«راست و دروغ سیزده کرونایی»
موسی حاتمیان

توجه فرمائید، توجه فرمائید: 

این صدای رادیو تلویزیون ملی ایران است، حکومت اسلامی اشغالگران ضد ایران و ایرانی سقوط کرد، و اکنون خامنه‌ای، روحانی، ظریف، رییسی، فرماندهان سپاه پاسداران و تمامی جنایتکاران بر علیه بشریت در انتظار دادگاه عادلانه با نظارت عفو بین‌الملل هستند، حمید نوری جنایتکار نیز از سوئد به این دادگاه تاریخی منتقل شده است...
 
این خبرها راست هستند، زیرا ریشه در واقعیت دارند، اما دروغ سیزده هستند، پس نگاهی گذرا به سیزده بدر و دروغ سیزده داشته باشیم:
 در فرهنگ ایران، هیچ یک از روزهای سال نحس شمرده نشده، بلکه چنان چه می دانیم هر یک از روزهای هفته و ماه ایرانی، نام هایی زیبا و در ارتباط با یکی از مظاهر طبیعت یا ایزدان و امشاسپندان داشته و دارند، و روز سیزدهم هر ماه خورشیدی در گاه شماری ایرانی تیر روز(در زبان اوستایی و پهلوی تشتر یا تیشتر) نام دارد، که از آنِ ایزد تیشتر، ایزد پدید آورنده ی باران می باشد و نیاکان فرهیخته ی ما از منظر خجستگی، این روز را برای جشن، شادی و پیوند با طبیعت انتخاب کرده اند. برخی نیز می گویند که پس از حمله مسلمانان و اشغال ایران، از این رو که اعراب هفت روز در هر ماه را نحس می دانستند و سیزدهم هم جز این روزها بوده، روز سیزدهم فروردین را هم به اشتباه نحس خواندند...
یکی دیگر از رسم ‌و رسوم شوخی منتسب به روز سیزده که مشخص نیست نخست از کجا آغاز شده، دروغ روز سیزده است. اروپاییان نیز روز اول آوریل که به روز سیزده‌ی فروردین ما بسیار نزدیک است(هر چهار سال یک بار سیزده‌ی فروردین و اول آوریل برابر می ‌شوند) این رسم را دارند. بطوری که یکبار روز اول آوریل رادیو فرانسه در اخبار ساعت هفت صبح اعلام نمود، امروز برج ایفل خراب خواهد شد و...، البته دروغ آوریل برای جامعه‌ای که در طول سال دروغ نمی‌گویند، و در سطح عام رسانه های جمعی دروغ آشکار نمی شنوند، یک روز سال که دروغ می‌گویند، شوخی و سرگرمی و تنوعی است، اما در میهن اشغال شده ای که از بام تا شام آن،  بر تمام منابر مساجدش، و رهبر و رئیس جمهور و بقول تنگسیر، سید، و قاضی و داروغه اش، دروغ می گویند، این موضوع حکایت دیگریست و ریشه در فرهنگ اسلامی - آخوندی دارد!.
در واقع از جنگ بدر و احد، که لشکر فرشتگان به روایت خاتم پیامبران، به کمک جان جهان، و شاه شاهان شیعیان آمدند و ...، سقش را با دروغ برداشته و ناف این اندیشه را با شیادی بریده اند، که آخرین نواده و نتیجه آنها، علی گدا نیز در بیرون پریدن از شکم مادر، یا علی می گوید...و آنکه در نوزادیش هم یا علی می گفت، حالا یا اجنه می گوید، که جن و انس همدست شده اند، تا ریشه ما را بکنند، و بدستور حضرتش یک بخش ویژه مبارزه با جن در وزارت اطلاعات نیز تشکیل و اعلام می شود...اما بفاصله کوتاهی این خبرها را حذف و تکذیب کردند، و علیرضا رییسی، معاون وزارت بهداشت خودشان چهارم فروردین ماه در پاسخ ضمنی این روان پریشی تاکید کرد: «کووید۱۹،کرونا، ایران با جهان یکی است و منشا همه چین است».
