آیا فیلمبردار برنامه میناوند و انصاریان به کما رفته است؟

شماری از رسانه‌های داخل ایران از بستری شدن فیلمبردار ویژه برنامه دربی و به اغما رفتن او خبر داده‌اند، اما تهیه‌کننده برنامه می‌گوید عوامل ضبط همه سالم هستند. زمزمه ابتلای علی پروین نیز پرسپولیسی‌ها را نگران کرده است.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان

مراسم خاکسپاری علی انصاریان

مهرداد میناوند و علی انصاریان پس از شرکت در برنامه ویژه‌ای که به مناسبت بازی پرسپولیس و استقلال برگزار شد، کرونا گرفتند و به فاصله ۱۴ روز درگذشتند. حال چند رسانه‌ داخلی، از مبتلا شدن فیلمبردار این برنامه و به کما رفتن او خبر داده‌اند.

این خبر را که ابتدا در "شما نیوز" منتشر شد، شماری از سایت‌های دیگر از جمله تابناک، عصر ایران و قدس آنلاین نیز نقل کردند. چند ساعت بعد اما، تهیه‌کننده برنامه ویژه دربی، موضوع را بدون ذکر جزییات تکذیب کرد. رضا خدادادی به پایگاه "جماران" گفت: «هیچ یک از عوامل این برنامه درگیر بیماری کرونا نشده‌اند و اگر غیر از این بود خود من در حال حاضر با شما صحبت نمی‌کردم.»

خدادادی در باره عکس سه نفره‌ بدون ماسک از خودش، میناوند و انصاریان گفته است: «ما فقط برای یک لحظه در پشت صحنه بدون ماسک عکس گرفتیم و نمی‌توان بطور دقیق گفت که آنها در این برنامه به کرونا مبتلا شدند.»

این در حالی است که گفته می‌شود میناوند هنگام حضور در این برنامه مبتلا به ویروس بود و پروتکل‌های بهداشتی نیز در حین ضبط رعایت نشده بودند.

در این میان، خبرگزاری برنا، وابسته به وزارت ورزش از بهبودی پژمان جمشیدی، بازیکن اسبق پرسپولیس و بازیگر کنونی تلویزیون پس از ابتلا به کرونا خبر داد. جمشیدی اما کلا ابتلا به بیماری را تکذیب کرد. پایگاه خبری "فوتبالی" نوشت: «پژمان جمشیدی کلا ابتلا به کرونا را تکذیب کرده و گفته که سالم است و به سر کار می‌رود.»

هم‌زمان خبر مبتلا شدن علی پروین، مهاجم سابق تیم ملی نزد هواداران پرسپولیس دهان به دهان شد. پروین در مراسم خاکسپاری میناوند و انصاریان در میان جمعیت بود.

سایت "فوتبالی" از قول یکی از نزدیکان علی پروین نوشته که حال او خوب است و با ماسک مطمئنی که از آلمان برایش آورده‌اند، در خاکسپاری انصاریان شرکت داشته است.

منبع:دویچه‌وله