PEZHVAKEIRAN.COM کرونای اسلامی خطرناکتر است!
 

کرونای اسلامی خطرناکتر است!
باید با اعتراض به جمهوری اسلامی به جنگ کرونا رفت! 

محسن ابراهیمی

ویروس کرونا مذهب ندارد. اما کرونا وقتی با ویروس خطرناکتر جمهوری اسلامی ترکیب شود حتما خطرناکتر است.

1- همان هفته ای که خبر اپیدمی کرونا در چین منشر شد، هواپیمایی ماهان دهها پرواز چین به ایران و ایران به چین را همچنان ادامه داد. تردیدی نیست که پشت این بی اعتنایی به سلامت مردم منافع مادی مافیای اسلامی خوابیده است.

2- این اپیدمی که همزمان شد با "انتخابات"، موجب ترس سران حکومت شد که از پیش نگران عدم شرکت مردم در این مضحکه بودند. جمهوری اسلامی که هرگز با مردم روراست نیست، به خاطر اینکه خبرهای واقعی شیوع کرونا ممکن است حتی اوضاع را بدتر کند دروغگویی را شروع کرد. یک مقام وزارت بهداشت گفت دو نفر در گذشته اند ومقام دیگر همان زمان گفت چهار نفر

3- شهر قم اولین مرکز شیوع کرونا اعلام شد. اما به جای قرنطینه این شهر، معاون وزیر بهداشت چشم در چشم مردم دوخت و اعلام کرد: قرنطینه متعلق به دوره جنگ جهانی دوم است. خود چین هم از قرنطینه راضی نیست! قم قرنطینه نشد. به منبع شیوع ویروس نه تنها در سایر نقاط ایران بلکه در کل منطقه شد.

4-  تا کنون در 7 کشور منطقه و تعدادی کشور دور از ایران ویروس کرونا شایع شده است که منشا همه آنها مسافرانی از ایران هستند. جمهوری اسلامی بعد از چین به دومین مرکز اشاعه ویروس تبدیل شده است. تو خود حدین مفصل بخوان از این مجمل

5-  نسبت مرگ و میر بر اثر این ویروس در خود چین دو درصد است. درایران اما با توجه به تعداد اعلام شده مبتلایان به این ویروس و فوت شدگان، این نسبت 20 درصد است.

6-  این دیگر جالب است. اولا معلوم نیست چرا مرکز مذهبی حکومت اسلامی به مرکز شیوع کرونا تبدیل شده است و چاه جماران نتوانسته است کاری بکند! ثانیا چرا مبتلایان به این ویروس در میان مقامات حکومت اسلامی بسیار بالاست و از دست خداوند و پیامبران و امامان کاری ساخته نیست. از معاون وزیر بهداشت گرفته تا شهردار منطقه 13 تا رئیس شورای شهر تا نماینده مجلس در این میان اعلام شده اند.

7-  با اولین نشانه های ابتلا به این ویروس و چند مرگ اعلام شده، کرونا مثل همه مسائل امنیتی شد. به جای همکاری با مراکز پیشرفته تشخیص و درمان مبتلایان به این ویروس، "کارگروه ویژه در پلیس فتا" سازمان یافت و سربازان گمنامش شایعه پردازان زیادی در شهرهای مختلف را شناسایی و دستگیر کردند و اعتراف هم گرفتند که این "مجرمین" مشغول "تشویش اذهان عمومی" بوده اند!

8- روسای دو باند در جمهوری اسلامی - خامنه ای و روحانی هردو - "ملت عزیز" را از توطئه امریکا و دشمن خارجی مطلع کردند که میخواهند کشور را به تعطیلی بکشانند! این جانیان و ابلهان، به جای همکاری جهانی با مراکز پیشرفته تشخیص و درمان در این کشورها، میخواهند مردم را با خطر "شیطان بزرگ" مشغول کنند.

9-  در مقطع شعبده بازی "انتخابات" به مردم در باره ویروس کرونا دروغ گفتند که مبادا صندقهای شعبده بازیشان سوت و کورتر شود. بعد از پایان شعبده بازی سوت و کور سعی کردند منفور بودنشان را با خبر کرونا ماستمالی کنند که البته مایه ریشخند شدند. الان هم میخواهند به نام مبارزه با کرونا خطر اعتراضات گسترده مردم را کاهش دهند. میخواهند شیوع کرونا را که میرود به بهانه واقعی جدیدی برای شیوع اعتراضات جدید علیه حکومت اسلامی شود به "مائده آسمانی" برای ایجاد سد برای اعتراض مردم تیدل کنند. تعطیلی هر مرکزی توسط جمهوری اسلامی بر مبنای درجه امکان شیوع ویروس کرونا نخواهد بود بلکه بر اساس پتانسیل آن مرکز برای تبدیل شدن به مرکز اعتراض علیه حکومت انجام خواهد گرفت.