روحانی شیاد که کلیددار دروغ اصلاح و تدبیر است، اعلام می کند، وضعیت ما در بحران کرونا، بهتر است از فرانسه و بریتانیا و تمام دنیا، سپس با نیشخندی از پلشتی باز می گوید، که هفتاد درصد مردم مبتلا خواهند شد، ولی ما دو هزار تخت خالی(در بیمارستان خالی بندی چهل و هشت ساعته بر پا شده ی سپاه جهل و جنایت) داریم و ...، این شیخ شیاد امید و تدبیر انگشت بنفشان چپ و راست همچنین مدعی شد که اولین مورد را ۳۰ بهمن متوجه شدیم، و دولت بلافاصله اعلام کرد!، یکی از پرستاران بیمارستان ولایت قزوین در ویدیویی که خبرگزاری ایلنا پنجم فروردین منتشر کرد، می‌گوید: «۵۱ روز است درگیر این ماجرا[کرونا] هستیم.» این درحالی است مقام‌های وزارت بهداشت تاریخ شناسایی اولین بیمار مبتلا به کرونا در قزوین را ششم اسفند حدود ۲۹ روز قبل اعلام کردند و زمان شناسایی نخستین بیمار مبتلا به کرونا در کل ایران را نیز در ۳۰ بهمن،حدود ۳۵ روز قبل، عنوان می‌کنند، اما در حکومت دروغ اسلامی دیروز این خانم پرستار را مجبور کردند، در کلیپ دیگری حرف خودش را پس بگیرد، و بگوید منظورم آنفولانزا بوده است!، و بلافاصله هشدار متخصصان ایمنی و آلرژی ایران به روحانی: مبادا دو میلیون نفر را بکشید! و...
 
دروغ و وقاحت در حکومت اسلامی حد و مرزی ندارد، پنجشنبه هفتم فروردین ‏حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان این که ایران به کمک آمریکا برای مقابله با کرونا نیاز ندارد، گفت: به آنها می‌گویم که اگر ملت آمریکا نیازی به کمک دارد، آماده این کار هستیم!، و حسین شریعتمداری، مدیرمسوول روزنامه کیهان گفته: "پزشکان ظاهراً بدون مرز از کدام مرز اجازه ورود گرفته‌اند؟ اخراج پزشكان بدون مرز شرط عقل است و حضور آنان پوششی برای اهداف غیر انسانی است". . .و با اخراج پزشکان بدون مرز، مردم دردمند را از امکانات و رسیدگی آنها محروم کردند، و در عوض کر هماهنگ روحانی، ظریف، محسن رضایی و چپ و راست انگشت بنفش داخل و خارج کشوری برای آزاد کردن پول های بلوکه شده و...اما نه برای کمک به مردم، بلکه واضح است که حکومت اسلامی جنایتکاران حاکم بر میهنمان برای فعالیت‌های مخرب خود در داخل، خاورمیانه و جهان به پول نقد نیازدارد، نه کمک‌های انسان‌دوستانه برای مردم بی دفاع ایران...
 و همزمان در این مسابقه دروغ عاشقان ولایت، «خانه طلاب جوان» در نامه‌ای به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، برای پرستاری از سالمندان مبتلا به کرونا در اروپا و  آمریکا اعلام آمادگی کرد. این تشکل حوزوی از ظریف خواست تا شرایط اعزام طلاب به خارج از کشور را فراهم کند یا سالمندان اروپایی را برای مداوا به ایران دعوت کند!(در حالیکه سالمندان در کهریزک و مددکاران آنها به کرونا مبتلا شده و رها شده هستند), و یا سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران، روز چهارشنبه گفت مردم در کشورهای اروپایی در اولین حمله كرونا سرگردان شده‌اند، «اما در ایران مردم حتی یک روز برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی دچار سرگردانی نشده‌اند!. آیا شفافیت با مردم خودشان و جهان را سرگردانی می نامند؟، که امروز اعلام کردند، ‏نتیجه تست کرونای ‎بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، مثبت اعلام شد، و پیشتر شاهزاده (ولیعهد) آنها نیز مبتلا شده است، در حالیکه شما پنهان می کنید که ولیعهد مأمون در مشهد و خواهرش در قم و امامزاده های پلید شما این ویروس مرگبار را به جان چه بیشمار مردمان میهنمان انداخته اند، و در حالیکه مسولین حکومت اسلامی از آیت الله تا مشاور رهبر و ...مبتلا و تلف شده اند، شما صدایش را در نمی آورید، حالا مردم مبتلایی که در فیلم های خیابانی شهروندان مثل برگ خزان بر زمین می افتند بجای خود، اما معلوم نیست این همه سرگردانی و روان‌پریشی‌ سران حکومت از صدها تکذیبیه رسمی بیانات و اعتراف رسمی به اجنه و لاشه گردانی سلامی برای تکثیر و شیوع وسیع کرونا، و فرار آخوندهای قم در کمپرسی (که توسط پلیس راه پایین کشیده شدند) و ... سرگردانی اروپا و آمریکاست؟، همین امروز ‏رضا شیران خراسانی، نماینده ‎مجلس، در مصاحبه‌ای به ایلنا گفت نام خارجی کرونا، «کووید۱۹» است و در ایران هم نامش «بیماری حاد تنفسی» می‌شود، بعد می‌گویند که مثلا در ‎خراسان ۴۰۰ نفر بر اثر بیماری حاد تنفسی و ۵۰ نفر بر اثر کرونا جان خودشان را از دست داده‌اند.!
