PEZHVAKEIRAN.COM منطقه خوش آب و هوای لواسان؛ سیسیل گروه‌های مافیایی حکومت
 

منطقه خوش آب و هوای لواسان؛ سیسیل گروه‌های مافیایی حکومت

-اکبر طبری دستیار آملی لاریجانی در دادگاه می‌گوید «دوستانی دارم که اگر بخواهم تمام لواسان را به نام من می‌زنند». این دوستان به کجا وصل‌اند!؟
-سیدمحمد صدرالساداتی از طلبه‌های به اصطلاح عدالتخواه که پشتگرمی او به برادرش روح‌الله صدرالساداتی از نمایندگان ارشد خبرگان است می‌گوید منظور طبری از «دوستان» خانواده نجفی است که بعضی از آنها فراری‌اند.
- خانواده نجفی هلدینگ پتروشیمی «باختر» به قیمت ۷ هزار میلیارد تومان را به ۱۲۰ میلیارد تومان قسطی خریدند که الان ۱۰ هزار میلیارد قیمت دارد و حتی مجلس شورای اسلامی هم نتوانست این واگذاری فاسد را برگرداند.
- ارتباط ناطق‌نوری با زمین‌های لواسان چیست؟ احمدی‌نژاد چه می‌دانست که نگفت؟
- از مدعی و طلبکار بودن طبری در دادگاه و شیوه‌ی برخورد وی با قاضی نیز پیداست که به پشتیبانی چه کسانی دلگرم است و خوب می‌داند آنهایی که به «دادرسی» وی مشغولند نیز حلقه‌ای از زنجیره‌ی فساد سیستماتیک نظام هستند.
- مانند جزیره سیسیل که در ارتباط با مافیای ایتالیا شهرت جهانی یافته، منطقه خوش آب و هوای لواسان در جوار پایتخت نیز حیات خلوت مفسدان حکومتی و منصوبان علی‌ خامنه‌ای شده است.
 
پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ برابر با ۱۱ ژوئن ۲۰۲۰
 
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون صادق آملی لاریجانی رئیس پیشین قوه قضائیه صحنه زد و خورد بین باندها و جریانات درون نظام شده و بار دیگر نام چهره‌هایی مانند صادق‌ آملی لاریجانی و علی‌اکبر ناطق‌نوری در پرونده‌های کلان فساد مطرح می‌شود.
آملی ‌لاریجانی و ناطق نوری در کنار موحدی کرمانی در یکی از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام
بخش عمده اتهاماتی که علیه طبری و دیگر متهمان این پرونده مطرح می‌شود مربوط به دورانی است که آملی لاریجانی در رأس قوه قضائیه قرار داشت و قابل تصور نیست که وی از آنچه زیر دستش می‌گذشته بی‌خبر بوده باشد. اما موضوع این است که فساد خود آملی لاریجانی نیز پوشیده نیست.
اواسط امرداد ۹۸ پس از بازداشت طبری و انتقاد آملی ‌لاریجانی، محمد یزدی عضو شورای نگهبان و رئیس پیشین قوه قضائیه در نامه‌ای خطاب به صادق لاریجانی نوشت «رییس دفتری که ۱۰ سال جای مهمی را اداره کرده دستگیر می‌شود، بعد اعتراض می‌کند که چرا گرفتید؟! به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند! آیا ارث پدرت بود؛ از کجا آوردی ساختی؟!»
درون بعضی نهادهای حکومت از جمله شورای نگهبان عده‌ای از مقامات در افشای فساد گروه دیگری مانند خودشان سابقه ‌دارند. درواقع اگر آنها پولشویی‌‌ها و رشوه‌گیری‌ها را علنی نمی‌کردند و به علی خامنه‌ای فشار نمی‌آوردند آب از آب تکان نمی‌خورد. بجز آنها نیز نه کسی جرأت می‌کرد درباره فسادهای کلان موضع‌گیری کند و نه کسی خبردار می‌شد که ابعاد و عمق فساد دزدها و غارتگران از سفره انقلاب چقدر است!
 
لواسان در شمال شرقی تهران منطقه‌ای است ییلاقی و ویلانشین و از گرا‌نترین مناطق ایران که اکنون پیداست بهشت منصوبان علی خامنه‌ای است
سیدمحمد صدرالساداتی از طلبه‌های به اصطلاح عدالتخواه است که دلش به پشتیبانی برادرش روح‌الله صدرالساداتی از نمایندگان ارشد خبرگان گرم است. وی در افشای فساد خانواده علی شمخانی و دیگران اطلاعات دست اولی را از طریق اینستاگرام علنی کرد و به افشای ارتباطات پیچیده‌ی طبری و دیگر مقامات ارشد جمهوری اسلامی در گذشته و حال پرداخته است.
اکبر طبری اخیرا در جریان رسیدگی اتهاماتش در دادگاه ادعا کرد که دوستانی دارد که اگر او بخواهد کل لواسان را هم به نامش می‌کنند.
KayhanLondon کیهان لندن @KayhanLondon  

مزایای «برادری» و «دوستی» و «رفاقت»: تقسیم منابع کشور مثل ارث بابای مقامات مسئول!