10- مثل همه حوادث طبیعی، اینجا هم مردم باید به تلاش و آگاهگری و اطلاع رسانی و کمک متقابل همدیگر اتکا کنند. اما این کافی نیست. مسئولیت مستقیم کشتار کرونا در ایران مستقیما بر عهده جمهوری اسلامی است که خاطره تلخ دروغ و دغلکاریش در قتل عام مسافران هواپیمای اکرایینی همچنان زنده است. باید به این حکام اسلامی که ذره ای به جان و زندگی مردم ارزش قائل نیست فهماند که هر کشته شده به خاطر ویروس کرونا پرونده جناتیشان را سنگینتر میکند. باید به هرطریق ممکن، با هر شکل اعتراضی ممکن این حکومت را زیر فشار قرار داد و مجبورشان کرد تا ثرورت و امکانات جامعه در خدمت مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته شود.

11- زندانیان را فراموش نکنیم. نه فقط زندنیان سیاسی بلکه همه زندنیان. به یمن یک حکومت سراپا دروغ و شیادی و بی اعتنا به جان و زندگی انسانها، آنها که در زندان کل جمهوری اسلامی "آزاد" هستند، به طرز نگران کننده در معرض شیوع بیماری هستند چه برسد به زندانیان. هر جا و در هر اعتراضی باید نجات زندانیان در اولویت باشد.

12- جمهوری اسلامی از به هم خوردن امنیت خودش میترسد. میخواهد به بهانه کرونا خطر تجمع اعتراض مردم را کاهش دهد. یک راه مهم مقابله با این ترفند حکومت اسلامی گسترش اعتصابات در محلهای کار و تحصیل است. به استثنای خدمات پزشکی و بخشهای حیاتی جامعه، با اعتصاب عمومی در کارخانه ها، همه مراکز کار، دانشگاهها و مدارس هم میتوان میدان گسترش کرونا را کاهش داد و هم میتوان با حکومت اسلامی بی اعتنا به جان و زندگی مردم مبارزه کرد.

7 اسفند 1398- 26 فوریه 2020

 

 
 
 
Attachments area
 
 
 
 

 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب محسن ابراهیمی در سایت پژواک ایران 

*کشتار در غزه، استیصال در جمهوری اسلامی  [2023 Nov] 
*۳۰ خرداد شصت، سال واقعی تولد جمهوری اسلامی!  [2023 Jun] 
*بزرگترین انقلاب قرن ۲۱ در ایران آغاز شده است!  [2022 Oct] 
*چه نیروهایی خمینی را به قدرت رساندند؟  انقلاب ۵۷، انقلابی برای آزادی و برابری بود! [2022 Feb] 
*شیلی به کدام سمت میرود؟ «من به کرامت انسانی رای میدهم»!  [2021 Dec] 
*ما همه باهم هستیم! در باره یک شعار متحد کننده!   [2021 Dec] 
*جمهوری اسلامی به حفره سیاه نزدیکتر میشود!  [2021 Nov] 
*«فاتحان خیبر»، رزمایش یک حکومت مستاصل است!  [2021 Oct] 
*کابینه دزدان، فاسدان و تروریستها!   [2021 Sep] 
*خامنه ای مسئول مستقیم قتل عام کرونا است!  او باید به جرم «جنایت علیه بشریت» محاکمه شود! [2021 Aug] 
*نیروهای سرکوب هم نمیتوانند حکومت اسلامی را نجات دهند!  [2021 Jul] 
* آیت الله قاتل باید دستگیر و محاکمه شود!  [2021 Jul] 
* خرداد 1400، گامی بلند به سوی سرنگونی!   [2021 Jun] 
* اصلاح طلبان و «کابوس» یک انقلاب!   [2021 May] 
*فایل صوتی ظریف جلوه دیگری از بحران حکومت اسلامی است! "میدان" در مقابل "دیپلماسی" دو بال نظام اسلامی هستند! [2021 May] 
*کودتا در میانمار! یک جنگ طبقاتی در میانمار در جریان است!   [2021 Apr] 
*انقلاب ۵۷: افسانه ها و واقعیات!   [2021 Feb] 
*انقلابی که در نیمه راه متوقف شد! به یاد دهمین سالگرد انقلاب مصر   [2021 Jan] 
*به مناسبت دهمین سالگرد انقلاب مصر!   [2021 Jan] 
*روایتی دیگر از ماجرای ۲۱آذر ۱۳۲۴با ایرانی و ترک و روایت ما!   [2020 Dec] 
*در سالگرد قیام ۹۸ و در آستانه قیامی قدرتمندتر!  [2020 Nov] 
*محسن ابراهیمی «خلیج همیشه فارس»،«خلیج عربی» یا هیچکدام؟!   [2020 May] 
* تراژدی کرونا، جمهوری اسلامی و مردم!   [2020 Apr] 
*کرونا و حقه بازی اسلامی برای رفع تحریم اقتصادی! «چپ ضد امپریالیست» کی سر عقل خواهد آمد؟   [2020 Apr] 
*ویروس کرونا، سرمایه داری و جمهوری اسلامی!  [2020 Mar] 
*کرونای اسلامی خطرناکتر است! باید با اعتراض به جمهوری اسلامی به جنگ کرونا رفت! [2020 Mar] 
*داهول اسلامی در نقش یک رهبر! موقعیت خامنه ای در صحنه سیاسی ایران   [2020 Feb] 
*مثلث شوم علیه انقلاب ۵۷!   [2020 Feb]