 و در یک برنامه تلویزیونی که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، مصرف بابونه و شیرین‌بیان برای درمان کرونا توصیه می‌شوند، و حضور برخی طرفداران «طب اسلامی» و آخوندهایی که عطر رسول‌الله را در بیمارستان‌ها و ملاقاتشان با بیماران مبتلا به کووید۱۹ به لبهای آنها می مالند، و بجز مرگ آنها که دو روز بعد رسماً اعلام شد، این جانیان مجنون باعث شیوع و ابتلاء بسیاری نیز می شوند، و یا پاتک نیروهای شبه نظامی حزب‌الله که بدستور حسن نصرالله برای کمک به سپاه پاسداران وارد نبرد با ویروس کرونا در ایران شده و توانستند در این مانور مشترک، اهداف کرونای صهیونیستی را نابود کنند، اما آیت الله مکارم فتوا داده که گرفتن واکسن ضد کرونا از اسراییل حرام نیست!، جالب است بدانیم که فعالیت حزب‌الله به خاطر شیوع کرونا در لبنان محدود شده است، و شبه‌نظامیان مورد حمایت جمهوری اسلامی متهم می‌شوند که عامل اصلی انتقال ویروس کرونا از ایران به لبنان بوده‌اند، و شهروندان لبنانی از این مسئله خشمگین هستند.
در این تورنمنت دروغ آخوندی، علیرضا رئیسی،‌ معاون وزارت بهداشت ایران،‌ روز چهارشنبه این احتمال را مطرح کرد که علاوه بر قم، ممکن است استان گیلان نیز منشا شیوع بیماری کرونا در این کشور بوده باشد، و پس از او چند مقام دیگر این را تکرار کردند، که مثلاً ابتکاری برای بدر بردن قم و حوزه علمیه از تدارک این جنایت بر علیه بشریت و قتل عام ایرانیان باشد!، تا در حافظه تاریخی مردم ثبت نشود!.
اما از حق نباید گذشت که اگر کسی تاریخ ظهور و نبوت و پرواز بزرگ تاریخ‌ساز حضرتش با شتر از مکه به مدینه، و عروج با خر به آسمان هفتم، و کمک های سلمان جبرییل، و نزول آیات عسل پس از سر کار گذاشتن محمد عالم الاسرار توسط عایشه و صفیه, و قاپیدن زینب(همسر یار و پسر خوانده اش)، و آیاتی که برای این انقلاب ایدئولوژیک خاتم الانبیا که نور نتابد مگر بر جمالش، هری از آسمان به زمین ریخت برای وصالش(همچنانکه نوه و نتیجه اسلام دمکراتیکش نیز در اقدام مشابه و مراسم عقد و ازدواج میمون از این اتهام مشابه پیامبر خواندنش توسط حکمت فقید، در پوست خود نمی گنجید)، و رویاهای جهانگشایی و تسخیر ایران و روم، که در حسرتش مرد، و هزار و چهارصد و اندی سال امتداد این دروغ بزرگ تاکنون، نبایستی این روان پریشی اجنه گفتن خامنه‌ای جنایتکار، و شیادی روحانی و گوبلز حکومت اسلامی(ظریف) و ...را یک پدیده مجرد کنونی دید، بلکه امتداد جریانیست که در سرچشمه گل آلود و زهرآگین است!، و در این امتداد خط زرد دروغ است، که ایران اشغال شده نیز عملا به دست یک عده دعانویس و رمال و فالگیر اداره می شود، و رهبر جنایتکاران، دایره دشمنان را تا مرزهای ناممکن جهل و خرافه و "اجنه" گسترش داده است.