این دیگر نام‌اش نیست: غارت و چپاول کشور توسط «برادران و خواهران» است!

 ویدئوی جاسازی شده
 ۷۶۱۲:۲۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹اطلاعات و حریم شخصی آگهی‌های توییتر
 
۱۸ نفر دارند درباره این صحبت می‌کنند
 
 
 
محمد صدرالساداتی در همین رابطه نوشته است، منظور طبری از «دوستان» خانواده نجفی است که بعضی از آنها فراری‌اند. این خانواده هلدینگ پتروشیمی «باختر» به قیمت ۷ هزار میلیارد تومان را به ۱۲۰ میلیارد تومان قسطی خریدند که الان ۱۰ هزار میلیارد قیمت دارد و حتی مجلس شورای اسلامی هم نتوانست این واگذاری فاسد را برگرداند.
صدرالساداتی می‌نویسد این خانواده مالک زمین کلاک در لواسان هم هستند و علی‎‌رغم مخالفت ارگان‌های مختلف (شورای‌‌ عالی شهرسازی و برخی اعضای بیت رهبری) با کمک دوستان آقای طبری در قوه قضائیه و به حکم شخص آملی لاریجانی به ۶۰ قطعه دوهزار متری در کنار منبع آب شرب تهران [سد لتیان] رسیدند.
yashar soltani @yasharsoltani  

ماجرای ویلاهای یادتان هست؟

صحنه‌گردان این پروژه آقایان آملی‌لاریجانی و ناطق‌نوری بودند روسای سابق قوه‌قضاییه و بازرسی دفتر رهبری

نتیجه این دخالتها مجوز ۶۲ویلای ۲۰۰۰متری و تولید ثروت ۶۰۰۰میلیاردی برای مالکان زمین بود

رهبری صریحا درمورد ممنوعیت ساخت این پروژه تذکر داده بود

مشاهده عکس در توییتر 
 
۴۷۱ نفر دارند درباره این صحبت می‌کنند
 
او در ادامه به کنایه نوشته «البته به حکم انصاف باید گفت این برادران خیّر هم هستند مثلا کمک کردن به ساختمان پر شکوه حوزه [علمیه] ولیعصر قم که اتفاقاً به آملی لاریجانی مرتبط است». او همچنین آدرس داده سابقه این خانواده را می‌توانید از برخی مداحان معروف بپرسید! در تصویری که صدرالساداتی برای این مطلب به اشتراک گذاشته علی‌اکبر ناطق نوری به عنوان «صاحب حوزه لواسان» معرفی شده که به خانواده نجفی کمک کرده است.
رسیدگی به فساد دانه‌‌درشت‌ها در سیستم قضایی جمهوری اسلامی که در رأس آن یکی از ناقضان حقوق بشر با انبوهی اتهام اقتصادی نشسته کار ساده‌ای نیست. در هر پرونده نام گروهی از مقامات ارشد پرنفوذ نظام مطرح است که هم غارت کرده‌اند و رشوه گرفته‌اند و هم از دزدی‌های ریز و درشت رقبای خود مطلع‌اند و پیدا و پنهان یکدیگر را تهدید می‌کنند که اگر قرار باشد حساب و کتاب پس بدهند، پای آنها را نیز به میان خواهند کشید. از مدعی و طلبکار بودن طبری در دادگاه و شیوه‌ی برخورد وی با قاضی نیز پیداست که به پشتیبانی چه کسانی دلگرم است و خوب می‌داند که آنهایی که به «دادرسی» وی مشغولند نیز حلقه‌ای از زنجیره‌ی فساد سیستماتیک نظام هستند.
 
