همکاری با اسرائیل برای بمب گذاری در یکی از تأسیسات وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در اصفهان متهم کرده بود.

میزان مدعی شده است که حتا دیوید بارنیا، رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل، موساد، با این چهار تن شخصاً در یکی از کشورهای آفریقایی ملاقات کرده بود. دادگاه انقلاب اسلامی احکام اعدام این چهار تن را پشت درهای بسته و بدون دسترسی متهمان به پرونده‌های خود و حق انتخاب وکیل به اعدام محکوم کرد. احکام اعدام این چهار جوان پس از رد فرجام‌خواهی از سوی دیوان عالی کشور سحرگاه امروز به اجرا گذاشته شدند.

چهار زندانی سیاسی کرد پس از ملاقات با بستگان شان اعدام شدند.چهار زندانی سیاسی کرد پس از ملاقات با بستگان شان اعدام شدند. © .

دیروز چهار زندانی سیاسی کرد برای آخرین بار با بستگان خود پیش از اعدام ملاقات کردند. آنان که از اعدام قریب‌الوقوع خود مطلع بودند، مرگ خویش را با افتخار خواندند و از بستگان شان خواستند که در ماتم آنان نه لباس سیاه بر تن کنند نه اشک بریزند زیرا آنان در راه اعتقادات شان جان دادند.

منبع:رادیو فرانسه