البته این سنت! مولود دروغ که از صدرش شیادی و نمایش رو حوضی غار حرا و ...بوده است، به جنایتکاران حکومت اسلامی حاکم بر میهنمان محدود نمی شود، و همچنانکه دویچه‌وله در گزارشی یادآوری کرد، «کرونا؛ تهدیدی برای جهان و فرصتی برای داعش؟
با شیوع کرونا تمامی توجه‌ها بر این ویروس متمرکز شده است. گروه تروریستی داعش که کرونا را "عذاب دردناک الهی برای دولت‌های صلیبی" می‌نامد، به گفته کارشناسان نهایت استفاده را از آشفتگی برآمده از بحران کرونا خواهد کرد.»، بله نه تنها داعش، بلکه خامنه‌ای و جنایتکاران حکومت اسلامی نیز حداکثر سواستفاده از این شرایط را برای تسویه حساب با مردم و جنبش دادخواهی قیام آبان، و سقوط هواپیما و به حاشیه راندن تمامی مطالبات، و تسویه حساب با زندانیان سیاسی و از بین بردن آلترناتیو های مورد اقبال توده های مردم میهنمان(مانند نسرین ستوده و نرگس محمدی و...) که در زندان هستند, برای لغو تحریم و بازگرداندن پول های بلوکه شده و عقب راندن و زمین گیر کردن بیش از پیش اپوزیسیون داخل و خارج کشوری و ...را دارند و خواهند داشت.
بله قصه این دروغ اسلامی سر دراز دارد، و در تمامی نقاط بردار اندیشه اسلامی، از اسلام حوزوی فداییان اسلام تا فداییان کنونی چپ حامی همین اسلام، از خمینی و بهشتی و شریعتی و بازرگان و مجاهدین تا همین خامنه ای و رفسنجانی و رجوی و داعش و حزب‌الله و بوکوحرام و ... خوانش های متفاوتی از اسلام نیستند، و تنها روبانها، و ادا اطوار های متفاوتی آنهم به اقتضای زمان دارند، کما اینکه همگان شاهد بودیم که وقتی داعش شروع به پیشروی برق آسا در عراق کرد، رهبری اسلام انقلابی مجاهدین با بیانیه های تبریک پیاپی به آن «عشایر انقلابی عراق» نتوانست شوق خود از دیدن بیضه اسلام(در تجاوز بیرحمانه به دختران ایزدی و...) را پنهان کند، و نشان داد که این بردار اندیشه اسلامی چوب دو سر طلاست!، و همچون تسویه حساب کنونی سران حکومت اسلامی، رهبری مجاهدین نیز از بیماری درماندگان کمپ اشرف و لیبرتی، و اکنون اشرف سوم آلبانی، برای کشته گرفتن و تسویه حساب با اعضای بیمار از هیچ خیانت و دروغی فروگذار نکردند و نمی کنند(که موارد بسیار آن خارج از حوصله این مقاله است).
 
 اما وقتی مقاله آقای مصداقی در یادمان مادر عالمه، و فرار مسعود رجوی از عراق را خواندم
خاطرات متعددی در ارتباط با این موضوع بیادم آمد، که همگی در امتداد همین بحث دروغ است، و اینکه آیا رجوی از آغاز یک انقلابی بود؟، یا در آن عصیان هذیان پنجاه و هفت این فرصت را بدست آورد، و توانست بدون هیچ هزینه و امتحانی، رهبر نسل جوان بشود و...، در رابطه با موضوع فرار این رهبر همیشه فراری از سال شصت تاکنون، یکبار در نشستی که در پارسیان برگزار کرده بود، خبرهای ناگواری در رابطه با عرفات فقید رسید، او که ظاهراً از احتمال تکرار این موضوع در رابطه با خودش قالب تهی کرده بود، سراسیمه آن بحث را متوقف کرد، و با فرا خواندن نوکران دستمال بدستش (شریف، بهنام و...) از آنها پرسید، به نظر شما بزرگترین انتقاد و گناه کادر رهبری الفتح در این حادثه دردناک چیست؟، آن انترهای به صحنه پریده که طبق معمول منظور و مقصود لوطی مرشد هفت خط را نفهمیده بودند، شروع به سخنان دیگری کرده و گفتند برادر در هر حال همه دیدیم، عرفات خودش بصراحت اعلام کرد، من در اینجا و در کنار رزمندگان فلسطینی تا آخرین لحظه و تا آخرین قطره خون می مانم و...