video
 
لزوم شناسایی سرشاخه‌ها
از درون رژیم جریانی قوی به سیدابراهیم رئیسی فشار می‌‌آورند که به هر قیمتی شده شبکه طبری را که متصل به آملی‌ لاریجانی است زمین بزنند. روزنامه «خراسان» از رسانه‌های نزدیک به آستان قدس و تیم رئیسی در روز ۲۲ خرداد در مقاله‌ای با عنوان «رمزگشایی از جعبه سیاه فساد» با تمجید از ابراهیم رئیسی آوده «حفاظت اطلاعات قوه قضائیه سال ۱۳۹۷ طی گزارشی از کشف ۱۵هزار میلیارد تومان پول «کارچاق‌کنی» به تعداد ۳۴۴ مورد در سال ۹۵ در این قوه خبر داده بود». و این تنها گوشه‌ای از فساد قوه قضائیه در دوران صادق آملی ‌لاریجانی در ریاست این نهاد انتصابی است.
در این مقاله اشاره‌ای به نام آملی‌ لاریجانی نشده اما آمده «رمزگشایی از جعبه سیاه فساد در قوه قضاییه درواقع آغاز عملیات انهدام شبکه فساد در دستگاه قضایی است و رسیدگی دقیق وعادلانه به این پرونده بی‌اعتنا به فشارهای بیرونی و شناسایی سرشاخه‌های ارتباطی این شبکه می‌تواند منجر به بازگشت سلامت به دستگاه عدلیه شود».
فساد و «خلاء نقد عملکردها»
خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در واکنش به برگزاری دادگاه طبری در مقاله‌ای با عنوان «چرا دچار فساد می‌شویم؟» به بیان دلایلی پرداخته که یکی از آنها «خلاء نقد عملکردها» و میدان دادن به مجیزگویان است. طرح چنین مقاله‌ای در خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران که در گذشته بطور کامل حامی آملی‌ لاریجانی بود عجیب به نظر می‌رسد.
معمولاً خبرگزاری فارس بخش نظرات و کامنت خوانندگانش را نه همیشه بلکه در مواقع ویژه که می‌خواهد مردم به «سوژه» بتازند، بازمی‌گذارد. آملی‌ لاریجانی چهارشنبه ۲۱ خرداد در یک سخنرانی گفته «حقوق بشر برای آمریکا ابزاری بیش نیست». خبرگزاری فارس بخش ارسال پیام زیر این خبر را برای مخاطبانش باز گذاشته تا علیه او انتقاد کنند و هرچه می‌خواهند بگویند.
در پرونده اکبر طبری و زمین‌های لواسان اکنون نام علی اکبر ناطق نوری نیز مطرح است: رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس سابق دفتر بازرسی علی خامنه‌ای و نامزد ارجح خامنه‌ای در مقابل محمد خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۷۶ که طی آن پروژه امنیتی اصلاحات رونمایی شد!
ناطق نوری به همراه دست‌کم ۵۰ نفر از مقامات ارشد و روحانیان با نفوذ جمهوری اسلامی توسط عباس پالیزدار در سخنرانی‌هایی در ۱۴ اردیبهشت و ۷ خرداد ۱۳۸۷ به «فساد اقتصادی» و «رانتخواری» متهم شدند. کمتر از یک سال بعد بحث درباره فساد او و خانواده‌اش علنی‌تر شد و به مناظره‌های انتخاباتی سال ۱۳۸۸ رسید و محمود احمدی‌نژاد در مناظره با میرحسین موسوی از او پرسید «پسران آقای هاشمی رفسنجانی چکار می‌کنند در کشور؟… آقای ناطق‌نوری و فرزندانش چطور میلیاردر شدند و خودش چطور زندگی می‌کند؟» و موسوی در جواب احمدی‌نژاد را متهم کرد که به مسئولان مملکت تهمت می‌زند و از مردم خواست به او رأی دهند تا این بساط برچیده شود.
 
video
 
واقعیت این است که قوه قضائیه برای مقابله با فساد اقتصادی دست روی هر فردی که بگذارد پشت آن شبکه‌ای قرار دارد که در راس آن یک یا چند مقام ارشد نظام‌ نشسته‌اند که اغلب آنها نیز از منصوبان خامنه‌ای‌اند. آملی ‌لاریجانی چه اکنون که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و چه آن زمان که به عنوان رئیس دستگاه قضایی ۱۲ سال جولان می‌داد با حکم خامنه‌ای منصوب شده بود.
اکبر طبری هر کسی که باشد و هر جرم و فسادی که مرتکب شده باشد، دستیار صادق آملی ‌لاریجانی بوده و فساد معاونه دستگاه قضایی به سرشاخه‌ی آن در ریاست آملی لاریجانی می‌رسد. مانند جزیره سیسیل که در ارتباط با مافیای ایتالیا شهرت جهانی یافته، منطقه خوش آب و هوای لواسان در جوار پایتخت نیز حیات خلوت مفسدان حکومتی و منصوبان علی‌ خامنه‌ای است.
در سال ۱۳۹۷ ماجرای ویلایی که حسن فیروزآبادی اشغال کرده بود نیز جنجالی شد. او نیز رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و منصوب خامنه‌ای بود و به زور بعد از ۲۵ سال ویلا را پس داد. هادی میرمحمدعلی داماد علی شمخانی دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی نیز زیر سایه پدر همسرش در لواسان برای خودش امپراتوری برپا کرد.
دیروز چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ مهدی ساداتی در جلسه معارفه شهردار جدید لواسان گفت: «امیدواریم شهردار جدید لواسان آغازگر جریان پاکدستی باشد»! جعفر محمدرضا بیک لواسانی شهردار این ییلاق تهران نیز با بیان اینکه امید است اعتماد عمومی را به مدیریت شهری بازگردانیم، گفت «مبارزه با فساد سیستمی و غیرسیستمی داخل مجموعه شهرداری و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، زمینخواری و کوه‌خواری هدف اصلی بنده خواهد بود».
شهردار پیشین لواسان و تعدادی از اعضای شورای شهر آن در بهمن ۱۳۹۸ به اتهام زمینخواری و دریافت رشوه و ساخت و ساز غیرمجاز بازداشت شدند.

منبع:کیهان لندن