، که به ناگهان رجوی با عصبانیت حرفشان را قطع کرد، و خودش «یاسین» را با صدای بلند در گوش آنها خواند، که «بزرگترین انتقاد و گناه کادر رهبری الفتح این است که، پیش از محاصره عرفات بایستی او را با پس گردنی و اردنگی از آنجا بیرون می کشیدند، تا رهبری مردم فلسطین را حفظ کنند و...»، بقول معروف شنونده عاقل باشد!، آیا شما منظور آن روز رهبر انقلاب نوین دارای لشکر ها و یگان های ابابیل اشرف نشان داخل کشور را متوجه شدید؟، من که متوجه منظورش شدم، برای اینکه درستی دریافتم از نیت فرار رجوی را چک کنم، بلافاصله گزارشی مختصر برای آذر (محبوبه جمشیدی) نوشتم، که فردای آن روز، ایشان با من صحبت کرد، و ضمن تأیید دریافت من و بیان عذر تقصیر شورای رهبری و مسولین ستاد رهبری و همه ما (که چرا از این مهم غافل بوده ایم!) و...حتی از من سوال کرد، که آیا من پیشنهاد و راه کار مشخصی در این رابطه دارم یا خیر، و نهایتاً یادآوری اینکه خودت هم میدانی اطلاعات رهبری سکرت و موجودیت سازمان و جنبش است، و...، بله، این هراس و فرار آن چه گواری دروغین ادامه داشته و دارد، از این چاه به آن چاه گنداب جمکران، و از این پیام تا آن پیام صوتی با عکس جوان!، و در رقابت با فتواهای ولایت فقیه جانیان بر سر لحاف مردگان ...
یادآوری این فاکت نه برای تأیید مقاله یا نظرات آقای مصداقی، بلکه برای این است، که بنا به شناختم از وی، ایشان چه در این مقاله، و چه در گزارش نود دو و نود و سه و...چیزی جز تاباندن نور حقیقت بر دروغ، در نظر نداشته است، زیرا که این دروغ و راویانش، از خامنه‌ای و روحانی و ظریف، تا رجوی و چپ نحیف و...سد راه پیروزی جنبش دادخواهی مردم ایران بوده و هستند!.
آه و فریاد از این همه درد و بیداد، که این نوشتار را طولانی کردند، بله از مادر عالمه، تا مهدی تقوایی و مهدی افتخاری، از مهدی نازی آباد (که نامش را اکنون حضور ذهن ندارم، اما از بچه‌های اوین و قزلحصار و جمعی آن پرونده شصت نفره بود، و مانند زرکش و بسیاری در فروغ کشته شدند) تا بسیاری دیگر که آرمانی جز رامش و آسایش ایران و ایرانی نداشتند، همه و همه مغضوب کوتوله ی خودشیفته ای شدند، که از هیچ خیانتی و رذالتی در حق مادران، دختران، یاران و سالخوردگان، کودکان و حتی فرزند خودش دریغ نکرده و نمی کند، و البته به همت آقای مصداقی، آقای یغمائی، آقای قصیم، آقای روحانی و دیگر جدا شدگان مسول در برابر مردم، تاکنون این عنصر تبهکار فراری و زوجه جنایتکارش، بهایش را پرداخته اند، و از این بیشتر نیز خواهد پرداخت، و بی تردید روزی در کنار خامنه‌ای و رییسی و... آنها نیز پاسخگوی جنایت بر علیه بشریت خواهند بود.
 
اما راست سیزده بدر چیست؟
حقیقت نهفته در جشن سیزده بدر این است که ویروس کرونا، با تمام خسارت و تلفات و ...، تاکنون درب دکان چند صد ساله ی آخوندها و اندیشه اسلامی را در مشهد  امام رضای آفتاب تابان خراسان و آبجی معصومه کماندویش در قم، و حتی کعبه و...را تخته کرده و گل گرفته است...، و پس از این و در هر حال اگر درب معاملات جهانی با جنایتکاران رژیم و تمام حامیان آنها بر علیه مردم ایران(و این بار به بهانه‌ی کرونا) نیز بر هر پاشنه ای بچرخد، دیر است و دور نیست که گردآفریدان و سیاووشان نوروز، با قیامی آتشین و ولایت سوز، نحوست این حکومت اسلامی را از تن ایران و ایرانی بدر خواهند کرد، و تمامی نمادهای این ویروس مرگبار را برای نجات ایران، خاورمیانه و جهان، به عمیق ترین گورستان تاریخ روانه خواهند کرد.
می رسد روز بهاران
نوبت ما می رسد
همچنان سیلی ز باران
نی خرامان، بل شتابان می رسد!
ما پیروز می شویم.
 
موسی حاتمیان
آدینه ۸ فروردین/ March27,2020
 سوئد

منبع:پژواک ایران


موسی حاتمیان

فهرست مطالب موسی حاتمیان در سایت پژواک ایران 

* پیام اطلاعات خامنه‌ای برای تبادل حمید نوری   [2023 Dec] 
*قاتلان مهرجویی و بیمارستان الاهلی یکی هستند!  [2023 Oct] 
*به بهانه‌ی بیمارستان الاهلی و یک سوال از رجوی  [2023 Oct] 
*جایزه صلح نوبل  [2023 Oct] 
*فاطمه فاطمه نیست!   [2023 Oct] 
*مهر آمد و بوی سرخ طوفان  [2023 Sep] 
*نیکا پرچم مانا!  [2023 Sep] 
*انقلاب زن زندگی آزادی زنده است!  [2023 Sep] 
*نگاهی به یازده سپتامبرپس از دو دهه   [2023 Sep] 
*پشت پرده ی غوغای حضور نیری جنایتکار در آلمان  [2023 Jul] 
*نیمه ی پنهان ماه پیروزی درخشان جنبش دادخواهی   [2022 Jul] 
*پیروزی درخشان جنبش دادخواهی، در زوایای آشکار و پنهانی  [2022 Jul] 
* جاکش های سیاسی حکومت اسلامی، در لشکرکشی پهلوی ستیزی*  [2022 Jun] 
*پیام رضا پهلوی، فرصتی برای نجات ایران و ایرانی  [2022 Jun] 
*از آن سحرگهان خرداد پر فریاد، تا این شامگاهان خرداد پر بیداد!*  [2022 May] 
*دست های خونین جنایتکاران، از فاجعه سینما رکس تا متروپل امروز آبادان   [2022 May] 
*فریاد بلند سرنگونی، پس از پیروزی جنبش دادخواهی  [2022 May] 
*پیام مهم پیروزی دادگاه حمید نوری، برای فعالان جنبش دادخواهی  [2022 May] 
*خوشآمد روز فیروزی، ازین نو جشن پیروزی  [2022 May] 
*سپاسی در آستانه جشن پیروزی، از میهن تی وی و باشندگان جنبش دادخواهی  [2022 May] 
*چرا جشن پیروزی دادگاه نوری، جشن ملی ایرانیان است؟  [2022 Apr] 
*دادگاه حمید نوری، نماد پیروزی سالی که گذشت!  [2022 Mar] 
*نوروز پیروزی برآمده از دادگاه حمید نوری  [2022 Mar] 
*افسار پاره کردن رجوی در مقابل پیروزی دادگاه نوری  [2022 Mar] 
*رئیسی راسپوتین پوتین!  [2022 Feb] 
*ایرج مصداقی، آخرین تیر ترکش دادگاه امروز، و پیروزی جنبش دادخواهی!  [2022 Feb] 
*خانه ی شلالوند، نماد سروهای بدار آویخته در بند!  [2022 Feb] 
*روایت اشتری از آن تابستان همه کشی!   [2022 Feb] 
*فریادی برای سر بریده ی اهوازی، در برابر مدعیان آن بهمن سیاهی!   [2022 Feb] 
*بدرقه ی دیگری در سالگرد کوچ شهروز رشید!  [2022 Feb] 
*کرونای نوری و پارادوکس شادی!   [2022 Jan] 
*دسته گلی برای مردم سوئد، دادستان ها، و یوران یالمارشون!  [2022 Jan] 
*یاشاسین مهدی اصلانی!   [2022 Jan] 
*ایرج مصداقی و دادگاه نوری، از منظر ایرج پزشکزاد!  [2022 Jan] 
*«ناپرهیزی های ضدامپریالیستی» در «دادگاه امپریالیستی»!  [2022 Jan] 
*ادعای چپ ستیزی، یا حکایت در دیزی!  [2022 Jan] 
*یادی از «شکری» در کلاپ هاوس دادگاه نوری   [2021 Dec] 
*«پیروزی فریاد زندگی در دادگاه نوری»  [2021 Dec] 
*«سخنگوی مجاهدین در گامی فراتر از قاتلین»  [2021 Dec] 
*«منتهای دنائت ضد مردمی رجوی در دادگاه نوری»   [2021 Dec] 
*«عاشقانه های جلادان، از دادگاه نوری در استکهلم، تا قلب ایران در اصفهان»   [2021 Dec] 
*«بده بستانهای ولایت غالب و مغلوب در دادگاه امروز استکهلم»   [2021 Dec] 
*«خط دفاعی حکومت اسلامی، در برابر پیروزی جنبش دادخواهی»  [2021 Nov] 
* «پایان تلاش نافرجام گروگانگیری دادخواهی»   [2021 Nov] 
*«دادخواهی به شیوه ی خوجه، در سنگرهای بتنی آلبانی»   [2021 Nov] 
*«جعبه سیاه دادگاه نوری، در دومین سال رونمائی»  [2021 Nov] 
*«مش دولت و حمزه و مختار و فروغ، در یک قاب دادخواهی»   [2021 Oct] 
*«گندگاو چاله دهانی رئیسی، نسبت به مفاخر با شکوه هویت ملی»  [2021 Oct] 
*«دادخواهی به سیاق رجوی از دادگاه نوری»  [2021 Oct] 
*«از دهقان فداکار تا نوجوان آتشکار »   [2021 Sep] 
*«اوج تجارت اسلامی، در پرونده و دادگاه نوری»  [2021 Sep] 
*«قتل شاهین ناصری، همزمان با سخنرانی رییس‌جمهور قتل عام»   [2021 Sep] 
*دادگاه نوری، داد از بیداد و خیانت شُغاد»   [2021 Sep] 
*«از میدان بهارستان تا میدان توپخانه!»  [2021 Aug] 
*«از مادران خاوران و آبان تا دادگاه نوری، و جنبش دادخواهی مردم میهنمان»  [2021 Aug] 
*«تهران دوباره فتح می شود!»  [2021 Jul] 
*از دادگاه نور چشمی رئیس جانیان تا خروش خوزستان»  [2021 Jul] 
*«رئیسی، اژه ای و دادگاه نوری»  [2021 Jul] 
*«مشت محکم کارگران، بر دهان کثیف دولت رئیس جانیان»   [2021 Jun] 
*«رییس‌جمهور آیشمن»  [2021 Jun] 
* «گزارشی از برادران افکاری، و وظیفه ملی ما»  [2021 Jun] 
*«چماقداری حکومت اسلامی در آستانه انتخابات و قیام سراسری»  [2021 Jun] 
*«آخرین نمایش انتخابات، شام آخر خامنه‌ای»  [2021 Jun] 
*«جار بلند جنبش دادخواهی و دشمنانش»   [2021 Jun] 
*«خوبی که خویش را سرودی کرد و ماند»  [2021 May] 
*«رئیسی راسپوتین نظام، یا گورباچوف حکومت اسلامی»   [2021 May] 
*«ساز سازمان ملل و سازمان مجاهدین»  [2021 Apr] 
* «خیز جنایتکاران برای خاوران زندگان و انتخابات مردگان»  [2021 Apr] 
*«توپخانه دروغ رجوی به کدام طرف شلیک می کند؟»  [2021 Apr] 
* «تاراج ایران توسط حکومت اسلامی اشغالگران»   [2021 Mar] 
*«نوروز پیروز، چنگ در چنگ با دشمنان دیروز و امروز»   [2021 Mar] 
*«هشتم مارس، اولین قیام زنان ایران، در مقابل حکومت اسلامی اشغالگران زن ستیز»  [2021 Mar] 
*«جنازه گردانی انیس نقاش توسط خامنه‌ای کلاش بر یابوی مماشات»  [2021 Feb] 
*« رکورد های جنایت در اندیشه اسلامی شقاوت»   [2021 Feb] 
*«خاله زری سرود می خواند»  [2021 Feb] 
*«بیست دوم بهمن گورزاد»   [2021 Feb] 
*«بهمنی که در بحران هویت ملی بر میهنمان آوار شد»  [2021 Feb] 
*«تسخیر کنگره، پیروزی بایدن و تبعاتش برای جنبش دادخواهی مردم ایران»  [2021 Jan] 
*«دستور خامنه‌ای جلاد برای قتل عام جمعی»   [2021 Jan] 
*«ارابه ولایت فقیه»   [2020 Jun] 
*«شریف شرافت به یغما رفته»  [2020 Jun] 
*«خرداد پر بیداد»  [2020 Jun] 
*«جنایت کشتن جورج فلوید، و استقبال جنایتکاران از این حادثه دردناک»  [2020 Jun] 
*«فاصله ای ویرانگر از چهار خرداد تا پانزدهم و سی خرداد»  [2020 Jun] 
*«اهمیت پیروزی مجدد بازداشت نوری جنایتکار»  [2020 May] 
*«رد پای قاتلان رومینای نوجوان در اندیشه اسلامی جنایتکاران حاکم بر میهنمان»  [2020 May] 
*«تروریسم خمینی - خامنه‌ای - رجوی، مثلث شوم تروریسم اسلامی»  [2020 May] 
*«گناه امیر جوان، خروج بر امام زمان غرق در گندآب جمکران و رمضان»  [2020 May] 
*«پیروزی ادامه بازداشت نوری جنایتکار، مشت محکمی به اعدام های رمضان»  [2020 May] 
*«هر کتابی برگی ست از تاریخ»  [2020 Apr] 
*«فاجعه انقلاب فرهنگی از دریچه کرونا»  [2020 Apr] 
*«از نیمه شعبان تا زنجیریان رمضان»  [2020 Apr] 
*«کرونای رمضان خطرناکتر از کرونای جهان»  [2020 Apr] 
*«دستمریزاد به میهن دوستان»   [2020 Apr] 
* «نعل کرونا به ضرب سکه ی اسلام»  [2020 Apr] 
*«قتل عام خاموش زندانیان توسط حکومت اسلامی جنایتکاران حاکم»  [2020 Apr] 
*«پیروزی ادامه بازداشت نوری جنایتکار در این وانفسای کرونا»  [2020 Apr] 
*«کرونا، سیزده بدر، چهارده معصوم هم بدر»   [2020 Mar] 
*«راست و دروغ سیزده کرونایی»  [2020 Mar] 
*«کرونا، ویروس جنگ یا صلح»  [2020 Mar] 
*«ویروس کرونا، مائده الهی یا تیغ دو لبه برای حکومت اسلامی»  [2020 Mar] 
*«جشن نوروز، چنگ در چنگ با ویروس حکومت اسلامی»  [2020 Mar] 
*هشتم مارس امسال و جایگاه زنان در جنبش دادخواهی ایران  [2020 Mar] 
*«حکومت قتل عام و آینده میهنمان». موسا حاتمیان  [2020 Mar] 
*«دستگیری نوری جنایتکار و چشم انداز فرو ریختن دیوار برلین اسلامی»  [2020 Feb] 
*«سندرم استکهلم و تراژدی کمدی الهی اپوزیسیون»  [2020 Feb] 
*«سرفصل قیام دی و بهمنی دیگر»   [2020 Jan] 
*«نگذاریم که ملا سر آبان ببرد»   [2020 Jan] 
* ظهور رجوی و دستِ خر کوتاه!*  [2020 Jan] 
* «جفتک زن جمکران»   [2020 Jan] 
*خجسته «۸مارس» روز جهانی زن  [2018 Mar] 
*گاز اشک آور, عیدی کارگران نیشکر هفت تپه  [2018 Mar] 
*مرثیه ای برای شورای حقوق بشر و سازمان ملل  [2018 Feb] 
*رفراندوم, پرهیز از خشونت و حق دفاع   [2018 Feb] 
*ژنو میزبان آوائی جنایتکار  [2018 Feb] 
*سقوط هواپیما به مقصد یاسوج, سانحه یا...؟  [2018 Feb] 
*رفراندوم واقعی جوانان قیام از دیشب تا امروز در تهران  [2018 Feb] 
*"دختران میدان انقلاب" نماد هویت ملی ایرانیان  [2018 Feb] 
*آیا بایستی از طرح رفراندوم با نظارت سازمان ملل متحد حمایت کرد؟  [2018 Feb] 
*دستان خونین علیرضا آوایی وزیر دادگستری دولت روحانی  [2017 Aug]